Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону саме Клієнта. Ми перевіримо інформацію.
Написати коментар
В данному випадку необхідно написати заяву на спірну транзакцію у відділенні банку.
Коментарі (2)
Для закрытия счета необходимо обращаться в обслуживающее отделение.
Написати коментар
В первую очередь, Вам необходимо обратиться в правоохранительные органы, и написать заявление о мошенничестве. В дальнейшем, с копией данного заявления, обратиться в отделение Ощадбанка.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Звоню сегодня оператору, для того чтоб уточнить, можно ли снять в кассе, он мне сказал, Вам необходимо позвонить на отделения г.Киев спортивная 1 и узнать цифры, потом перезвонить снова нам и мы вам активируем и вы потом снимите по паспорту в кассе! звоню сегодня весь день в отделения на Спортвная 1, вообще там кто то работает ??2 номера и не один тупо не ответит? жесть какая то!
Вопрос: как мне узнать свои цифры? есть другие варианты? потому что смотрю банк, как и наша почта Украины осталась в СССР
Механизм следующий — когда Вы обращаетесь в отделение (физически) Вам сообщают часть номера новой карты. Сразу же Вы звоните в КЦ и Вам сообщают вторую часть и выдают средства по паспорту.
По телефону отделение не сможет сообщить этот номер.
Написати коментар
повторно! Ощадбанк _ відновив _ програму ЕНЕРГО
Дата: 16 ноября 2017, 10:34:22
Доброго дня, шановні партнери.
Повідомляю Вам, Ощадний банк на даний час приймає документи від клієнтів по оформленню енерго кредитів.
Наголошую!!! терміни дуже короткі, якщо у Вас є клієнти які бажають скористатися даною програмою прохання направляти на відділення Ощадбанку
1. Остання дата _ видачі кредиту клієнтові _ 30.11.2017р.;
2. Остання дата _ отримання банком від клієнта _ ВИДАТКОВОЇ НАКЛАДНОЇ _ про отримання товару у партнера _ 30.11.2017р., якщо клієнт принесе до банку видаткову накладну з 01.12.2017р. – відшкодування такий клієнт _ НЕ ОТРИМАЄ!!!
Умови по відшкодуванню залишаються незмінними:
Матеріали – 35% від суми кредиту, але не більше 14 000 грн.
Котли – 20% від суми кредиту, але не більше 12 000 грн. ( якщо є субсидія діюча — 35% від суми кредиту але не більше 12 000 грн )
У разі додаткових питань – телефонуйте.
Дякуємо за інформацію, ситуацію перевіримо.
Написати коментар
Якщо карточка миттєва, то, при наявності у відділенні, видається відразу.
Якщо карта іменна, стандартний строк виготовлення 14 днів.
Написати коментар
Для предметной проверки информации, пожалуйста, обратитесь в контакт-центр по номеру 0800 210 800.
Написати коментар
Приносим извинения за причиненные неудобства. В связи с возникновением временных технических трудностей, было приостановлено перевыпуск карт через контакт-центр. Рекомендуем совершить превыпуск через отделение.
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
И когда мне проходить идентификацию через 6 месяцев с того момента как я карту активирую или с той даты что указана на обороте ЭПУ?
Написати коментар
Написати коментар
Идентификацию можно проходит на несколько дней раньше срока, т.е. до праздников. Для предметной консультации по срокам по Вашей карте, рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800. Для прохождения идентификации достаточно провести любую расходную операцию с введением пин-кода через кассу банка. Кассиру необходимо озвучить, что Вы проходите идентификацию.
Написати коментар