Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
alyonkavolkova
alyonkavolkova
9 травня 2022, 9:36
Почему нет ответа на мой вопрос?
Если установлено на мобильном телефоне новое приложение Ощад можно ли ещё раз установить это приложение на другом устройстве и ввести другой код доступа? Или Код доступа единый для учётной записи(финансового номера) на всех устройствах?
Если вносятся изменения в одном приложении, то и в другом они должны отображаться тоже?
Можно ли где-то посмотреть информацию с каких устройств, когда и местоположение был вход в приложение?
Или мошенник может пользоваться параллельно приложением и это никаким образом не видно
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 10:14
Доброго дня. Перепрошуємо за затримку. При створенні коду доступу на новому пристрої, обліковий запис на попередньому пристрої буде закрито автоматично.
380666529377
380666529377
8 травня 2022, 19:35
Роман , Запоріжжя
Доброго Вечора, скажите пожалуйста как проверить ОФОРМЛЕНИЕ КАРТЫ є підтримка Стаса ВПО, я не могу понять у меня официальна она или нет Статус уже получил…
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 9:36
Доброго дня. В Ощад 24/7 можна оформити лише офіційну картку єПідтримка. Якщо ви бачите в додатку активну картку — отже на неї можна отримати виплату.
0985493473
0985493473
8 травня 2022, 17:42
Работник Ощадбанка мне посоветовала обратиться в Ощадчатбот. Я нашла два: @Oschad_Bot_bot, @Oschadbanksbotsbot. Написала туда проблему с смс. В чате запросили номер телефона и номер карточки. Пароли и т.п. не писла. Вижу внизу, что это жулики. Нужно ли мне что-то принимать?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 8:51
Доброго дня. Дякуємо вам за інформацію. Просимо в жодному разі не надавати жодної інформації.

Чат-бот банку за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Якщо виникнуть питання, звертайтесь, будь ласка.
0985493473
0985493473
8 травня 2022, 17:14
Не приходят смс сообщения с одноразовыми паролями. Для перерегистрации или смене пароля приходят, а при входа в онлайн систему ощад 24/7 или при выполнении финансовых операций — не приходят. Телефон перезагрузила, симку вытащила и вставила. Нужно срочно решить финансовый вопрос! Проверьте, пожалуйста, глюк в системе!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 8:37
Системних збоїв на даний момент немає. Можна зареєструватися в новому додатку і налаштувати код доступу, щоб підтверджувати операції без смс. Тут всі деталі: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
hooooooooooooot
hooooooooooooot
8 травня 2022, 15:04
Денис
Здравствуйте! Мне сделали перевод с приват24 первый перевод пришёл сразу а вот со вторым возникли проблемы. Средства на счёт не поступили и пришло сообщение: P24 CR MD UA Uvaga! Vy ne mozhete vykonaty operatsiu. Подскажите пожалуйста как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 8:35
Доброго дня. В першу чергу потрібно перевірити інформацію по карті, з якої відправлявся платіж. Це можна зробити через контакт-центр банку, що випустив картку.
lev82233
lev82233
8 травня 2022, 12:27
Александр
Скажите пожалуйста, в связи с боевыми действиями и коронавирусом, карточки(счета) ощадбанка, которые были заблокированы 1 апреля 2022 для переселенцев не могут быть разблокированы каким либо способом, в ощад 24 к примеру? У меня два счёта.Один работает, и я захожу свободно, а у второго(заблокированного показывает сумму) но операции провести невозможно. В связи с этим(войной) пришлось выехать за пределы Украины.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 12:30
Доброго дня. Ні, активувати закриту картку в Ощад 24/7 не вдасться. За наступної можливості необхідно звернутись до відділення. Там можливо буде отримати картку або зняти готівку.
Lorka1955
Lorka1955
8 травня 2022, 7:13
Здравствуйте!
Скажите, пожалуйста, могу я получить карту в другом городе, в любом отделении банка? Так как, там где лежит моя карта, идут военные действия
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 9:55
Доброго дня. Так, ви можете звернутися до іншого відділення, щоб зняти готівку, або перезамовити картку до цього відділення.
alyonkavolkova
alyonkavolkova
7 травня 2022, 21:29
Если установлено новое приложение Ощад можно ли ещё раз установить это приложение на другом устройстве и ввести другой код доступа? Или Код доступа единый для учётной записи на всех устройствах?
Если вносятся изменения в одном приложении, то и в другом они должны отображаться тоже?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 10:14
Доброго дня. При створенні коду доступу на новому пристрої, обліковий запис на попередньому пристрої буде закрито автоматично.
Vasil1941
Vasil1941
7 травня 2022, 21:08
доброго дня. чому я не можу перекинути грошi з моєй попереднiй картки на мою нову картку? показує «помилка у роботi серверу, спробуйте пiзнiше». допоможiть менi перекинути усе на нову картку, будь ласка.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 9:48
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 (цілодобово).
Iryna57
Iryna57
7 травня 2022, 20:32
Iryna, Kiev
Добрий день. В Ощадбанку я отримала депозит по заповіту за померлу людину. Гроші у сумі 10.000 знаходились в Ощадбанку з травня 2019 по травень 2022 р. Процентна ставка за депозитом вказана 14,25% річних. Отримавши основну суму, касирка повернула мені 640 гр. відсотків. Хотілось би знати, чи правильно нарахована ця сума. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 9:43
Доброго дня. Ви можете звернутися до відділення банку та уточнити інформацію щодо нарахування за конкретний період.
SEMA73
SEMA73
7 травня 2022, 14:00
Андрей, Харьков
Подскажите как отменить платеж. Ошибочно оплачен.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 19:12
Доброго дня. Опції відміни платежу, що був підтверджений, немає. Рекомендуємо звернутися до отримувача та надіслати квитанцію про здійснений переказ.
alyonkavolkova
alyonkavolkova
7 травня 2022, 9:36
Добрый день! В телеграмм подключили чат-бот, но оказался мошеннический @Oschad_Bot. Это выяснилось позже(нижнее подчеркивание в имени)
Передали(написали в чате) номер телефона, 4 последние цифры карты и пин-код, также подтверждения из смс.
Также звонили на финансовый номер с номеров+380993633700, +351933848839, +351927751706
Была очень плохая связь.
Позже выяснилось, что со счета перевели деньги на другую карту Ощадбанк, не известную мне 5167***7882 Єлизавета Л.
Могли ли мошенники таким образом войти в мобильное приложение(хотя в ощад 24 есть регистрация и установлены и старое, и новое приложение) и теперь постоянно снимать деньги без подтверждения через смс?
Мобильной связи нет, позвонить на горячую линию нет возможности
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 10:56
Доброго дня. Теоретично шахраї могли увійти в додаток за допомогою наданих даних і налаштувати підтвердження через код доступу, щоб потім проводити операції без смс. Саме тому необхідно звернутись до контакт-центру за номером телефону 0800210800, щоб закрити попередню реєстрацію в Ощад 24/7 та заблокувати картку. Це обов'язково.

В даному випадку ви можете зателефонувати до контакт-центру з будь-якого номеру телефону, навіть не фінансового. Також можна зателефонувати через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

Заблокував картку можна також і в самому додатку. Але ми рекомендуємо звернутися до контакт-центру, аби вжити всіх необхідних заходів безпеки.
Melnik1952
Melnik1952
6 травня 2022, 19:08
Melnik
Как посмотреть полный номер карты? Карта что была на руках больше не активна, в ощад 24/7 была сделана новая но там только написаны 4 первые и 4 последние цифры
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 10:50
Щоб активувати нову картку і проводити операції з її допомогою, необхідно отримати картку у відділенні. Якщо номер картки потрібен для поповнення, в Ощад 24/7 або чат-боті можна скопіювати реквізити рахунку.
Alla1993
Alla1993
6 травня 2022, 18:44
Алла, Бердичів
Замовляла карту 19 квітня, сказали очікувати 2 неділі, вже пройшло майже 3.В чат-боті 2 дня назад писалось, що карта в процесі доставки до відділення, термін доставки 3 дня, сьогодні вже пишеться, що 8 днів! Як це розуміти, чому такий довгий термін доставки?!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 10:48
Зараз справді можуть бути затримки, перерошуємо за незручності. Актуальний статус доставки картки можна також перевірити через контакт-центр, а зняти готівку в будь-якому відділенні з паспортом.
Stupnik
Вадим Ступник
6 травня 2022, 17:30
Вадим
Добрый день.
Подскажите пожалуйста попытался зарегистрироваться в ощад 24, пенсионная карта через новое приложение, смс пришло, что зарегистрировано, но не входит пишет неизвестная ошибка.
Дозвонится не могу у нас связи толком нет только смс иногда пробиваются как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 10:44
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
BuchoMan
BuchoMan
6 травня 2022, 16:36
Николай
Карта ЭПУ. При регистрации ее в новом приложении, после того как вводится пароль (логин уже имеется, по умолчанию скорее всего) змейка крутится бесконечно. Т.е. регистрация нормальным образом не проходит. Хотя уведомление приходит в смс. В чем причина, помогите разобраться?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 9:41
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Aleksey36
Алексей Бобырь
6 травня 2022, 14:04
Алексей, Славянск
Добрый день. Не могу перевыпустить карту в другой город. Карта лежит в отделении в Славянске, мне нужно перевыпустить в Запорожье. Позвонили на горячую линию, сказали ожидайте звонка, более суток звонок не поступает. Находимся в роуминге, оператора об этом оповестили
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 9:40
Доброго дня. Можливо саме через роумінг не вдалось вам зателефонувати. Зв'яжіться, будь ласка, повторно з оператором, аби вам здійснили перевипуск в режимі дзвінка. Зателефонувати можна безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
z22334455z
z22334455z
6 травня 2022, 13:08
Добрий день.В мене закінчується депозит.як відминити автопролонгацію.Чи кошти тоді зачисляться на картку?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 9:37
Доброго дня. Щоб кошти зарахувались на рахунок, потрібно скасувати автопролонгацію. Це можна зробити в Ощад 24/7.

В старому додатку:
1. Перейдіть на сторінку цього депозиту
2. Відкрийте «Інформацію» за депозитом
3. Натисніть кнопку «Змінити» та переключіть повзунок «Автопролонгація» у неактивний стан.

В новому додатку також потрібно натиснути на ваш депозит та змінити параметри.

Якщо виникнуть питання, будемо раді допомогти.
Nadejda1942
Nadejda1942
6 травня 2022, 12:50
Надежда
Добрый день. подскажите пожалуйста, по какой причине при смене логина в приложении «Ощад» возникает «ошибка смены логина»
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2022, 13:09
Доброго дня. Давайте перевіримо ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ і номер телефону.
an22
an22
6 травня 2022, 8:22
Anya, Чернігів
Доброго дня! Коли вже буде доступно зняття грошей з валютної картки? Чому в жодне відділення міста не потрапляє ні долар, ні євро?!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2022, 10:59
Доброго дня. На даний момент продаж іноземної валюти можливий у обсязі купівлі банком цієї валюти у клієнтів.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку