Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Шахраі попросили завдаток на карту вашого банку 5167491003040366 — після переводу пропали — що далі робити?
Вам необхідно звернутися до контакт-центру, за номером 0800 210 800, з даною інформацією. Далі, необхідно звернутися до правоохоронних органів з заявою.
Написати коментар
Ліміт можливо змінити через контакт-центр за номером 0800 210 800 або через Ощад 24/7.
Написати коментар
В целях безопасности, пароли к Ощад 24/7 приходят только в виде СМС.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Мой отец — переселенец. В Ощадбанке оформлены карты для получения соц.выплат: одна — «Ощадбанк пенсійна», вторая — карта ЭПУ. На карту Ощадбанка была перечислена адресная помощь переселенцам за октябрь 2017 г., но срок действия этой карты истек в сентябре 2017 г. Отец 1928 г. р., лежачий, недееспособный человек, закрыть счёт и получить деньги в отделении банка не может.
Вопрос: можно перевести деньги с заблокированной карты на карту ЭПУ без личного присутствия пенсионера и что для этого необходимо (может есть возможность вызвать специалистов на дом) или подскажите другие способы решения этого вопроса?
Заранее спасибо.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Возможна ли передача ДС напрямую через Ощад 24, например? Без посещения отделения.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
12.12.2017 р. при повторному зверненні до даного відділення працівниками відділення було підтверджено, що інкасація підтвердила дану притензію, але вона розглядається в Чернівецькому обласному відділені і коли буде розглянута ніхто не знає.
Які мої подальші дії? Скарга в поліцію чи спочатку до вищестоячих підрозділів Ощадбанку на невидачу перерахованої заробітної плати гарантованої державою державному службовцю державним банком.
Приносимо вибачення за незручності. Для повернення коштів необхідно написати заяву у відділенні банку. Термін розгляду заяви на спірну операцію складає термін до 45 днів. Зазвичай, це відбувається швидше.
Написати коментар
Если да как ей пользоваться через Ощад 24?
Написати коментар
Написати коментар