Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
iruna1256
iruna1256
25 січня 2020, 19:54
Березне
Доброго вечора!!! Я вже декілька днів не можу зайти на кабінет постачальника послуг.Кожного разу викидає помилку 403!!! Що робити мені потрібні списки пільговиків і субсидії?????
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:30
Доброго дня! Спробуйте зайти з іншого браузера за нашим посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/sd
lyudmila2019
Людмила Ясько
25 січня 2020, 18:02
Людмила, Харцызск
Добрый день. Из-за болезни нет возможности в ближайшие два месяца приехать в Ощадбанк чтобы получить ЭПУ, карточка находится в отделении уже два месяца. Вопрос: сколько времени хранится ЭПУ в ощадбанке? спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:27
Добрый день! Срок хранения карты составляет до 6ти месяцев.
54523133
Daria Tarasova
25 січня 2020, 17:23
Daria
Здравствуйте, можно ли закрыть карту «мій комфорт» в онлайн режиме?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:26
Добрый день! Нет, вам необходимо обратиться в ваше обслуживающее отделение и написать заявление на закрытие счета.
00512905
Василь Попадинців
25 січня 2020, 15:45
Василь
Розберіться хто кому має подавати реєстр пільговиків ви ком організаціям чи вони вам

Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:25
Доброго дня! Для проведення оплати комунальні підприємства нам.
Mupas96
Mupas96
25 січня 2020, 14:42
cl deposit profit pdfo interests, что это означает, я получила 0.01 грн на свой счёт, депозита у меня нет, просто пенсионная карточка арсенал.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:22
Добрый день! Для проверки ситуации рекомендуем обратиться в контакт-центр банка 0800-210-800.
mashafalach
mashafalach
25 січня 2020, 14:41
Добрий день.Підкажіть, отримуємо пільгові кошти на рахунок Ощадбанку. Чому вже 2 місця не стягуються кошти за оплату газу? Стягує лише світло і воду.
Працівники банку відповіді не дають.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:21
Доброго дня! Банк проводить оплату організаціям які заключили договір з банком та надають реєстри для проведення оплат.
uy3ma
uy3ma
25 січня 2020, 13:45
Александр, Красный Луч
Как вернуть деньги с депозита ощадбанка
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:19
Добрый день! Все зависит от возникшей ситуации. Рекомендуем обратиться в контакт-центр банка для детализации ситуации 0800-210-800.
71659670
Michael Fox
25 січня 2020, 13:33
Michael
Здравствуйте! Я 20 января 2020 года позвонил на ГЛ по поводу перевыпуска ЭПУ. Робот мне ответил, что моя карточка уже готова, и уже находится в отделении ощадбанка, но еще не активирована. И еще в конце было мне сказано, что мне направлено СМС с указанием конкретного адреса того отделения, где находится изготовленное ЭПУ. Но дело в том, что по сей день, я так и дождался той СМСки. Эта СМСка вообще когда то придет ко мне, или мне уже можно смело идти в то отделение, где я заказывал это ЭПУ и получать карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:18
Добрый день! Готовность вашей карты вы можете уточнить у оператора по номеру 0800-210-800.
nastia23020
nastia23020
25 січня 2020, 13:25
Сняло деньги за подписку на епл мьюзик а в статусе операции написано виконується уже 2 часа
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:17
Добрый день! Согласно регламента операция может проводится на протяжении 3х суток.
mariyp
mariyp
25 січня 2020, 12:24
Петрусь Василь
Все для людей! Особливо стосується монетизації пільг: я сплатила своїми коштами 100% пільгу за жовтень, листопад, а за грудень ощадбанк перерахував пільгові кошти, але я сплатила різницю з пільгою у сумі 121 грн. Та коли надійшли пільгові кошти ощадбанку за грудень місяць, то ощадбанк не перерахував кошти за рекомендований платіж за січень у розмірі 1632 грн., а сплатив мою різницю за грудень місяць в розмірі 121 грн., тобто я повинна платити знову своїми коштами за січень місяць 1500 грн., а в ощадбанку буде лежати мій залишок, зекономлений ощадбанком для кого?
Питання: чому ощадбанк в січні не проплатив рекомендований платіж за січень, коли на рахунку є кошти, які зекономлені за мій рахунок за попередні місяці, чому я знову повинна не купити кусок хліба, а гасити комуналку? Чому економлять кошти за мій рахунок?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 11:15
Доброго дня! Комунальні організації надають до банки реєстри в поточному місяці за попередній.
49187096
владимир погребняк
25 січня 2020, 11:43
владимир, Харьков
ЖКХ зарегистрирован один расчетный счет \жильцов два\.Пришли СМС от ощадбанка на телефоны обоих с суммами по оплате ЖКХ, субсидия не оформлялась. ЧТО ЭТО?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:57
Добрый день! Для выяснения причин рекомендуем обратиться в УПСЗН.
81977725
Александр Добрыдень
25 січня 2020, 10:40
Александр
Прийшло сообщение «Вашу картку **** заблоковано за заборгованість перед банком, в чем суть?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:56
Добрый день! Для детализации ситуации рекомендуем обратиться в контакт-центр банка 0800-210-800.
Sheya
Sheya
24 січня 2020, 23:00
Олег, Николаев
Але, чудо банк, вы людям нервы делаете, почему не выполняете постановы Кабинета Министров? Вам доверили средства налогоплательщиков выделеные державой для покрытия сумм по льготам, так почему же вы не выполняете свои прямые обязанности? Сегодня 24.01.20 пришло смс сообщение от Ощадбанка, нараховано пільги 0.00, почему я оформивши пільгу 21.11.19 в органах собеза Цетрального района г. Николаева, при том что лично разнес решение комиссии по всем службам города до сих пор не получаю необходимых средств в виде льготы на ЖКХ 75% как участник боевых действий? Что за скотское отношение к людям?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:55
Добрый день! Решение о начислении льготы принимает Министерство социальной политики, рекомендуем обратиться к ним для разъяснения причин не начисления льгот.
rsenko2019
rsenko2019
24 січня 2020, 22:52
СЕНЬКО ІВАННА ОРЕСТІВНА
Доброго дня! Пільга(багатодітна сім'я) за жовтень 2019року(Pilga ne pokryla Inshi Poslugi Dani vidsutni 27/11/19 14:44:34) — не перекрила всі комунальні витрати, але я оплатила всі суми, які вказані у квитанціях у повному обсязі(Послуга з постачання та розподілу природного газу (послуга з газопостачання), Послуга з постачання та розподілу електричної енергії (послуга з електропостачання), Послуга з поводження з побутовими відходами (послуга з вивезення побутових відходів)).У листопаді 2019року надана наступна пільга+сформувався Zalyshok, і Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy( 22/12/19 00:02:05)...і знову я оплатила у повному обсязі (крім електропостачання-у квитанці до оплати було 00,00грн).За грудень 2019року також Narah.pilga. Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy.(24/01/20 20:02:00).Чому в обліковому записі отримувача пільг, не вказана послуга з газопостачання? Чому із залишку облікового запису відмінусовано тільки послуга з постачання та розподілу електричної енергії (послуга з електропостачання)??? Чому пільга відображається з запізненням(24 числа), коли до 25-треба оплатити(у квитанціях сума до оплати вже прописана)???І найважливіше!!! Чому працівники УПСЗН«посилають» у ОщадБанк, Вони «посилають» у мої комунальні підприємства,і так по-колу(і повертаюся 9кілометрів додому без НІЧОГО, залишаючи малу дитину з дідусем)??? Який толк з цього особистого облікового запису, як немає вньому достовірної інформації????? Дякую та надіюся на Вашу підтримку!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:52
Доброго дня! В цьому місяці була затримка з перерахунком пільг у зв'язку з пізнім зарахуванням грошей до банку. Банк перераховує гроші лише на комунальні підприємства які заключили договір з банком та надали коректні реєстри для проведення оплати за комунальні послуги. Співчуваємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
glebov60
glebov60
24 січня 2020, 21:19
glebov60
Чому при наявності пільгових безготівкових коштів на моєму рахунку вже три місяці ощадбанк не перераховує постачальникам жодних сум. При цьому приходять смс з повідомленням що сума пільг покриває всі зареєстровані в особистому кабінеті послуги. В особистому кабінеті серед постачальників чомусь є «Київгазенерджі», хоча наш дім користується лише електроенергією. Натомість немає постачальника електроенергії, немає київтеплоенерго. Наш дім не ОБСПБ. Але ж не відраховуться кошти ні в ЖЕК ні в водоканал.Тільки не відсилайте мене до управління соцзабезпечення, я вже пересвідчився що там в ощадбанк подали всі дані правильно. Це «проколи» ощадбанку. З вини ощадбанку я тепер вимушений чекати півроку, щоб мені повернули «зекономлені» кошти. Але при такій роботі чільного державного банку я не впевнений, що і тоді їх повернуть.Невже це така політика банку? Прошу надати мені чітку відповідь, а не відписку.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:35
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону. Перевіримо ситуацію.
YuriiL
YuriiL
24 січня 2020, 21:13
Юрій, Київ
В особистому кабінеті субсидіанта/пільговика знаходяться кошти які не списуються на рахунки осбб (осбб не уклало договір з Ощадбанком). Як і коли можна перерахувати ці кошти на картковий рахунок?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:25
Доброго дня! Ці гроші ви зможете отримати влітку написавши заяву у відділенні банку.
vikki1998
vikki1998
24 січня 2020, 19:51
Здравствуйте, объясните пожалуйста почему мне приходят каждый месяц СМС о долге по электрике, учитывая то, что я не оплачиваю электрику и какие-либо услуги через карту, да и вообще не знаю как это делать! С каждым разом сумма увеличивается. Как это исправить?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:15
Добрый день! Рекомендуем обратиться к поставщику электричества для проверки ситуации.
0950582785
0950582785
24 січня 2020, 19:24
Откуда взялась сумма (803.05 грн) за газоснабжение, если я была в Горгазе на сверке мне сказали что у меня переплата и такой суммы они не передавали в банк. А с меня сняли их.
Чумаченко Яна Юрьевна г. Лисичанск
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:12
Добрый день! Всю информацию о необходимых оплатах в банк передают исключительно коммунальные службы.
sharik20
sharik20
24 січня 2020, 19:21
Здравствуйте!
Месяц назад заходил в личный кабинет, но в этом месяце попробовала и пишет… «неверный пароль, не верный номер», потом написала что такого номера нет…
что сделать чтобы зайти в кабинет?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:10
Добрый день! Попробуйте провести повторную регистрацию.
00512905
Василь Попадинців
24 січня 2020, 18:47
Василь
Дайте реєстри пільговиків у іванофранківськгаззбуд і прикарпатенерготрейд щоб вони вам надали дана про суми на оплату жкппо кожному пільговику окремо
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 10:08
Доброго дня! Цю інформацію надають до банку комунальні підприємства.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку