Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
AnyaOst
AnyaOst
9 січня 2019, 22:55
Анна
Доброго вечора! Зайшла сьогодні до відділення Ощадбанку, щоб перевірити стан рахунку своєї картки(яка являється студентським квитком) Ввела ПІН-код і на екрані висвітилось: «Ваша картка заблокована, її вилучено. Зверніться до відділення вашого банку»
Підскажіть будь-ласка, що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 9:17
Доброго дня!
Рекомендуємо Вам звернутись до відділення банку, де був відкритий рахунок, для перевипуску картки. У відділенні Вам нададуть інформацію щодо причини блокування картки.
Morgab1112
Вася Рогожа
9 січня 2019, 20:21
Вася, Чернівці
Доброго вечора таке питання. Можу я оформити карточку на валюту Рубиль???
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 9:06
Добрый день!
В Ощадбанке Вы можете оформить карту в валюте: грн, дол США и евро.
AlinaSav
AlinaSav
9 січня 2019, 20:12
Спочатку мені оформили картку для стипендії, дали логін і пароль Ощад24, зараз оформила картку для зарплати, відповідно новий логін і пароль Ощад24. Тепер не можу взагалі зайти в нього, оскільки жоден із обліковий записів не дійсний.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 9:09
Доброго дня!
Якщо у Вас рахунки відкриті в одному регіональному управлінні, не потрібно робити перереєстрацію. Рахунки та картки івдображаються автоматично, в тому ж обліковому записі, який створений попередньо.
Якщо рахунки відкриті в різних РУ, створіть декілька облікових записів.
Для вирішення поточної проблеми, зателефонуйте до контакт-центру 0800210800, видаліть облікові записи, після чого зробіть повторну реєстрацію.
odbk
odbk
9 січня 2019, 18:18
Александр, Киев
Добрый день? Почему в метро картка киянина не дійсна. Срок действия до 2021 года
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 9:00
Добрый день!
В случаи проблем с картой, рекомендуем обратится в контакт-центр 0800210800. Если проблема с транспортных приложением, необходимо обратится в метрополитен.
Sho12
Sho12
9 січня 2019, 15:37
Ася, Киев
Пытаюсь зайти в ощад 24/7, пишет что сессия закрыта и неактивна, пыталась связаться с консультантом в телеграмм, пишет что такой карты нет (номер карты дала) позвонить в банк не знаю как, я за границей! До этого приходило смс о том, что меняются данные карты, номер!
Что происходит вообще? Я ждала сегодня перевод своих денег, а карта не работает! Что происходит? Что делать? Как связаться с реальным консультантом?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 16:17
Добрый день. Сообщения с информацией об изменении номера счета не влияют на пользование Вашей картой, номер которой остается неизменным. С вопросами по поводу входа в личный кабинет и о состоянии карты рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру +3804436301333, где Вам предоставят предметные ответы.
l24687
Надежда Рашевська
9 січня 2019, 14:42
надежда, Киев
04.12.2018р. я (пенсіонер) подала документи на оформлення картки Киянина. Термін виготовлення три тижні. До цього часу картка не виготовленна. Зателефонував на тел. горячої лінії мені повідомили, що виготовлення припинено з технічних причин. Термін припинення їм невідомий. А якже користуватися пильгами на проїзд та іншимі? Та які мої дії в подальшому????
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 15:19
Добрий день. Перепрошуємо за можливі незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідмолення Ваші ПІБ та номер телефону, перевіримо ситуацію.
Viktoria29
Viktoria29
9 січня 2019, 14:14
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста как мне разблокировать карту и установить лимит, потому что снимают деньги за использование кредитом
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 14:25
Добрый день. Обратитесь, пожалуйста, в контакт-центр по номеру 0 800 210 800. Лимиты можно установить как через КЦ, так и через Ощад 24/7.
butkovskayM
Людмила Бутковська
9 січня 2019, 13:52
Людмила, Гірник
Доброго дня. 10 жовтняі 2018р. подала заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення. За інформацією колцентру банку, документи прийнято в обробку 06.11.2018. Станом на 09.01.2019 посвідчення так і не виготовлено. Я є внутрішньо переміщеною особою, і повиннна проходити ідентифікацію в певні сроки. Попередня картка закрита. Виникають незручності у зняття готівки (тільки у касі банку), — мій робочий час на підприємстві співпадає з робочим часом відділення банку. У банку затримку пояснити не можуть. Чому порушуються терміни виготовлення посвідчення і яким чином проходити ідентифікацію, враховуючи, що посвідчення доставляється до відділення протягом 2 тижнів
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 14:19
Доброго дня!
Надайте в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний телефон. Перевіримо інформацію.
karinakliok
karinakliok
9 січня 2019, 13:14
Карина Кльок, Краматорск
Добрый день. У меня возник вопрос. Срок действия моей карты закончился. Я обратилась в отделение ощадбанка в Краматорске, мне сказали, что ее автоматически перезапустили в Славянске, там где мы получали ее впервые 4 года назад. Возможно ли это, что карта автоматически перезапустилась или мне стоит самой заняться этим вопросом в отделении ощадбанка, где я ее получила впервые?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 13:58
Добрый день. Карта по истечению срока действия автоматически перевыпускается и доставляется в обслуживающее отделение. Для уточнения информации рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0 800 210 800.
IrPetrovskaya7
IrPetrovskaya7
9 січня 2019, 12:53
Ира, Николаев
Добрый день!
Почему в Николаеве по ул. Озерная 11, после рабочего дня не работает зона 24/7?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 13:55
Добрый день. Зона 24/7 должна работать круглосуточно. Проверим предоставленную Вами информацию, спасибо.
85971024
Антон Шулькевич
9 січня 2019, 11:19
Антон, Киев
Я задавал этот вопрос ранее:
Незадолго до Нового Года у меня появился «лимит на проведение операций», который был установлен сотрудниками банка.Я не могу снять\перевести деньги со своих счетов. Но при этом банк спокойно снимает деньги на свои услуги.
НА все мои вопросы по какой причине был установлен лимит или же как мне получить свои деньги ответ один и тот же: -Обращайтесь в отделение банка в котором обслуживается ваша карта.
Я уже дважды был в отделении. У них ответ тоже остаётся прежним: -Мы не знаем причину установления лимита, обращайтесь в колл-центр.
Объясните мне пожалуйста: как мне быть? Колл-центр отправляет в отделение, отделение ссылается на колл-центр.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 11:33
Добрый день!
Приносим извинения за ситуацию. Укажите в личные сообщения Ваше ФИО и контактный телефон. Разберемся с проблемой.
WMB
WMB
9 січня 2019, 10:02
wmb, Киев
Ау Ощад ви зайомі з цивільним кодексом України?

Стаття 1058. Договір банківського вкладу
1. За договором банківського вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов'язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановлених договором.
2. Договір банківського вкладу, в якому вкладником є фізична особа, є публічним договором (стаття 633 цього Кодексу).
3. До відносин банку та вкладника за рахунком, на який внесений вклад, застосовуються положення про договір банківського рахунка (глава 72 цього Кодексу), якщо інше не встановлено цією главою або не випливає із суті договору банківського вкладу

Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 10:11
Як неоднократно зазначалось, відповіді Вам були надані офіційним листом.
91300012
Valentin Koshelnitsky
9 січня 2019, 0:00
Valentin, Киев
Как увеличить лимит средств на карточку для обязательных платежей в кабинете ощад24/7
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 9:22
Добрый день!
Управлять лимитами Вы можете в личном кабинете Ощад 24/7.
Так же изменить лимиты можете обратившись в контакт-центр 0800210800.
ELENA1011
ELENA1011
8 січня 2019, 22:42
Елена, Курахово
Спасибо большое за помощь в решении вопроса по возврату денег, которые не выдал банкомат ПриватБанка с карты Ощад банка!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 9:28
Добрый день. Рады, что Вас вопрос решен. Спасибо за обратную связь. Хорошего Вам дня!
svislana
svislana
8 січня 2019, 20:28
Пономаренко Светлана
Добрый вечер. Имею социальную карту Ощадбанка. Недавно писала о проблеме «зависания» денег при попытке произвести оплату в долларах. Посоветовали проговорить с сотрудником через Вайбер. В результате общения ещё больше вопросов.
1. Кто объяснит что это значит: «лимит на получение только пенсии»
2. «Система выдает пропуск зачисления в период с пенсией» (я получаю пенсию на данный счёт).
3. Если сотрудник видит, что было движение по счёту (платеж который завис), но не видит сроки зачисления социальной выплаты (о чем активно выспрашивал у меня).
4. Когда я назвала номер счёта и сотрудник попросил меня назвать четырехзначный код из СМС, то мне пришло СМС о входе в аккаунт Мой водафон.
5. Количество орфографических ошибок при письменном общении не в пользу сотрудника банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 9:24
Добрый день. Должны отметить, что сотрудники Ощадбанка никогда не запрашивают конфиденциальную информацию по картам и секретные коды. В данном случае рекомендуем как можно скорее заблокировать карту, т.к. высока вероятность того, что Вы вели переписку с мошенниками. Сотрудники Ощадбанка не консультируют через данный мессенджер. Вы можете использовать чат-бот на нашем сайте и Телеграм-бот @OschadBot. Для общения же с оператором Вы можете обратиться по номерам 0800210800 и 380443630133.
Spivanka
Spivanka
8 січня 2019, 19:36
Ольга, Львів
Добрий вечір!
Моєму чоловікові на карту львів'янина-учасника АТО (від Ощадбанку) прийшла смс вкінці грудня про переказ 3 000 гривень. З карткине зміг зняти — сказали, що треба ліміт в Ощад24 збільшити. Зайшов в Ощад 24, а там -9грн.
В листопаді було повідомлення про зміну реквізитів і там інший номер (рахунку?) чи потрібно міняти картку на нову у відділенні Ощадбанку чи що взагалі з цим робити.? Бо на Ощад24 ми не знайшли ніякої інформації ( хоч в смс було вказано, що нові реквізити можна там знайти)
Як розібратися із цією ситуацією і одержати гроші?
Буду вдячна за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 9:25
Добрий день. Для того, щоб отримати предметну відповідь щодо Вашого рахунку та коштів на ньому, зверніться, будь ласка, до контакт-центру за номером 0 800 210 800.
borsh4
borsh4
8 січня 2019, 19:22
Дрогобич
Доброго дня. Здіснив переказ коштів на карту отримувача Ощадбанку з іншого банку. Але по своїй необачності помилився в останніх двох цифрах карти ортимувача. Кошти так і не повернулися до мене. Маю на руках квитанцію. Відповідно чи може банк помогти — звязатися з отримувачем, можливо він адекватна людина і поверне помилково зараховані кошти. Нажаль ні в відділенні ні на гарячій лінії допомоги не отримав (всі наполягають що ніякої процедур не існує хоча вірити в таке вперто не виходить). У моєму банку наполягають що кошти вже в Ощаді, і треба писати Вам заяву і наполягати на вирішенні питання.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 9:23
Добрий день. Зверніться, будь ласка, до відділення обслуговуючого Вас банку, де потрібно написати відповідну заяву.
WMB
WMB
8 січня 2019, 18:00
wmb, Киев
Банком выполняются пункты ДКБО в полной мере???

Термін дії депозиту 30 січня.

Какой день будет днем возврата депозита?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 січня 2019, 9:11
Добрый день. Детальные разъяснения по этому и другим интересующим Вас вопросам были предоставлены Вам в официальном письме ранее.
svislana
svislana
8 січня 2019, 17:00
Пономаренко Светлана
Я клиент банка Ощадбанк. Недавно проводя расчет в магазине Жабка (Польша) картой Ощадбанка платеж не прошел. В Ощадбанк 24/7 вижу «платёж исполняется». Вопрос: — вернуться ли деньги на карту и в какой срок, или же нужно писать заявление в банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 січня 2019, 17:24
Добрый день. Для предметного анализа данной операции рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 380443630133.
markov912
markov912
8 січня 2019, 16:30
У вересні 2018р. подав заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення. За інформацією колцентру банку, документи прийнято в обробку 07.11.2018. Станом на 08.01.2019 посвідчення так і не виготовлено. Оскільки я є внутрішньо переміщеною особою, то повинен проходити ідентифікацію в банку до 07.02.2019 (про що отримав смс повідомлення 06.01.2019). Попередня картка закрита. У банку затримку пояснити не можуть. Чому порушуються терміни виготовлення посвідчення і яким чином проходити ідентифікацію, враховуючи, що посвідчення доставляється до відділення протягом 2-3 тижнів.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 січня 2019, 17:24
Добрий день. Приносимо вибачення за можливі незручності. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону для того, щоб ми могли з'ясувати причину затримки.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку