Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.2 | 41.7 |
EUR | 43.8 | 44.8 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Я так понимаю, что это мошенники?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Місяць назад подав документи до відділення 10026/06
вул. Деміївська, 43, літ. А, обіцяли впродовж двох тижнів надіслати СМС із запрошенням. Поки немаю ніякої інйормації.
Із записом та сама ситуація: прийшов за 15 хв. до призначеного часу, простояв півтори години в черзі, бо немає кому приймать, то навіщо влаштовувати «комедію» із попереднім записом за місяць?
Найбільш ганебної поведінки по відношенню до своїх клієнтів не бачив у жодному банку.
Успіхів у перебудові, яка декларується у плакатах, що розвішані у кожному відділенні бінку
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
С тех пор каждый месяц (по сегодняшний день) я снимаю деньги в кассе банка.
Многократно поговорив с оператором горячей линии я был уверен, что факта просмотра баланса счета и снятия денег в кассе, с предъявлением паспорта, достаточно для успешной идентификации, при этом они же говорят, что мой статус на данный момент — не идентифицированный. Сами же операторы горячей линии подтверждают, что видят снятие денег в кассе.
1. Что я могу сделать в этой ситуации — пройти идентификацию каким-то другим способом? Написать заявление/жалобу? Куда/кому? Могут ли операторы горячей линии/ работники банка/ тех поддержка исправить мой статус в системе на «идентифицированный».
2. До какого числа я должен пройти идентификацию — 1го июня или 1го июля? По горячей линии мне называли разные даты.
3. Обязательно ли мне придет смс и должен ли я проходить ее только после получения смс, иначе она не засчитывается.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Убедительно прошу разобраться и помочь мне. Я Абрамова Валентина Александровна.
СПАСИБО!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар