Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Приходят ли зачисления на карту по субботам?
Написати коментар
Пытались сделать перед через ощад24/7 с помощью одноразового пароля, но выдает ошибку
Что делать в такой ситуации?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
У старому додатку:
1. Перейдіть на сторінку цього депозиту
2. Відкрийте «Інформацію» за депозитом
3. Натисніть кнопку «Змінити»
4. Переключіть повзунок «Автопролонгація» у неактивний стан
5. Перевірте відміну автопролонгації у розділі «Історія заявок», там буде відображатися пункт «Зміна параметрів депозиту» — статус має бути «Успішно»
В новому додатку також необхідно відкрити ваш депозит, і знайти відміну автопролонгації в Налаштуваннях. Якщо будуть додаткові питання, звертайтесь, будь ласка.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився.
Написати коментар
Написати коментар
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013). ({«state»:«err»,«error»:«invalid_must_key»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013).»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Написати коментар
Написати коментар
Якщо потрібно підтвердити операцію на іншому сайті, можна використати опцію «Одноразовий пароль» (в старому додатку).
Написати коментар
Написати коментар
Підкажіть чому через карту Ощадбанка не вдається авторизуватися в Дії, до вівторка все було ок, після чого програму вибило і більше зайти не вдалося, пише перевірку не пройдено.До певного дня жодних проблем не було, чому зараз не можливо увійти
Написати коментар
Написати коментар
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:31
Так, якщо картка активна, переказ можливо здійснити. Рекомендуємо через новий додаток, процедура реєстрації тут спрощена: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
Неужели непонятно из вопроса, что карта давно просрочена, а новая не получена, т.к. в Киев приехать нет возможности. Если пишут, что карты переселенцев продлили до 1июня, то почему не работают переводы ни с карты, ни с поточного рахунку
Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар