Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Aliye
Aliye
20 серпня 2022, 1:05
Алие, Херсон
Добрый вечер получила денежный перевод моней грам но при попытке вывести на карту пишет временные неполадки попробуйте позже.Ну я выявила, что на английском языке мое имя в карте банка написано неверно и оно не совпадается с именем в переводе.Как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 8:55
Доброго дня. Для предметної перевірки інформації рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку 0800-210-800
lukashenko
lukashenko
19 серпня 2022, 22:53
Чернигов
Добрий день, згідно рішення НБУ 1 липня 2022 року оновився список банків дистриб'юторів, до них увійшли
АБ «УКРГАЗБАНК»;
АТ “АБ «РАДАБАНК»;
АТ «ТАСКОМБАНК»;
АТ КБ «ПриватБанк».
Відповідно до постанов НБУ які приймалися раніше банк Ощадбанк був офіційним дистриб'ютором НБУ. Скажіть будь ласка, банк Ощадбанк планує відновити продаж нумізматичної продукції національного банку України та повторно стати дистриб'ютором НБУ, чи Ощадбанк більше не планує співпрацювати з національним банком України у цьому напрямку? З повагою.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 10:04
Доброго дня. Дійсно, з 01.07.22 НБУ оновив список дистриб'юторів і Ощадбанк до списку не увійшов. Наразі, у відділеннях де ще є залишки нумізматної продукції вона реалізується на загальних умовах. Чи буде Ощадбанк в подальшому дистрибютором- покаже лише час, на даний момент інформації немає. Як тільки вона з'явиться ви зможете з нею ознайомитися на сайті НБУ або офіційній сторінці банку.
dydnikovalili
dydnikovalili
19 серпня 2022, 22:53
Лилия, Лозовая
Доброго вечора! Я обслуговуюся у м. Лозова, Харківської області, на вул. Богданівська,22А. Хочу сказати, що банк та сервіс, мене цілком задовільняє. Маю одне питання. Чи можливо Ощадбанку, ще більше розширити свої можливості? А саме, пропускати осіб з інвалідністю та хворих пенсіонерів 70+ на візочках, поза чергою?. Не всі питання, можна вирішити онлайн, інколи доводиться приходити у відділення особисто.
Я сама, маю довічну групу інвалідності.Дуже великі черги( але це зрозуміло, в умовах теперішнього часу, багато переселенців) Охоронець у цьому відділенні, пропускає в банк по одному. Звичайно, люди в черзі, через довге очікування, починають нервувати і вести себе, м'яко кажучи, неприйнятно один до одного. Я не прошу жалості, я дуже прошу, покращити умови обслуговування. Будьте першим банком в нашій країні, кому до людей с особливими потребами ,є хоч якесь діло.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 8:51
Доброго дня.Дякуємо за детальний опис ситуації з якою ви зіткнулися. Роботу співробітників даного відділення ми додатково проаналізуємо. В той же час, співробітники, дійсно, не можуть прийняти на обслуговування всіх клієнтів і тому до відділення формується черга вплинути на яку ми не можемо. Та ми можемо запропонувати клієнтам проводити операції дистанційно через мобільний Ощад, чат-бот та контакт-центр. Ми також розуміємо, що не всі операції можна виконати без відвідування установи банку і тому на сайті банку є можливість призначити собі зустріч на певний день і час. Також її можна призначити по дзвінку до контакт-центру, тоді ви не будете чекати в загальній черзі, а обслуговування буде виконано згідно раніше призначеної зустрічі.
nadiya56
nadiya56
19 серпня 2022, 21:36
Надежда
подскажите, почему не работает мобильное приложение Ощад?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 8:44
Доброго дня.Короткочасні збої в роботі сервісу іноді, дійсно, можуть виникати, але вони є короткочасними і спеціалісти одразу працюють над їх усуненням. Перепрошуємо за незручності та сподіваємося за розуміння.
Panda80
Panda80
19 серпня 2022, 16:57
Ніно
Добрий день, підкажіть, будь ласка, я знаходжуся на території Донецької області, виїхати немає можливості, я отримувала пенсію на картку Ощадбанку, у якої термін дії наразі збіг (до 8/22), чи буде автоматично подовжено строк дії моєї картки?
shushenko1954
shushenko1954
19 серпня 2022, 15:17
Доброго дня. Я пенсіонер вашого банку. В липні місяці пенсійна карта була заблокована з моєї ініціативи, не змогла її знайти. Але картка знайшлася, а тепер я не можу її розблокувати, пенсією не можу користуватись, а це єдиний дохід. Знаходжусь в Херсонській області, усі відділення українських банків закрито, зв'язок мобільний відсутній, в Ощад24 не реєструвалася. На горячій лінії відповіли, що звертатися потрібно тільки у відділення, але в мене немає такої змоги. В мене є всі мої данні (номер картки, пін код, cvc, строк карти до 2025року, пенсійне посвідчення, паспортні дані), не розумію чому не можна розблокувати дистанційно, можливо по відеозвязку.Ви як розвинутий головний державний банк країни повинні вирішити такі питання. В даний час таких пенсіонерів з аналогічними проблемами дуже багато. Будь ласка, допоможіть вирішити дане питання.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 8:42
Доброго дня.Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо інформацію.
Pyp50953074
Pyp50953074
19 серпня 2022, 14:09
Юрий
Добрий день.Я пенсионер.Нахожусь в окупации.Для получения пенсии в Ощад24/7 отримував Код подтверждения по телефону(Vodafon -0508694055). Теперь этой связи нет и Вайбера у меня нет.Можно ли сделать так, чтобы получать Код подтверждения на мою электр. почту на компе?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 8:40
Доброго дня.Наразі, банком було розроблено один механізм отримання одноразового паролю через Вайбер. В разі зміни інформації, ми проінформуємо.
Luibov
Luibov
18 серпня 2022, 16:09
Доброго дня. Я пенсіонер знаходжусь на окупованій території України, чи можна зареєструватися в кабінеті без смс підтвердження?
Допоможіть зробити кабінет, щоб слідувати за своїм коштами, бо немає іншої можливості перевіряти кошти.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 12:25
Добрий день. В даному випадку увійти в додаток можлливо лише за умови наявності на вашому номері Вайберу. В такому випадку ви можете завантажити новий наш додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschadПісля встановлення додатку потрібно через наш сайт зателефонувати до контакт-центру:https://www.oschadbank.ua/chatФункція Веб-дзвінок, дзвінок без авторизації… Після цього код буде направлено у Вайбер.
Huan7882
Huan7882
18 серпня 2022, 12:20
Добрый день! «Для можливоті отримання ЕПП в іншій області потрібно звернутися до зручного відділення банку». Это цитата вашего ответа предыдущему обратившемуся. Мне на такой же вопрос здесь ответили, что у меня нет возможности перевыпустить карту в другой области (город, в котором была выпущена мое ЭПУ также оккупирован). Поменялись правила Ощадбанка? Или вы не уточнили, что в другую область придётся вначале перевести пенсионное дело, если хочешь перевыпустить ЭПУ? Для меня и тысяч других бедствующих украинцев это очень важный вопрос, вернее, стало огромной проблемой.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 12:16
Добрий день. Це відповідь саме на питання щодо можливості отримання картки загалом. Так, попереднє ЕПП при цьому буде закрито, а буде відкрито новий рахунок з випуском нової картки і передачею данних рахунку до пенсійного фонду.
Qwer00
Qwer00
17 серпня 2022, 20:30
Александр Васильевич, Луганск
Подскажите пожалуйста, якщо пенсионер ВПО з електронним пенсiйним посвiдченням,(яке было отримане у вiддiленi банку м.Мiлове, Луганской обл.)чи може вiн замовити перевипуск карти на инше вiддiлення(наприклад в Хмельницкую обл) адже в Луганськiй обл.вiддiлення не працюе.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 9:48
Добрий день. Для можливоті отримання ЕПП в іншій області потрібно звернутися до зручного відділення банку.
RuslanBd
RuslanBd
17 серпня 2022, 18:42
Ruslan
Доброго дня!
Маю питання наступного змісту. Чи є можливість зарахування грошових коштів на пенсійну картку батьків? Чи зможуть вони скористатися цими грошима? Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 9:45
Добрий день. Звісно, ця картка не виключно для пенсійних зарахувань. Можливі зарахування як за реквізитами рахунку, так і просто по номеру картки.
Huan7882
Huan7882
17 серпня 2022, 10:02
Добрый день! Объясните, пожалуйста, логику действий Ощадбанка. Почему, если у меня сейчас нет активной пенсионной карты, но пенсия продолжает поступать на мой банковский счёт, Ощадбанк лишил меня, то бишь клиента, даже возможности узнать баланс? Ни с финансового телефонного номера через контакт-центр, ни в Вайбере — сразу отключили от смс, ни в Ошад24 — перекрыли доступ. По логике банка получается, что мои пенсионные деньги уже не мои? Неужели от того, что я по финансовому номеру узнаю свой баланс или получу, как раньше, смс о поступлении средств в Вайбере, пострадает банковская безопасность? Почему все действия Ощадбанка направлены против клиентов? Или существует альтернативный вариант узнавать баланс в подобной ситуации, но он тоже засекречен от клиентов?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 10:09
Добрий день. Саме по собі закінчення термну дії/блокування картки не закриває доступ ні до додатку, ні до отримання повідомлень про зарахування коштів. Кошти на рахунок і далі надходять і вони, звісно ж, залишаються вашими. Вони чекатимуть на рахунку до того моменту, коли ви зможете звернутися до відділення та зняти їх.
Nick804
Nick804
17 серпня 2022, 8:46
Вера, Херсон
Доброе утро, вчера перекинул депозит на старую карту, которую давно заменили.Возможно ли перекинуть с неё деньги на действующую карту в онлайн кабинете, если находишься на оккупированной территории? Ведь это ошибка банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 10:04
Добрий день. Впродовж терміну дії депозиту клієнт через додаток самостійно може обрати рахунок, на який зарахуються кошти по ого закінченні. Якщо у вас було обрано рахунок, до якого немає активних карток — це не є помилкою банку. На жаль, в даному випадку переказати кошти з рахунку без активних карток можна тільки по заяві у відділенні банку.
marabu
marabu
16 серпня 2022, 18:53
marabu
Доброго дня!

Прошу проконсультувати з наступних питань:

1. Термін дії картки Ощадбанку закінчується 1 серпня 2022р., за нею ще можна в серпні отримати пенсію?

2. Замовити нову картку можливо у будь-якому відділенні Ощадбанку чи тільки в тому, в якому було отримано попередню?

3. Який термін виготовлення нової картки?

Заздалегідь вдячний за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 9:54
Добрий день.1. Банк автоматично продовжив картки клієнтів до 31.12.2022, тому нею ви і далі можете користуватися.2. Залежно від того що ви отримували на картку. В більшості випадків її можна замовити по телефону з доставкою до будь-якого відділення. Але наразі потреби в цьому немає через п.1.3. Стандартний термін виготовлення та доставки картки — 14 днів.
galina30252112
Галина Вишневська
16 серпня 2022, 18:20
Галина, Кривой Рог
При эвакуации была утеряна карта, которая в последствии была заблокирована, Личный кабинет тоже был закрыт. Сейчас нахожусь в Польше. Как мне открыть личный кабинет или получить онлайн — карту для того чтобы иметь возможность оплачивать коммунальные платежи. Заранее благодарна за помощь
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 9:52
Добрий день. На жаль, якщо у вас наразі немає доступу ні до картки, ні до вашого облікового запису, то вирішити питання з доступом дистанційно неможливо. Потрібно перевипустити картку, але без її отримання активувати її також не можна.
Alecha
АЛЕКСЕЙ ШЕКЛУНОВ
16 серпня 2022, 15:46
АЛЕКСЕЙ, Успенка, Кировоградская обл.
Через« ощад 24» НЕВОЗМОЖНО ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ, ЧТОБЫ ПРОВЕРИТЬ ИНФОРМАЦИЮ ИЗ СМС. Не работает интернетбанкинг «ощад24»
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 9:51
Добрий день. Жодних загальних проблем з роботою наших додатків немає. Якщо у вас виникають проблеми при реєстрації, першочергово потрібно перевірити вашу картку. Зробити це можна через контакт-центр.
Alecha
АЛЕКСЕЙ ШЕКЛУНОВ
16 серпня 2022, 15:44
АЛЕКСЕЙ, Успенка, Кировоградская обл.
В Онуфриевском отделении банка было пополнение моей пенсионной карточки сегодня в 10-21на сумму 1100гр, и в 10-21 доступными средствами осталось 58 коп. Информация из смс оповещения. Куда и на каком основании исчезла сумма1140 гр.? ДЖобраться до Онуфриевки из Успенки очень проблемно.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 9:50
Добрий день. В даному випадку потрібно зателефонувати до контакт-центру та перевірити зарахування та списання по вашій карті.
RuslanBd
RuslanBd
16 серпня 2022, 12:41
Ruslan
Доброго дня!
Заблокований доступ до Ощад 24/7. Фінансовий номер прив, язаний до рахунку втрачений, достатись до відділення немає змоги, знаходжусь за кордоном.
Чи є будь-яка змога пройти ідентифікацію, при потребі, надати персональні дані та документи на підтвердження особи, для відновлення доступу?
Якщо така змога відсутня, чи правильно я розумію, що картку краще заблокувати та відмовитись від надання подальших послуг установи?
Дякую за надання відповіді!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 14:03
Добрий день. Відновити доступ в даній ситуації неможливо. Якщо ж картку не втрачено, жодного сенсу в її блокуванні немає.
vak671211ca
vak671211ca
15 серпня 2022, 18:07
Добрый день. Моей маме 85 лет.На данный момент находимся в Херсоне.Карта мамы привязана к моему номеру телефона. На данный момент не могу войти в Ощад 24\7 пишет неправильный логин или пароль. Как восстановить вход при отсутствии связи и вайбера.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 14:00
Добрий день. На жаль, і без зв`язку і без Вайберу на даному номері, відновити пароль та користуватися додатком неможливо.
Huan7882
Huan7882
15 серпня 2022, 15:17
Добрый день. Я зарегистрирована как ВПЛ в отделении ПФУ в Волновахе Донецкой области, которая сейчас находится под оккупацией. ЭПУ было просроченным и с марта-2022 заблокировано. Пенсия на банковский счёт Ощад после этого поступала, однако доступа к деньгам и инфе нет — по причине отсутствия карты и мобильной связи. Мой вопрос: если я приеду во Львовскую область, как мне перевыпустить обычную пенсионную карту в Ощаде, не переводя в эту же область пенсионное дело? Можно ли просто создать дополнительный счёт и какую-либо карту к нему, привязав их к ныне существующему счету в Ощадбанка, на который сейчас продолжает приходить моя пенсия?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 15:56
Добрий день. Відкрити саме пенсійну картку в такому випадку ви не зможете. Але можна відкрити звичайну картку для власного користування і за заявою переказати на неї кошти з пенсійного рахунку.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку