Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alexandr727
Alexandr727
20 квітня 2022, 20:09
Добрый день, есть карта в евро, почему я не могу с нее перевести деньги на гривневую карту свою ощад и приват? Выдает ошибку, лимиты сняты
Marinochka96
Марина Отрадних
20 квітня 2022, 17:49
Марина
Добрий день підкажіть будь ласка через скільки після оформлення в ЦНАП статусу переселенців надходять гроші на картку?,
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 8:57
Доброго дня. Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Тому це потрібно уточнити в організації, що проводить виплату.
slav22
slav22
20 квітня 2022, 17:19
Как снять деньги, если отделение банка эвакуировалось и карту не выдали.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 8:55
Можна звернутися до будь-якого іншого відділення. Список працюючих: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Cherry77
Cherry77
20 квітня 2022, 13:28
Юлія , Київ
Доброго дня! З лютого місяця Ощадбанк не може видати соціальну картку Киянина, доступу до власних коштів немає, що робити?!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 14:38
Доброго дня. Кошти можна отримати з рахунку у будь-якому відділенні. Перепрошуємо, якщо існує затримка у виготовленні картки.
22021954Esz
22021954Esz
20 квітня 2022, 13:27
Добрый день. Карта заблокирована которые были продлены связи с карантином карантин не закончился началась война мы являемся заложником ситуации связи с агрессией российской федерации и военными положением на территорию украины возможности посетить отделения банка нет как.Как можно активировать и получить свою пенсию.Мы остались без средств существования.Что для этого нужно.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 14:36
Доброго дня. Картки було продовжено не до кінця карантину, а до 31 березня. На жаль, активувати картку без отримання неможливо. Кошти з рахунку можна зняти в будь-якому відділенні. Список працюючих: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Lorka1955
Lorka1955
20 квітня 2022, 10:54
Здравствуйте!
Почему нельзя сделать так, чтобы активировать карту можно было онлайн или по звонку, не забирая её? Ведь в других банках это можно делать, предоставьте и вы такую услугу своим клиентам, в чем проблемма это сделать? Идут военные действия, люди не могут забрать карту в банке!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 14:34
Доброго дня. На жаль, активувати карту без отримання неможливо. Клієнт може користуватися карткою, отримавши її. Цифрові картки без пластику — зовсім інший продукт.
Marina0612
Marina0612
20 квітня 2022, 9:46
Марина, Андреевка
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, не могу в Ощад24 создать виртуальную карту ЕПідтримка. При получении кода пишет Не вдалося виконати операцію. Спробуйте пізніше або зверніться в службу підтримки. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 14:32
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення.
Luisa08
Luisa08
20 квітня 2022, 9:31
Людмила
Добрий ранок. Будь ласка пiдкажить не можливо зареєструватися в дії через ощадбанк. Вводимо пароль який приходить на телефон в смс, а у відповідь пише, що провірка не пройдена.
Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 14:32
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки.
Luisa08
Luisa08
20 квітня 2022, 9:28
Людмила
Добрий день.Підкажіть чому не можна зареєструватися в дії через ощадбанк.Вводимо пароль який приходить, а у відповідь пише, що провірка не пройдена.
Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 14:31
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки.
Olie
Olie
19 квітня 2022, 23:38
Ольга, Киев
Доброе утро. Можете пожалуйста ответить на мой вопрос? Я просто волнуюсь чтобы всё было правильно…
Подойдет ли доверенность переведенная на украинский язык в Румынии и перевод будет заверен румынским нотариусом либо переводить и заверять перевод нужно обязательно в Украине? Спасибо!

Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 13:05
Доброго дня. Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
Lili78
Лилия Паценко
19 квітня 2022, 23:23
Лилия, Харьков
Здравствуйте. Не могу войти в Дию через карту Ощадбанка, подскажите в чем проблема.

Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 9:08
Доброго дня. Яка саме помилка виникає?
alselesaf
Иван Приходько
19 квітня 2022, 22:08
Иван, Марковка
Здравствуйте! В новом приложении сделан личный кабинет, о чем пришло уведомление в смс, но сразу же меня выкинуло из приложения. Теперь не могу зайти — пишет Виникла проблема,.Звернiться до служби пiдтримки.
А когда пытаюсь сделать новый пароль, пишет — Невiдома помилка пiд час скидання пароля. Звернiться до служби пiдтримки.
ЧТО ДЕЛАТЬ????????
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 9:07
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Lysay25
Lysay25
19 квітня 2022, 21:12
Здравствуйте, подскажите просроченные карты пенсионерам донбасса заблокированы?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 9:06
Доброго дня. Так, ті картки, які було продовжено у зв'язку з карантином, закрито.
https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Svetylia12345
Svetylia12345
19 квітня 2022, 20:36
Не знаємо, на чому базується ваша інформація. Відкрити і поповнити депозит без активної картки не вийде… Это ваш ответ на мой вопрос. Вы зачем обмануете людей?! Преспокойно со счета при котором карта заблокирована можно ложить на депозит!!! А вот забрать свои деньги с этого же счета, банк не даёт возможности!!! Вы заблокировали деньги тысячам людей, вас не интересует ничего
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 9:05
Ні, така операція не є можливою, якщо картку закрито.
Marina0612
Marina0612
19 квітня 2022, 19:31
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, не могу в Ощад24 создать виртуальную карту ЕПідтримка. При получении кода пишет Не вдалося виконати операцію. Спробуйте пізніше або зверніться в службу підтримки. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 9:04
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо 🌹
Luba1956a
Любовь Соляник
19 квітня 2022, 19:17
Здравствуйте, я хотела позвонить оператору но не могу дозвониться, я нахожусь в роуминге. Все время говорит неправильно набран номер. Могу ли я связаться через вайбер или телеграм?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2022, 9:03
Доброго дня. Можна зателефонувати через сайт: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Svetylia12345
Svetylia12345
19 квітня 2022, 15:24
Ответьте мне конкретно на вопрос!!! Почему с счета (карта уничтожена, как сказали на горячей линии) можно положить деньги на депозит и как ни странно даже пополнить его!!! А вот перевести деньги с того же счета, на вашу же активную карту, нет! Как это расценивать?! Деньги людей в банке в заложниках?! Т. Е. Люди ложите нам бабки, а вот забрать х. З., как карта ляжет. Жду ответ! Если вы трындите, что без активной карты, операции со счетам провести нельзя, то как тогда объясните что его можно пополнить и с него же положить на депозит, без активной карты?! Т. Е. Если деньги в банк, то пожалуйста всё работает, так получается
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2022, 17:48
Не знаємо, на чому базується ваша інформація. Відкрити і поповнити депозит без активної картки не вийде.
musatovanata2
musatovanata2
19 квітня 2022, 15:10
Нахожусь на территории, не подконтрольной Украине. 15 числа — срок получения пенсии, но смс на Viber (Водафон здесь отключен) не пришла. Пенсию оформляла в Покровске. Карта была перевыпущена в январе 2022 года. Забрать ее не успела. Предыдущую карту (рабочую, срок ее был до 2025 года) пришлось заблокировать, т.к. с нее начали уходить деньги. Как узнать начислена мне пенсия в апреле или нет?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2022, 17:41
Доброго дня. Дистанційно дізнатися баланс рахунку можна саме через фінансовий номер телефону. Для цього потрібно зателефонувати до контакт-центру або використати чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Alinnka
Alinnka
19 квітня 2022, 14:25
Добрый день, подскажите, пожалуйста, просроченная пенсионная карта (выпущена в Волновахе) заблокирована, понятно, а новая перевыпущенная в личном кабинете висит со статусом «карта випускається, очікуйте смс». Но дело в том, что новая карта была забрана человеком, проживающим на территории, подконтрольной Украине по доверенности ещё до начала военных действий (до 24 февраля), но операции по ней заблокированы все равно, хотя карту вставляли в банкомат ощада на тер Украины… Подскажите, как можно узнать информацию по этому вопросу, ведь карта физически находится не в банке неподконтрольной Волновахи, но тем не менее она не рабочая… Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2022, 17:37
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру банку. Оператор перевірить всі деталі та зорієнтує в подальших діях. Номер телефону 0800210800 (цілодобово), телефонувати необхідно з фінансового номеру телефону.
Slozhnayabei
Slozhnayabei
19 квітня 2022, 11:51
Анастасия , Киев
Добрый день, подскажите, пожалуйста, как можно пожаловаться на клиента вашего банка? Занимается мошенничеством с вашей картой.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2022, 17:36
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку