Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Согласно требованию НБУ, был изменен счет. Узнать новый счет возможно в любом отделении банка.
Написати коментар
То есть мне что бы снять деньги в банк можно не идти а просто снять их с карточки?
Они автоматичиски зачисляться?
Совершенно верно. Если вы отключили лонгацию депозита, средства поступают на карточный счет на следующий день, после окончания депозита.
Написати коментар
Дана проблема не є виною банку. Банківське забезпечення налаштоване коректно, та пропускає вірні дані та дати. Рекомендуємо звернутись до паспортного столу.
Написати коментар
И я не могу снять деньги?
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Настройки телефона индивидуальные. Рекомендуем позвонить в контакт-центр, уточнить в чем проблема.
Написати коментар
Приносим извинения за задержку.
Укажите в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона. Разберемся с проблемой.
Написати коментар
Вопросами, связанными с получением и с прекращением выплат по субсидии, занимаются органы УТСЗН. Средства, перечисленные на ваш счет остаются на нем.
Коментарі (1)
По данному вопросу, рекомендуем обратится к юристам и нотариусу.
Коментарі (1)
В контакт-центрі за номером 0 800 210 800 можливо дізнатись деталі саме за вашим рахунком.
Написати коментар
Уверенны, все не так критично. Скорее, вы просто забыли пароль к Ощад 24/7. Рекомендуем позвонить в контакт-центр, скинуть учетную запись, после чего провести повторную регистрацию в Ощад 24/7.
Коментарі (2)
Данную информацию рекомендуем уточнить у отправителя.
Коментарі (1)
Допоможіть в наявній ситуації. Тато отримував пенсію у відділені особисто. Вже 2 місяці після мікроінсульту, майже не ходить. 2 місяці не отримував пенсію і надалі особисто отримувати не може.
1. як отримати пенсію за 2 місяці без його присутності?
2. як отримувати пенсію надалі?
3. як можна оформити пенсійну картку?
Які існують варіанти виходу із ситуації? Дякую за відповідь.
З повагою, дочка, Леся О.
Для коректного користування пенсійним рахунком, рекомендуємо оформити нотаріальну довіреність, після чого, до діючого рахунку оформити додаткова картку, на довірену особу.
Написати коментар
Написати коментар
Для корректного обслуживания, рекомендуем получить нотариальную доверенность. Доверенность, заверенная ОСМД не котируется.
Написати коментар
Написати коментар
Рекомендуємо оформити нотаріальну довіреність, для коректного та повноцінного обслуговування. Без наявності відповідних документів, отримання коштів третьою особою неможливе.
Написати коментар
В мене намагались зняти кошти якась компанія.
Чи можна якось дізнатись хто саме це був?
Так, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру 0800210800, для уточнення данної інформації.
Написати коментар
Написати коментар