Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона, и адрес обслуживающего отделения. Мы проверим информацию.
Коментарі (4)
Банк зараховує кошти після отримання їх від відповідних організацій. Рекомендуємо Вам звернутися в організацію, що Вам нараховує кошти, для отримання підтверджуючого документу, про перерахування коштів в банк.
Написати коментар
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для блокировки текущей учетной записи и дальнейшего создания новой.
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
всякий раз ответ не до конца, остаются неясности:
1) является ли услуга отказа от СМС-сервиса бесплатной, или за отказ взимается плата?
2) можно отказаться один раз и навсегда или этот отказ нужно периодически повторять?
Коментарі (3)
Ліміти змінюються миттєво. Вам необхідно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800 для перевірки причини відмови платежу.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Приносимо вибачення за завдані незручності. Рекомендуємо звернутися до відділення, де ви проводили платіж, та написати заяву, для проведення розслідування.
Написати коментар
Коментарі (3)
Что нужно для закрытия кредитной линий на пенсионной карте? Нужно ли брать с собой договор? Нужно ли ехать на то отделение, где карта открывалась или можно в любом?
Как расшифровывается информация о счёте?
На счету 15 000 грн, в том числе 10 000 кредитный лимит.
Личных средств 15 000 или 5 000?
Спасибо.
Для написания заявления, на закрытие кредитной линии, необходимо обратиться в обсуживающее отделение (где открывалась карта) с Вашими документами. Если договора нету, можно обратиться без него.
В Вашем примере, личные средства 5000 грн.
Написати коментар
Просимо деталізувати Ваше питання.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар