Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Marina23livi
Marina23livi
12 серпня 2022, 12:52
Откуда снимаются деньги на звонки на номера которые связаны с банком? С сим карты или же всё таки с банковской!?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 15:38
Добрий день. З банківської картки кошти за дзвінки не списуються. При цьому, дзвінки на 0800210800 в межах України є безкоштовними.
alisiutik78
alisiutik78
11 серпня 2022, 19:05
Людмила
Здравствуйте, моя мама проживает на неподконтрольной территории, приехать не может, связи водафон нет, только в вайбер по номеру водафон приходят сообщения от банка… у нее в этом месяце заканчивается срок карты пенсионной, как ей быть? Как она может получать пенсию?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 11:12
Добрий день. Наразі банком було автоматично продовжено картки клієнтів до 31,12,2022.
37133360
37133360
11 серпня 2022, 18:29
Сергей
Добрий вечір. Ви писали що карти продовжені до 31.12.22. Але я сьогодні пробував поповнити мобільний телефон нічого не виходить. Навіть з рахунку теж нічого не виходить. Моя карта Закінчилася 7.22. Ви писали що карти продовжені і немає поки сенсу їх замовляти. Що робити. Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 11:10
Добрий день. Першочергово рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру та перевірити вашу картку.
superator
superator
11 серпня 2022, 16:23
Добрый день! 07.08 2022 был отправлен перевод с карты Ощадбанка, на карту Приватбанка. По состоянию на 11.08.2022 не зачислен до сих пор. В поддержке Приватбанка сообщили, что денег не поступало.Прошло уже более трёх рабочих дней.Как узнать куда делись средства?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 17:49
Добрий день. В даному випадку потрібно зателефонувати до контакт-центру та перевірити операцію. Якщо операція пройшла успішно і відбулося повне фінансове списання з вашого рахунку, потрібно буде звернутися до відділення для написання заяви.
mariamh
mariamh
11 серпня 2022, 0:34
На рахунку була заборгованість. Поповнила переказом з іншого банку карту Ощадбанку. Кошти Ощадбанк заблокував і заборгованість все так само не погашена, картка також заблокована. Підкажіть, що робити, чому заборгованість так само є, хоча переказала потрібну суму і що робити з заблокованими коштами, як їх тоді повернути??
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:29
Добрий день. Одразу після переказу кошти блокуються до повного фінансового зарахування. Після цього заборгованість буде погашено, а картку розблоковано автоматично.
SV3105
Sv Kot
10 серпня 2022, 21:47
Sv, Киев
Как мне можно получить выписку по рахунку, если у я не могу войти в личный кабинет, логин и пароль ввожу верно.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:26
Добрий день. В такому випадку виписку можна отримати в банкоматі/відділенні, або ж просто відновити доступ до додатку. Скористайтеся опцією відновлення паролю. Якщо ж виникнуть проблеми, потрібно буде зателефонувати до контакт-центру.
Katerina19871
Katerina19871
10 серпня 2022, 9:54
Доброго дня я с оккупации звоню на номер ощяд банку уже багато чясу Але неяк проблему неможу решить берут трубку кажу мою проблему вони кажуть продиктувати номер картки тильки кажу дви три цифры вони витключяюця що мени робити звязку нема и смс хочю щоб приходила на Вайбер допоможіиь будь ласка
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:23
Добрий день. Перевести отримання коду у Вайбер можна тільки шляхом дзвінка через наш сайт до контакт-центру. Рекомендуємо звернутися повторно.
golod2968
golod2968
9 серпня 2022, 19:31
Дмитро
В мене таке питання:
При перекази за реквізитами, не вірно вказано одну цифру ЕДРПОУ(ІНН), всі інші данні правильні, гроші списані. Чи повернуться гроші якщо такого ІНН не існує? І який алгоритм дій в такій ситуації?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:20
Добрий день. Якщо за вказаними реквізитами неможливо буде зарахувати кошти, їх буде повернено.
Saggat
Saggat
9 серпня 2022, 18:07
Анатолий
Здравствуйте!
Скажите пожалуйста…
Не могу зайти в мобильный банкинг, пишет неверный логин или пароль, но смены логина и пароля не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:15
Добрий день. В даному випадку рекомендуємо скористатися опцією Відновлення паролю.
LKALOSHYNA
LKALOSHYNA
9 серпня 2022, 16:07
Добрый день. Я пенсионерка. Выехала к родственникам и связи у меня нет. В мае хотела перевести деньги на карту дочери (она меня обеспечивает продуктами), а получила ответ, что карта заблокирована. Набрала на горячую линию. Сказали карту заблокировали и причину не объяснили. Требовали, чтоб я пришла в отделение. Я объяснила, что инвалид и самостоятельно передвигаться мне очень тяжело, но ответ был один. Затем с моей стороны последовало ещё очень много звонков, но безрезультатно. После того как я начала рыдать в трубку и объяснять, что мне ежемесячно приходит минимальная пенсия 2000грн, которая мне необходима для пропитания (ведь в банке видят всю историю) и никаких запрещенных действий я не совершала оператор сказал, что карту заблокировало отделение в Дружковке, но причину мне так и не сказали. Подскажите какое право имеет банк лишать меня единственных средств к выживанию и не сообщать причину блокировки.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 10:44
Добрий день. На жаль, якщо співробітники контакт-центру не змогли розблокувати картку, то в даній ситуації потрібно тільки звертатися до відділення.
yriyn
yriyn
9 серпня 2022, 14:02
Заказал карту ощадбанка, прошло 3 недели сколько надо ждать что бы её получить?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 10:25
Добрий день. Стандартний термін виготовлення та доставки картки становить 14 днів. В даному випадку рекомендуємо зателефонувати до нашого контакт0центру для уточнення статусу доставки. Перепрошуємо.
19Lubov55
Любов Корякіна
9 серпня 2022, 0:49
Любов, Луганск
Добрый день! Пишу по такому вопросу! Я пенсионерка, получаю пенсию в Ощадбанке! как и все убежали от войны! сегодня попыталась насчитаться картой в магазине Нидерландов и везде отказ! хотя есть знакомые, которые рассчитываются картой! зайти в ощад24 невозможно, потому что при оформлении карты, сотрудник банка неправильно написал мои номер телефона! при очередном визите в банк менять номер отказались! это если не брать в расчёт, что с марта водафон не работает в Луганске! как быть в такой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 11:42
Добрий день. В даному випадку потрібно перевірити вашу картку. Зробити це, на жаль, можуть тільки співробітники контакт-центру.
25062013Inna
25062013Inna
8 серпня 2022, 18:31
Доброго дня, не працює додаток Ощад, коли він запрацює, на гарячу лінію вже два рази телефонувала толку роль, проблема як була так і залишилися
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 11:13
Добрий день. Загальних проблем з роботою додатку не спостерігається. Тому могли б ви уточнити які саме проблеми та на якому етапі у вас виникають? Деталізуйте, будь ласка, нам в особисті повідомлення.
Valentina8888
Valentina8888
8 серпня 2022, 17:52
Добрый день, есть карта Ощадбанка с другой стороны пенсионное удостоверение. На карте отсутствует CVv код. Сейчас нахожусь на временно оккупированой территории, связь возможна только при помощи Вайбер или ватсап. Каким образом я могу оплачивать с карты коммунальные платежи по недвижимости на не окулированной территории, если платежные системы и облагаза, и газсбыта и киевоблэнерго требуют при введении данных cvv код? Как я могу перевести деньги на другую свою банковскую карту? Спасибо за ответ. Можно ли перевести пенсию удаленно на счёт другого банка?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 11:41
Ви можете зареєструватися по цій карті в нашому новому додатку і як здійснювати оплату комунальних там, так і переказувати кошти на інші картки. Для того, щоб скористатися додатком на тимчасово окупованих територіях потрібно попередньо зателефонувати до контакт-центру через наш сайт з допомогою функції Веб-дзвінок (без авторизації). Після цього код для входу надійде у Вайбер.
Sergey23041992
Sergey23041992
8 серпня 2022, 15:23
Кабинет был, но по какой то причине я не могу в него зайти, потому что пишет неверный логин или пароль
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:38
Добрий день. По простроченій та закритій карті ніколи не було можливим здійснити реєстрацію в додатку. рекомендуємо через наш сайт зателефонувати до контакт-центру та перевірити картку.
Sergey23041992
Sergey23041992
8 серпня 2022, 15:20
Раньше была возможность завести кабинет даже на просроченную карту, теперь ее нет? Карта закончилась, я бы с удовольствием положил деньги на депозит, до разрешения ситуации. Нахожусь на временно оккупированой территории
Rusll
Rusll
7 серпня 2022, 9:52
Неможливо зареєструватися в ощад 24/7 так як попередня картка(вже закрита)була скомпрометована.Оператор сказав звернутися до відділення банку щоб очистити обліковий запис.Начебто очистили, але все одно при реєстрації говорить що неможливо зареєструватися в цілях безпеки несанкціонованих операцій з моєї нової картки.Що робити, куди ще звертатись?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:36
Добрий день. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш номер телефону. Все перевіримо.
Tori12UA
Tori12UA
7 серпня 2022, 1:31
Доброї ночі. Не працює сайт Ощадбанку, сервіс Ощад24 ліг, навіть через портмоне я не можу поповнити мобільний, вибиває помилку з боку банку. Пощастило, що є функція «додаткові гроші». Що робити? Проблему скоро усунуть?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:34
Загальних проблем в роботі наших сервісів не було помічено. У випадку проблем з розрахунками карткою, рекомендуємо телефонувати до контакт-центру, який працює цілодобово.
Valentina196015
Valentina196015
6 серпня 2022, 23:40
Здравствуйте, нахожусь на окупированой територии, мобильной связи нет, но есть возможность получать смс от банка в роуминге. Имею пенсионную карту с фото, но закончился срок действия карты 04/22 года, на карте есть деньги с марта месяца не могу снять пенсию. Вы продлили сроки действия карт, но деньги с карты не можем перевести так, как пишет что карта заблокирована, хотя в чат Боте при проверке стойка пишут что активно. Как с Вами можно связать, может есть возможность позвонить Вам на горячую линию через Вайбер, телеграмм или другие месенджеры?????? ОТВЕТЬТЕ ПОЖАЛУЙСТА!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:31
Добрий день. Ви можете зателефонувати онлайн через наш сайт: https://www.oschadbank.ua/chatПотрібно обрати функцію Веб дзвінок.
Bakay4724
Bakay4724
6 серпня 2022, 18:28
Александр, Энергодар
Здравствуйте. В августе заканчивается срок действия карточки. Нахожусь на не под контрольной территории (Запорожская обл.) Можно ли получить новую, если удастся
добраться до Запорожья? Связь МТС отсутствует, интернет есть.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:29
Добрий день. Наразі банком було прийнято рішення про продовження карток клієнтів до 31.12.2022. Тому поки немає необхідності в отриманні нової картки.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку