Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Правда ли что если я возьму кредит на развитие действующего бизнеса по программе «Будуй своє». Мне вернут годовой НДС?
Написати коментар
Приносим извинения за данную ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона и адрес отделения. Нам нужно провести проверку.
Написати коментар
Написати коментар
Я є власником ЕПП, при отриманні якого в одному з відділень Ощадбанку не знав, що потрібно було придумати пінкод для ЕЦП. Підкажіть будь ласка, чи можна його зараз створити або відновити, як бути?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Можно ли его исправить самой?
Номер телефона возможно изменить через банкомат Ощадбанка, через информационно-платёжный терминал или через обслуживающее отделение.
Написати коментар
Написати коментар
Вам необхідно звернутися до відділення, де ви робили платіж, і написати заяву.
Написати коментар
Номер телефона будет как на предыдущей карте. В Ощад 24/7 нужно будет еще раз регистрироваться.
Написати коментар
Написати коментар
Возобновление данны осуществляется в системе WEB-банкинг Ощад 27/7 в разделе «Картки і рахунки» сервис «відновлення CVС2 коду». На экране будет отображён полный номер карты.
Написати коментар
Написати коментар
Рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для консультации.
Коментарі (1)
Написати коментар
Если вы повторно обратились в контакт-центр, и провели предметную проверку по карте, в таком случае, пожалуйста, обратитесь в обслуживающее отделение. Спасибо!
Написати коментар
Написати коментар