Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Elena19811
Elena19811
2 серпня 2022, 18:27
Здравствуйте. Ошибочно перевела деньги на ощад банк не тому получателю. Можно деньги вернуть?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:53
Добрий день! На жаль, якщо ви самостійно введи всі реквізити і підтвердили їх правильність здійснивши переказ, кошти повернути банк не може.
Suzanne
Suzanne
2 серпня 2022, 15:45
Сюзанна , Херсон
Спасибо большое банку, решили мою проблему очень и очень благодарна
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 15:56
І вам дякуємо ♥
Suzanne
Suzanne
2 серпня 2022, 14:29
Сюзанна , Херсон
Здравствуйте скажите пожалуйста вы издеваетесь над людьми, звоню на горячу линию банка, объясняю ситуацию что нахожусь в окупированой территории нет мобильной связи, карта закрыта но ответ только один звоните с финансового номера!!! где я возьму связь?!!! на карту получала социальною помочь на детей, сколько может продолжаться? два месяца я пытаюсь к вам достучаться
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 15:01
Доброго дня. Як повідомляли раніше, ситуацію перевіряємо. За першої ж можливості надамо зворотний зв'язок.
uaserge89
uaserge89
2 серпня 2022, 9:21
Доброго дня, загубив номер переказу, що робити? Можливо по паспортним даним відновити?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 10:44
Доброго дня. Якщо це переказ по Україні, можна звернутись до відділення з паспортом. Якщо міжнародний, краще уточнити у відправника номер.
128poju2009
128poju2009
2 серпня 2022, 1:16
Доброй ночи! Ощадбанк банк продлил срок действия карт (срок действия которых закончился) до конца 2022 года(новости от 01.08.2022).срок действия моей карты закончился в июле 2022 года, сейчас она не активна и пишет, что срок действия истек.когда она станет активной и я смогу проводить операции по ней? скоро зачисления денежных средств. спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 10:15
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру для детальної перевірки ситуації. Номер телефону цілодобово 0800210800, або через сайт: https://www.oschadbank.ua/
nata3223zin
nata3223zin
1 серпня 2022, 23:49
Здравствуйте, моя подруга осталась на оккупированной территории ( Олешки, Херсонская область), у нее срок карточки истекал в конце февраля, вы ее продлили, но сейчас по истечении 5 месяцев карточка заблокирована. На ней деньги остались, она получает деньги на сына инвалида. Как ей разблокировать эту карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 10:08
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
caserg
caserg
1 серпня 2022, 22:12
caserg, Киев
Здравствуйте! В июле не поступила на мою карту монетизация льгот за коммунальные услуги за июнь 2022г. как участнику боевых действий. В УСЗН Обуховского района, Киевской области ответили, что разбирайтесь в Ощадбанке, деньги были перечислены. Чтоб полностью оплатить коммуналку пришлось залезть в долги. Когда будут перечислена монетизация на карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 10:05
Доброго дня. Вся інформація щодо перерахування пільги відображається в особистому кабінеті: https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend/Якщо ви бачите, що в минулому місяці сума не надходила, отже її не було зараховано. Банк не затримує виплати.
qwerty1205
qwerty1205
1 серпня 2022, 18:07
Доброго дня! Вже 3 день я не можу зареєструвати свою маму в Дії через картку Ощадбанку. Ввожу номер банківської карти, потім код отриманий на телефон і вибиває «перевірку не пройдено, невдала спроба підтвердження особи користувача». Карток інших банків ми не маємо, тому дуже вас прошу зробити з цим щось, бо знайомі казали мені що зареєструвались з першої спроби, але з картки іншого банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 9:57
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером 0800210800 для перевірки інформації по карті.
95032211
МИХАИЛ НУЖНЫЙ
1 серпня 2022, 17:49
Доброго дня! Яка є можливість скористатися сервісами ощадбанку без підтверждення смс тому що відсутній звязок водафон а усі боти і веб дзвінки також запрошують код від смс який не надходить.дзвінки роблю з фінансового телефона через інтернент це не відповідає встановленному порядку так що робити? Тільки не відсилайте на гарячу лінію там відповідь одна, виізжайте на підконтрольну территорію за звязком водафона, може я що не розумію підскажить.звертався до всіх ботів усюди куди направляли а питання не вирішується.дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:59
Доброго дня! Пароль для реєстрації в Ощад 24/7 можна отримати у вайбер. Покроково: 1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad 2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації») 3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань 4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
uvn1970
uvn1970
1 серпня 2022, 16:09
здравствуйте. меня ЭПУ с фото.
почему в личном кабинете ни на сайте, ни в новом и старом приложениях ощада на телефоне, у меня нет возможности заказать
цифровую карту при наличии регистрации в личном кабинете по моей основной?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 18:00
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
orfej2007
orfej2007
1 серпня 2022, 14:48
Александра, Киев
Доброго дня! Сьгоні не змогла зайти до старого Ощад24, логін та пароль не міняла.Дзвонила на горячу лінію, розблокували вхід, сказали, зареєструваьисч на будь яку діючу картку, але не проходе реєстрація.Иоже, це через те, що встановлений та діє новий Ощад24? І що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:58
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Suzanne
Suzanne
1 серпня 2022, 14:18
Сюзанна , Херсон
Почему многим продлили карту а мне нет?!!! карта была до 05.22!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:54
Ситуацію перевіряємо. Надамо зворотний зв'язок за першої можливості.
Suzanne
Suzanne
1 серпня 2022, 14:17
Сюзанна , Херсон
Здравствуйте написала вам в личное сообщение, ответа так и не получила! скажите пожалуйста банк закрыл карту, но можно же пойти на уступки людям и сделать карту онлайн (цифрову)на улице война нет возможности выехать и куда ехать? где ближайшая отделения банка от Херсонской области?!?? все же данные сохранены карта была, что делать?! звонила на горячую линию, твердят только одно езжайте получайте карту!!! куда жаловаться???? слов нет совсем за людей не считаете своих клиентов
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:54
Доброго дня. Ситуацію перевіряємо. Надамо зворотний зв'язок за першої можливості.
Nata474
Nata474
1 серпня 2022, 10:47
Ната, Київ
ПриватБанк еще в начале марта объявил, что продлил все карты, срок которых заканчивается, на 180 дней.
Кредобанк продлил срок действия до 30 сентября включительно.
В Укрсиббанке продлили срок действия карт до 31 августа.
(Соответственно, карты остаются действующими, а клиенты могут продолжать пользоваться «старыми» карточками до 30 сентября текущего года)
Ощадбанк пока продлил карты ПОКА до 1 августа ???? И? Сегодня 1 августа. Как с картами в военное время выглядит политика Ощадбанка? Так же как в других банках? Когда будет официальная информация???
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 12:06
Доброго дня. Картки було продовжено до 31 грудня 2022 року.
FITNES
Олена Єрмоленко
31 липня 2022, 20:51
Нахожусь в другой стране, карты при себе нет, не могу зайти в приложение 24/7 пароль не меняла, логин тоже… пишет не верный.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 12:02
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Helen30
Helen30
31 липня 2022, 1:09
Ви що знущаєтесь над людьми!!! Чому в інших банках все зробити легко, а у вас як завжди!!! В Херсонській області зв'язку немає, вже тиждень дзвоню без авторизації в контакт-центр і без толку!!! Раніше по пів години чекала, тепер вже по годині очікування і ніякого з'єднання!!! Як ще можна відмінити те кляте смс підтвердження??!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 11:59
Доброго дня. Зв’язок через сайт працює в штатному режимі. Спробуйте, будь ласка, змінити браузер, активувати VPN або використати інший смартфон.
Nadiy1930
Nadiy1930
30 липня 2022, 16:49
Как получить онлайн карту? А затем как перевести пенсию на эту ксрту?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 11:57
Доброго дня. Картка для отримання виплат може бути відкрита саме у відділенні банку. Якщо у вас є будь-яка інша пластикова картка Ощадбанку, в Ощад 24/7 можна відкрити цифрову картку «Моя картка». Вона випускається без пластику, миттєво і безкоштовно. Умови користування: https://www.oschadbank.ua/card/my-card Як відкрити цифрову картку в старому додатку: https://youtu.be/VmDVqZ_UwsEВ новому додатку потрібно просто обрати «Мої можливості» і «Замовити картку» — Моя картка «Цифрова».
0669378288
0669378288
30 липня 2022, 0:55
Почему на зарплатний картки показу заборгованість
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 11:50
Доброго дня. Поки операція в обробці, кошти відображаються як тимчасово заблоковані. Максимальний термін обробки — три робочі дні.
Anna23467
Anna23467
29 липня 2022, 23:59
Доброго дня.
Чому пишуть що гроші за квиток повернені, але на рахунку їх немає?
І що це за заборгованність і заблокованно, пишуть у додатку ощад24 на картці, якщо я не маю жодного кредиту у вашому банку?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 11:50
Доброго дня. Поки операція в обробці, кошти відображаються як тимчасово заблоковані. Максимальний термін обробки — три робочі дні.
festik2211
festik2211
29 липня 2022, 23:57
Добрый день! Мой муж пенсионер, выехал за рубеж — Австрия. Месяц расплачивался в торговых точках без проблем. Сегодня карты не работают, просто на терминале появляется знак +.Проверили в банкомате- средства на карте в достаточном количестве. Помогите разобраться.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 11:49
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру. За кордоном зручно телефонувати через сайт: https://www.oschadbank.ua/ — обрати значок повідомлення, потім натиснути слухавку.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку