Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
fox07
fox07
29 квітня 2022, 19:07
Надежда, Чернигов
26 марта была подана заявка на помощь в Дие (6500 грн), в приложении постоянно меняется статус с «Заявку надіслано успішно» на «Виконано» на снова «Заявку надіслано успішно», но денег нет, 10 дней уже давно прошло. Вообще стоит ждать этих денег или меня кинули через плечо?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 квітня 2022, 11:55
Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Стосовно виплати варто звернутися до Мінекономіки.
Olgagera27
Olgagera27
29 квітня 2022, 18:12
Добрый день!
Приходят ли зачисления на карту по субботам?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 квітня 2022, 11:54
Доброго дня. Цільові зарахування, як правило, відбуваються саме в робочі дні. Провести операції можна і в суботу, просто її обробка може зайняти більше часу.
Isaev1
Isaev1
29 квітня 2022, 18:07
Юля
Здравствуйте, находимся в городе где идут боевые действия и нет связи, получить смс не вообще никакой возможности
Пытались сделать перед через ощад24/7 с помощью одноразового пароля, но выдает ошибку
Что делать в такой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 квітня 2022, 11:42
Доброго дня. Якщо зберігся доступ до Ощад 24/7 і ви намагаєтеся переказати кошти через сайт, використавши одноразовий пароль, перевірте, будь ласка, ліміти в Ощад 24/7. Можливо сума операції перевищує якесь із обмежень.
Wiy
Wiy
29 квітня 2022, 17:58
Харьков
Почему вы не можете добавить, в меню ощад24, в раздел сервис -реквизиты возможность не только их переслать, а и распечатать, и чтоб на этом бланке была печать ощад банка. Чтоб убрать километровые очереди, от ваших отделений, и немного победить доблестную бюрократию. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 квітня 2022, 11:39
У більшості випадків реквізити достатньо просто скопіювати, щоб використати. Якщо ж потрібна мокра печатка, то її копія в цифровому вигляді, на жаль, не виправить ситуацію.
Linok1963
Linok1963
29 квітня 2022, 16:45
Херсон
Коли прийдуть гроші 6500 на картку е підтримка? Пройшов вже місяць
Ощадбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 17:28
Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Зверніться, будь ласка, до Мінекономіки.
Bonatvik
Bonatvik
29 квітня 2022, 11:32
Тамара
Добрый день. Как можно открыть личный кабинет на перевыпущенную, но не полученую карту? Карта -пенсионная, находилась в отделении в Беловодске.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 11:53
Доброго дня. Зареєструвати в Ощад 24/7 можна лише активовану картку, яку необхідно отримати та активувати у відділенні.
sah4324
sah4324
28 квітня 2022, 22:59
Можно ли в ощад 24/7 в разделе депозит отключить авто-пролонгацию вклада и как это сделать.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 11:51
Так, звичайно.

У старому додатку:
1. Перейдіть на сторінку цього депозиту
2. Відкрийте «Інформацію» за депозитом
3. Натисніть кнопку «Змінити»
4. Переключіть повзунок «Автопролонгація» у неактивний стан
5. Перевірте відміну автопролонгації у розділі «Історія заявок», там буде відображатися пункт «Зміна параметрів депозиту» — статус має бути «Успішно»

В новому додатку також необхідно відкрити ваш депозит, і знайти відміну автопролонгації в Налаштуваннях. Якщо будуть додаткові питання, звертайтесь, будь ласка.
Nataliia1504
Nataliia1504
28 квітня 2022, 20:47
Наталия, Киев
На моей карте зависло 2 платежа, они не возвращаются на карту, была бронь на заправке машины, деньги в статусе ожидания, уже месяц! Оператору дозвонится не могу, по 20 минут играет музыка! Я в другой стране, такое ожидание, тратит деньги на телефоне! Как онлайн прояснить это вопрос? Как поговорить с оператором?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 9:03
Потрібно перевірити, в якому статусі платежі. Зателефонувати до контакт-центру безкоштовно із-за кордону можна через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки). Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але контакт-центр працює.
svitlanahutorna
Світлана Хуторна
28 квітня 2022, 20:19
Світлана, Ахтырка
Дию скачала, установила, вхожу через банк ид, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробывала несколько раз, проблема не только у меня, (эта проблема у моего родствинника) Что делать, как быть?..
Ощадбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 9:01
Зателефонуйте, будь ласка до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації (разом з родичем із його телефону).
Dodgerxxx
Dodgerxxx
28 квітня 2022, 18:33
Денис
Не можу увiйти у застосунок «Дiя» через BankID, пише: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 8:59
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо детальніше.
Annastoin2104
Annastoin2104
28 квітня 2022, 14:09
Здравствуйте. Подали заявку на получение карты ещё 8.04. сколько ждать чтоб получить карту
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 15:46
Доброго дня. Перепрошуємо, зараз можливі затримки. Уточнити, на якому етапі знаходиться виготовлення картки можна за номером 0800210800. Ви можете зняти готівку в будь-якому відділенні банку з паспортом.
antonshkreba93
Антон Шкреба
28 квітня 2022, 10:47
Антон, Золотое
что это может быть??? Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013). ({«state»:«err»,«error»:«invalid_must_key»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013).»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 13:19
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо 🌹
ignatusha
ignatusha
28 квітня 2022, 8:45
Добрый день! Скажите, пожалуйста, можно ли открыть текущий счет не привязанный к карте, чтобы получать деньги в кассе!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:40
Доброго дня. Так, у відділенні банку. Та для зручності і можливості керувати вашим рахунком віддалено, рекомендуємо випустити картку. Таким чином ви зможете здійснювати оплати з дому та отримувати кошти в будь-якому банкоматі та в будь-який час доби.
Radchenko31a
Елена Андреева
27 квітня 2022, 22:32
Елена
Доброго вечора.Чи можна в новому додатку підтверджувати списання коштів за замовлення в інтернеті будь якої продукції без смс підтвердження?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:37
Доброго дня. В новому додатку можна підтверджувати операції без смс в самому додатку (за допомогою коду доступу, touch/face ID).
Якщо потрібно підтвердити операцію на іншому сайті, можна використати опцію «Одноразовий пароль» (в старому додатку).
Elenacapol
Елена Чаповенко
27 квітня 2022, 21:57
доброго ранку, при створенні особистого кабінету в додатку йде завантаження, але більше нічого не відбувається, вантажить вантажить… можливо, що б ви видалили особистий кабінет і я створимо знову?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:32
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Dasha2730
Dasha2730
27 квітня 2022, 21:18
Доброго вечора
Підкажіть чому через карту Ощадбанка не вдається авторизуватися в Дії, до вівторка все було ок, після чого програму вибило і більше зайти не вдалося, пише перевірку не пройдено.До певного дня жодних проблем не було, чому зараз не можливо увійти
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:31
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для уточнення причин відхилення авторизації. Якщо раніше ви успішно входили, використовуючи дані картки, вхід має бути успішним і надалі. Перевірити ситуацію предметно можна також через контакт-центр банку за номером телефону 0800210800.
VadimaNosovska
Вадима Носовська
27 квітня 2022, 18:32
Доброго дня, зарєеструвалась у новому додатку, смс прийшла, о том що рєестрація успішна але увійти я не можу видае помилку
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:29
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
qw123655
qw123655
27 квітня 2022, 17:17
У моего мужа( он переселенец, сейчас в Донецке, выехать из города не может) есть карта ощадбанка(просроченная, но, по сведениям, пока действующая) с приходящей на нее пенсией. Может ли он через ощад 24/7 сделать необходимый перевод?
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:31
Так, якщо картка активна, переказ можливо здійснити. Рекомендуємо через новий додаток, процедура реєстрації тут спрощена: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

Неужели непонятно из вопроса, что карта давно просрочена, а новая не получена, т.к. в Киев приехать нет возможности. Если пишут, что карты переселенцев продлили до 1июня, то почему не работают переводы ни с карты, ни с поточного рахунку

Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:28
Банком прийнято рішення щодо автоматичного продовження до 01.08.2022 р. терміну дії платіжних карток, крім карток клієнтів з числа ВПО, термін дії яких закінчується в період з березня 2020р. по березень 2022 р.

Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
13594511
13594511
27 квітня 2022, 11:34
Людмила Михайловна., донецк
Как активировать карту, если пишут ждите смс, я ждала, но не получила. Сейчас из-за войны я вынуждена переехать из Харькова и не могу лично прийти в банк. Можно ли активировать карту через интернет.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 11:37
Отримати картку без отримання можливість відсутня. Карта активується саме у відділенні.
SINV190162
SINV190162
27 квітня 2022, 10:43
Добрый день. Подскажите пожалуйста, как можно перекинуть деньги с карты Ощад банка на карту Приват банка, если нет мобильной связи и не приходит смс. В нашем регионе отключили мобильную связь из-за боевых действий.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 11:34
Доброго дня. В новому додатку можна підтверджувати операції кодом доступу, але для реєстрації потрібно смс-підтвердження. Без підтвердження зареєструватися, на жаль, відсутня можливість. Якщо є шанс отримати хоча би одне смс, ось посилання на завантаження додатку: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку