Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Уточнюю своє попереднє прохання (за вказівкою співпробітника Ощадбанк):
Необхідно отримати довідки про невикористання житлових чеків для приватизації з 1992 р… Приватизувати житло будемо в Києві, попередні місце реєстрації з 1992 р. — непідконтрольні Україні території (до 2014 року — реєстрації в м. Донецьк і м. Горлівка). Наразі, з 2014р., місце реєстрації — м. Київ. Де ми можемо отримати довідки за період проживання на непідконтрольних територіях? Це можна зробити в Києві? Яка процедура отримання довідки? Які документи необхідно подати? Якщо ця інформація міститься десь на сайті Ощадбанку, була б вдячна за посилання (поки що таке посилання не змогли знайти). Дякуємо!
Написати коментар
Если Вам на телефон поступают обычные СМС, в таком случае поступит и сообщение от банка.
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (4)
ТАК КАК В банке сказали, что, возможно, мне придётся ждать конца очередной пролонгации, то есть до декабря 2018 года. Какие правила?
Написати коментар
Написати коментар
Відповіли Вам нижче.
Написати коментар
Приносимо вибачення за завдані незручності. Як правило, кошти зараховуються на протязі декількох хвилин. В окремих випадках, подібне зарахування можливе до 3-х робочих днів. Дана затримка можлива або з боку мобільного оператора, або з боку його банку. Просимо очікувати зарахування коштів.
Написати коментар
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Как правило, средства зачисляются на протяжении нескольких минут. При этом, в отдельных случаях срок зачисления средств может составлять до 3-х рабочих дней. Если указано, что со стороны Ощадбанка платеж прошел успешно, в таком случае задержка со стороны мобильного оператора, или банка мобильного оператора. В данной ситуации, необходимо ожидать зачисления.
Написати коментар
С уважением Виктор.
https://goo.gl/forms/U7rS65TWz8LcgpCy1
Написати коментар
8 мая- предпраздничный день, рабочий день на 1 час меньше.
9 мая- праздник, выходной день.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для проверки вашей карты и учетной записи.
Написати коментар
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Для предметной проверки информации, напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона, и адреса отделений, где открыты Ваши счета. В ситуации разберемся. Спасибо.
Написати коментар
Карта храниться в отделении на протяжении 6 месяцев.
Написати коментар
Для предметной проверки информации рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800.
Коментарі (1)
Рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для проверки карты и Вашей учетной записи оператором (не в автоматическом режиме).
Коментарі (2)
Банк зачисляет средства после получения их от соответствующих организаций. В данном случае от пенсионного фонда. Вам необходимо обратиться в ПФ для получения подтверждающего документа, о перечислении Вам средств или уточнения сроков зачисления.
Коментарі (1)