Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Nataliavavilo
Nataliavavilo
24 грудня 2019, 13:08
Добрий день.скажіть будь ласка, я ввела тричі неправильний пин.як розблокувати картку?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:37
Добрый день! Рекомендуем вам обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800.
efim2010
efim2010
24 грудня 2019, 12:18
Efim, Одесса
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, почему в личном кабинете льготчика в графе «электроэнергия » за ноябрь стоит сумма оплаты 299.75 грн, когда фактически 8.12.2019г. было перечислено 414.24 грн и эта сумма отражена в облэнерго.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:43
Добрый день! Предоставили ответ вам в личные сообщения.
ole601
ole601
24 грудня 2019, 12:17
Добрый день. А каким образом Вы получаете обновления или что нужно сделать мне, чтобы Вы обновились?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:45
Добрый день! Вам ничего, реестр должны прислать с Мин. соц. политики.
zinus
zinus
24 грудня 2019, 10:56
Сергій
Підкажіть щодо безготівкових операцій з пільгами: що означає текст «Нарахована пільга 1385.58 Залишок 354.20 Пільга покрила всі зареєстровані в особистому кабінеті послуги.», якщо в графі «Сума до сплати» набагато більші суми й взагалі нарахованої пільги ніколи не буде достатньо на покриття вартості послуг? Чому не всю суму сплачено по рахункам? Чому знову деякім постачальникам — нуль? Чому не дотримується пріоритет послуги — шість видів послуг, сплачується знову лише перші три й остання, ще й банк залишив собі 354 грн.? У банка є якийсь порядок почитати й не ставити ці питання про штучні залишки коштів?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:52
Доброго дня! Питання на вcі відповіді є на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/sd
Додатково повідомляємо, що у разі недостатності суми пільги для проведення повного погашення заборгованості, вам необхідно доплатити залишкову суму. В разі переплати, вона буде враховуватись в платіжці за наступний місяць.
09425807
Владимир Сошников
24 грудня 2019, 10:50
Владимир, Черновцы.
Сошников В.В.Почему нельзя ни по одному телефону (горячей линии )дозвониться?(
И второе почему мое эпу 6 дней не могут «уничтожить»????(
По сей причине не могу заказать новое… или попросить примьермириста вас расшевелить?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:54
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО, контактный номер телефона и в какое отделение вы обращались. Проверим ситуацию.
Harin56
Harin56
24 грудня 2019, 8:27
Сергей, Херсон
Здравствуйте. При регистрации в кабинете льготчика выдается ошибка «користувач з таким номером телефону не знайдений». Обратились в УТСЗН для уточнения номера телефона, сказали все верно и отправили в Ощадбанк разбираться. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:57
Добрый день! Как только информация о вашем номере телефона будет получена банком, мы в тот же день обновим базу данных и у вас будет возможность провести регистрацию в личном кабинете.
nataiiacherchuk
nataiiacherchuk
23 грудня 2019, 22:49
Наталя, Луцьк
Доброго вечора. Цікавить питання щодо монетизації пільг, чоловік атовець в жовтні змінив місце реєстрації і відразу поїхав в соцбез і оформив безготівкову монетизацію на нову адресу, наступного місяця прийшов лист що пільга 0 і нічого не покрила, а в даних в особистому кабінеті стоїть стара адреса реєстрації, в грудні поїхав оформив готівкову монетизацію на нове місце реєстрації і цього місяця знову приходить смс що пільга 0 і нічого не покрила, чому так, чоловік два рази їздив оформляв монетизацію на нове місце реєстрації а пільга приходить на попереднє місце реєстрації і в особистому кабінеті застарілі дані місця проживання, в соцбез 2 рази вже їздили а толку 0 як змінити ті дані на правильні?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:33
Доброго дня! Радимо звернутись до УПСЗН. Пільга «0», означає, що вона не була профінансована Мін. соц. політики.
Masr
Masr
23 грудня 2019, 20:57
Неможу зареєструватися по пільгам, вибиває помилку: Знайдено більш ніж один обліковий запис за даним номером телефону. Що робить?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:31
Доброго дня! Це означає, що за вашим номером телефону закріплена більш ніж одна людина. Радимо звернутись до УПСЗН для коригування ваших персональних даних.
Igor1976k1
Igor1976k1
23 грудня 2019, 20:25
Ігор, Львів
Добрий вечір. Питання по субсидії. Кошти в особистому кабінеті по газу пише сплачено — підтверджено смс повідомленням ощадбанку. Газова служба повідомляє про неоплату, як бути. Де можна отримати підтвердження про сплату газу для пред«явлення їм. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:29
Доброго дня! Якщо ви звертались до газової компанії до 23 грудня, радимо зробити це повторно. Їм мали надійти реєстри з проведеними оплатами.
ole601
ole601
23 грудня 2019, 20:18
Добрый вечер, а что нужно сделать, чтобы обновилась Ваша база?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:27
Добрый день! Получить обновления.
Lena55555
Lena55555
23 грудня 2019, 19:24
Добрый день.
Родители сегодня утром проходили идентификацию в ощаде в станице луганской.
Вечером им пришла смс, что срок действия карты закончился и готовится новая карта.
Хотя карта действительна до октября 2020 года.
Это вообще как? что это значит?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:26
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ФИО и контактный номер телефона владельца карты, проверим ситуацию.
gena1988gena
gena1988gena
23 грудня 2019, 19:08
женя
доброго здоров«я)) підкажіть, будь ласка, сьогодні отримала картку Вашого банку (особиста картка) з матеріальною допомогою від мера, але на рахунку ще 0.00 грн. Лист прийшов з тим, що гроші вже перераховані. Зачислення грошей буде пізніше або слід звернутися до будя-якого відділення банку? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:24
Доброго дня! Радимо звернутись до установи, яка відповідає за нарахування матеріальної допомоги.
Moroz86
Moroz86
23 грудня 2019, 18:38
Не можу зареєструватись в особистому кабінеті пільговика.При реєстрації отримую таку відповідь-знайдено більш ніж один обліковий запис за даним номером телефону.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 9:20
Доброго дня! Це означає, що за вашим номером телефону закріплений більш ніж одна людина. Радимо звернутись до УПСЗН для коригування особистих даних.
efim2010
efim2010
23 грудня 2019, 17:07
Efim, Одесса
Мы с мужем пенсионеры. У мужа льгота по коммунальным услугам.За октябрь и ноябрь текущего года все услуги оплатили полностью-100%.В личном кабинете появилась начисленная сумма льгот за оба месяца, но вчера сумма льгот исчезла и пришла СМС, что мы еще должны доплатить за тепло и электроэнергию (по другим услугам нет данных).Куда же делась льгота? И за что мы должны доплачивать?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 18:01
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ФИО и ИНН, проверим ситуацию.
Trosh
Trosh
23 грудня 2019, 16:39
Александр, Алчевск
Какие сведения Вам нужны для того что бы узнать пришла ли моя карточка ЭПУ в Ваше отделение. Срок действия карты, которой пользовался, закончился 6 декабря.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 18:00
Добрый день! О готовности вашей карты, вы можете узнать в контакт-центре банка: 0800-210-800.
Volha
Ольга Осаволюк
23 грудня 2019, 15:35
Ольга, Овідіополь
Доброго дня! Не можу зареєструватись в особистому кабінеті пільговика.При реєстрації отримую таку відповідь-знайдено більш ніж один обліковий запис за даним номером телефону.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 15:41
Доброго дня! Це означає, що за вашим номером телефону зареєстровано більш ніж один клієнт. Рекомендуємо звернутись до УПСЗН для коригування ваших даних.
Alexvrtg
Юрій Кочетов
23 грудня 2019, 15:08
Олексій
Доброго дня! Ось вже другий місяць не можу зареєструватись в кабінете пільговика(два рази звірял номер телефону в упсзн) прошу перевирити інформацию.Мій т.(066)767-41-72 ІНН 3231012833 Кочетов Олексій Юрійович, буду вд'ячний
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 15:18
Доброго дня! За вашим обліковим записом закріплений інший номер телефону. Радимо звернутись до УПСЗН.
26808120
Viktoria Mishenko
23 грудня 2019, 13:34
Viktoria, Дніпро
На сайті ощадбанку вказано, що пільги до комунальних підприємств ібудуть зараховані із запізненням -до 23.12.2019. Прийшло смс, що пільга начислена і я її бачу в ососбистому кабінеті.Але вона досі не перечислена на комунальні підприємства. В соц. захисті всю інформацію перевірили, все в порядку, в ощадбанку також все в порядку, навіть допомогли зареєструватися в особистому кабінеті. І гроші зачисляються, але ж так в ощадбанку і залишаються з порушенням терміну зачислення в компанії. Звичайно банку вигідно якомога довше залишати їх в себе, а людям пропонувати самостійно платити.Але ж не для цього була створена монетизація, яку довірили нажаль ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 14:16
Доброго дня! Гроші перераховано. Статус буде змінено після обробки комунальним підприємством реєстрів від банку.
serega19931305
Сергей Романенко
23 грудня 2019, 12:33
Сергей
Скажите пожалуйста срок хранения карти Киянина в отделении банка? карта пришла сегодня, но я нахожусь в другом городе
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 14:13
Добрый день! Карта может храниться в отделении банка до 6 месяцев.
Svitlana1207
Svitlana1207
23 грудня 2019, 12:27
Світлана, Новомиргород
Доброго дня! Мені заблокували соціальну картку, яка призначена тільки для виплати дитячої допомоги. Ця картка була відкрита для виплати допомоги по догляду за дитиною. Чому я не можу зняти гроші?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 14:12
Доброго дня! Ви не маєте змогу зняти кошти, адже ваш рахунок заблоковано за рішенням виконавчої служби. Після того, як банк отримає лист від виконавчої служби про необхідність розблокування рахунку, ваш рахунок буде розблокований на протязі доби.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку