Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0950582785
0950582785
23 січня 2020, 10:22
Почему в личном кабинете на сайте банка подтверждены не все льготы?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 11:04
Добрый день! Пожалуйста, детализируйте, какой статус у вас стоит в кабинете?
Alenk879544
Alenk879544
23 січня 2020, 9:57
Здравствуйте я получила безготивкову субсидию смс пришла что всё оплачено но я смотрю что я все равно должна по коммуналке, на сайте в личном кабинете не видно на что перераховано вы можете просмотреть
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 11:00
Добрый день! В личном кабинете есть вся информация о проведенных платежах. Она находится в нижней части кабинета.
marija41
marija41
23 січня 2020, 9:48
Мария, Измаил
Добрый день! в личном кабинете написано, что субсидия покрыла все услуги, но оплата подтверждена только за свет, в остальных четырех — помилка! Что мне делать дальше?
ШЕВЦОВА МАРІЯ ПЕТРІВНА

Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:57
Добрый день! Это означает, что поставщики не предоставили в банк новые реквизиты. Оплата будет проводится уже в следующем месяце (при условии, что поставщики услуг обновят свои реквизиты в базе банка).
0950582785
0950582785
23 січня 2020, 8:22
Почему мне досих пор не пришло сообщение от Ощадбанка о начисленых льготах?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:52
Добрый день! Ожидайте его сегодня.
Mamamari8888
Mamamari8888
23 січня 2020, 7:53
Mamamari8888
Чому мені ще не прийшла смс з сумою пільг?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:51
Доброго дня! Сьогодні отримаєте смс-повідомлення.
Boy1919
Boy1919
23 січня 2020, 6:47
Почему не списываются льготы в личном кабенете, они приходят я захожу на сайт ощадбанк перевёл средства на предприятия но деньги не списаны а висят в тепло сети вообще выбивает ошибку и так уже три месяца длится
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:46
Добрый день! Уже запущена процедура проведения оплат. В скором времени вам придет смс-сообщение с результатами проведенных оплат.
57602801
Diana Okilka
23 січня 2020, 1:17
Diana, Львів
Було 22 оплачено комунальні послуги, 23 числа прийшла субсидія з мінусом вже за комунальні послуги які були оплачені всі! Як перевірити що ці кошти повернуті на рахунок субсидій, в особистому кабінеті не видно
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:44
Доброго дня! Кошти на рахунок не повертаються. У вас будет переплата, яка буде враховуватись в наступному місяці.
57602801
Diana Okilka
23 січня 2020, 1:15
Diana, Львів
Скажіть, будь ласка, чи вірна інформація, щоб отримати субсидії готівкою потрібно бути пільговиком, і що всі люди, що немають пільг зможуть подати заяву лише у травні?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:23
Доброго дня! Компетентним органом в данному питанні є УПСЗН. Банк лише займається перерахуванням грошей.
julbars13
julbars13
22 січня 2020, 23:58
Подскажите, заканчивается срок действия карты 01/20. Уже в ощад 24 высвечивается, что якобы изготовляется новая карта. Вопрос в следующем, хотел бы узнать счёт остаётся прежним? То есть, если мне на этот счёт переведут средства, я смогу ими управлять в ощад24 до того как я получу новую, либо же счёт поменяется?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:22
Добрый день! Да, счет останется прежним, вам могут перечислять средства.
Crizy
Crizy
22 січня 2020, 21:23
Владислав, Фастів
Добрий вечір. Є питання щодо монетизації супсидій, в кабінеті в вкладці «Постачальники» вказаний «Послуга з постачання та розподілу природного газу (послуга з газопостачання) — АТ „КИЇВОБЛГАЗ“ та їх ЄДРПОУ, яким я не користуюсь, квитанції приходять від постачальника „Київоблгаз Збут“ (з іншим ЄДРПОУ), до кого можна звернутись щоб поміняти, змінити неправильно сформовані заявки на постачальника послуги?? в даному випадку газу. Вже 2 гий місяць платимо газ по повній сумі, ніяких змін не відбувається.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 9:56
Доброго дня! Змінити данні можуть в УПСЗН.
oxanadjak1983
oxanadjak1983
22 січня 2020, 20:54
Oxana
Підкажіть будь ласка, чому під час входу в особистий кабінет субсидіанта вибиває помилку знайдено більш ніж один обліковий запис з даним номером телефону. Що робити, якщо УПСЗН відповідає, що нічого не знає і радить звернутися до Ощадбанку. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 9:55
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону, перевіримо ситуацію.
Moteuczoma
Moteuczoma
22 січня 2020, 20:52
Микита, Кривий Ріг
Який відсоток від загальної нарахованної всіма постачальниками комунальних послуг суми сплачує ощадбанк (пільга по убд)? 75% або інший? Або яким ще чином визначається розмір пільги?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 9:51
Доброго дня! Це не фіксована сума. Вона залежить від наданих до банку реєстрів для проведення оплати.
0660157125
0660157125
22 січня 2020, 17:51
Как узнать о льготах ??
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:53
Добрый день! Ознакомится с информацией на нашем сайте: https://www.oschadbank.ua/ua/sd
Lyudysuk82
Lyudysuk82
22 січня 2020, 17:09
Людмила, Броди
У доповнення щодо комісії банку: Ознайомившись з умовами тарифного пакету «Зарплатний» в п.7 Зняття готівки та розрахунки карткою зазначено тариф 3 грн. зі зноскою 2, де зноска 2 зазначено «У разі, якщо договір було укладено до впровадження тарифних пакетів для юридичних осіб, конкретний розмір тарифу встановлюється окремо для кожної організації за рішенням Банку». Як зрозуміло мені — ця умова для юридичних осіб.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:20
Ця умова діє для клієнтів, які отримали зарплатну картку. Адже договір про виплату заробітної плати укладається з організацією, а картки отримують фізичні особи.
Valia25
Valia25
22 січня 2020, 16:59
Мені нараховано субсидію і знято кошти.Залишок є, але хто скільки заплатив, у кабінеті не зазначено також хочу вияснити за жовтень, у графі немає нічого.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:17
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та ІПН, перевіримо.
Cargill
Cargill
22 січня 2020, 16:48
Cargill, Київ
Добрый день!
В личном кабинете льготника еще вчера были прописаны суммы перечислений на счета коммунальных предприятий за декабрь. Сегодня этих данных уже нет. Хотелось бы узнать оплачены ли указанные счета?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:11
Добрый день! В скором времени вам поступит смс-сообщение с результатами проведенных оплат.
Nat15
Nat15
22 січня 2020, 16:32
Здравствуйте. Мне на телефон пришла СМС о том что субсидия начисленна и оплаченна. Скажите пожалуйста это за который месяц? Если я уже за январь оплатила?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:05
Добрый день! Нет, это субсидия за декабрь.
Daria100
Daria100
22 січня 2020, 16:10
Перевыпуск карты — платный?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:05
Добрый день! Все зависит от условий перевыпуска. Для детализации ситуации рекомендуем обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800.
janediordiy
janediordiy
22 січня 2020, 15:51
Евгения
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, у меня 23.01 заканчивается депозит. И по условиям договора он автоматически продлевается на новый срок. Я бы хотела закрыть депозит и забрать деньги, но у меня нет возможности прийти в банк 23-го числа, и зайти в веб-банкинг тоже не могу, так как нахожусь в другом городе и с собой нет данных для входа. Если я приду на пару дней позже, я смогу закрыть депозит? Или он уже будет продлен?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 17:04
Добрый день! Депозит будет пролонгирован. Вам необходимо обратиться в отделение заранее, до его окончания.
martagrabova
martagrabova
22 січня 2020, 15:38
Мaрта
Якщо зробити перехід з безготівкової форми виплати пільг на готівкову, то чи будуть списані кошти із залишку на обліковому записі на оплату послуг у наступному місяці?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 16:47
Доброго дня! Ні, кошти списуватись не будуть. Ви зможете їх отримати влітку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку