Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
zekaterina
zekaterina
26 лютого 2020, 13:17
Екатерина, Запорожье
Добрый день, нужно пройти идентификацию по пенсионной карте до 27 февраля 2020.
В отделении банка сказали, что карта уже не доступна для данной операции, т.к. находится на перевыпуске, срок действия карты до 03\20, нужно жать смс о прибытии карты на отделение. Не заблокируют ли карту, если я не пройду идентификацию в срок и карта должны быть в отделении на начало или конец месяца? как правильно поступить в этой ситуации
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 15:27
Добрый день! Рекомендуем до момента получения новой карты обратиться в отделение банка и получить наличные через кассу.
antonemec
antonemec
26 лютого 2020, 12:33
Прошу надати рекомендації, щодо дій у разі використання карток Ощадбанку у шахрайських діях.
Приклад:
У знайомої скопіювали аккаунт у соц.мережі інстаграм та розсилають прохання переказати кошти.
При переписці надають номер картки Ощадбанку.

Які дії потрібно вчинити?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:24
Доброго дня! Радимо звернутись до кіберполіцію та написати заяву про шахрайство.
BUDOV
BUDOV
26 лютого 2020, 12:30
Добрый день хочу привязать свой новый номер телефона к карте могу ли я это сделать в телефоном режиме и что для этого нужно?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:26
Добрый день! Для проведения данной операции необходимо обратиться в отделение банка.
gallarddo
gallarddo
26 лютого 2020, 12:22
Доброго дня! Цікавить питання щодо виплати заборгованості держави по заощадженням в Ощадбанку СРСР.
У разі включення особи до Реєстру вкладників заощаджень громадян чи автоматично створюється банківський рахунок такій особі? У яких випадках Ощадбанк відкриває банківський рахунок для отримання заборгованості особою? Чи обліковують кошти, які є заборгованістю, на банківських рахунках, які відкритті на ім'я особи?
Питання актуальне, оскільки такі відомості мають зазначатися в деклараціях державних службовців.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:39
Доброго дня! Банк не здійснює автоматичного відкриття рахунку без присутності клієнта. У 2012 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2012 р. №346 «Про виплату в 2012 році громадянам України компенсації втрат від знецінення грошових заощаджень, вкладених до 2 січня 1992 р. в установи Ощадного банку СРСР, що діяли на території України, та в облігації Державної цільової безпроцентної позики 1990 року, державні казначейські зобов'язання СРСР і сертифікати Ощадного банку СРСР, придбані на території Української РСР» установами банку з 1 червня 2012 року здійснювалась виплата вкладникам, відомості про яких станом на 1 січня 2012 р. внесені до інформаційно-аналітичної системи «Реєстр вкладників заощаджень громадян» та які не отримали протягом 2008 року компенсацію втрат від знецінення грошових заощаджень.
Протягом 2013-2019 років і станом на поточний час Кабінетом Міністрів України не було прийнято постанови, яка регулює питання виплат компенсації знецінених грошових заощаджень, і кошти з Державного бюджету України до Ощадбанку не надходили.
vladimir2059
vladimir2059
26 лютого 2020, 12:12
Владимир, Киев
4 лютого 2020 року здав документи для отримання Картки киянина у відділення АТ «Ощадбанку» м. Київ пр. Перемоги 12.
Мене було повідомлено, що на протязі двох-трьох тижнів я отримаю запрошення для отримання вказаної Картки.
26 лютого звернувся телефоном до відділення з питанням, коли я можу отримати вказану Картку.
Конкретної відповіді на поставлене запитання не отримав (можливо через місяць, можливо через два), що мене не влаштовує.
Не розумію масштабу проблеми і яким чином Ви сортуєте клієнтів на тих кого ослуговувати швидше, а хто може почекати, а тому прошу повідомити мені конкретну дату отримання Картки киянина в Вашій установі.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:36
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Коли ваша картка буде готова та надійде до відділення банку, вам буде направлене смс-повідомлення.
pynj
pynj
25 лютого 2020, 22:01
где обменять гривны старого образца в городе Каменское
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 9:44
Добрый день. Рекомендуем обратиться в НБУ.
alengozIryina
alengozIryina
25 лютого 2020, 21:54
Здравствуйте!
Я (переселенка) не имею возможности пройти идентификацию. Дело в том что мое ЭПУ в части получения по ней денег была действительна по 02.20 а как пенсионное удостоверение по конец января этого года. При звонке на горячую линию пару месяцев назад мне сказали что новая карта будет оформлена автоматически и в пенсионный фонд идти не надо. 21 февраля пришло сообщение, что моя карта, которая должна работать до конца февраля уже закрыта, а новая, как сказали сегодня на горячей линии, будет выпущена в течение месяца. Как мне пройти идентификацию до 4 марта! и на каком основании закрыли карточку, которая должна быть действительна до конца месяца, ведь я теперь не могу провести необходимую при этом операцию с картой? Сотрудники отделения банка сказали что без новой карты я идентификацию не пройду. Даже начисленную пенсию без нового ЭПУ не дают. Что мне делать в этой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 9:47
Добрый день! При перевыпуске карты, текущая карта закрывается с отсрочкой, то есть ней можно пользоваться. Рекомендуем дождаться изготовления вашей карты и пройти идентификацию.
Dre77
Dre77
25 лютого 2020, 20:48
Здравствуйте. Могу ли я переводить деньги на пенсионную карту ощадбанка мастеркард по IBAN или она только для поступления пенсии расчитана? спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 9:49
Добрый день! Можете, карта сможет принять сторонние переводы.
Vladim5
Vladim5
25 лютого 2020, 18:32
Добрый день!
У меня оформлена карточка Арсенал. Срок карточки истекает в ближайшее время, но к сожалению я не нахожусь вне Украины. Приеду может быть через полгода и не более чем на неделю. Каким образом я могу получить свои накопления, если для замены карточки по общим условиям я должен быть в Украине не менее месяца? Могу ли я в подобном случае просить о выпуске моментальной карточки или же банк будет удерживать мои деньги до тех пор пока я не дождусь замены карточки обычным путём.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 9:50
Добрый день! Вы можете обратиться в отделение банка и снять деньги через кассу банка. Либо обратиться в контакт-центр банка 044-363-01-33 и заказать перевыпуск карты на удобное для вас отделение.
Regolus
Regolus
25 лютого 2020, 17:58
Доброго дня, як погасити відсотки за кредитною лінією зарплатної картки з ощад24 карткою іншого банку?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 18:13
Доброго дня! Поповнити картку за її номером, після чого зайти в Ощад 24/7 та здійснити погашення.
Marinka06
Marinka06
25 лютого 2020, 16:57
Marina
Добрый день, чтобы привязать номер к карте, что нужно????
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 18:09
Добрый вечер. Обратиться в ваше обслуживающее отделение с картой, паспортом и телефоном.
subota52
subota52
25 лютого 2020, 16:04
Олександр, смт.Межова Дніпропетровська обл.
1.Порядок та термін перевипуску електроного пенсійного посвідчення(ЕПП) у зв*язку з закінченням сроку діі(для пенсіонера за віком).
2.Яким чином можна одержати гроші(у віділенні банкуякий видавав старе ЕПП), якщо срок ЕПП закін чився, картка закрита, а нове ЕПП невиготовлене.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 16:17
Доброго дня!
1. До 30 днів.
2. Ви можете звернутись до вашого обслуговуючого відділення та отримати гроші через касу.
Andrij34
Andrij34
25 лютого 2020, 15:47
Подав заявку на ввдкриття кредитного ліміту у відділенні ще місяць назад. Мені видали картку « Моя картка» і сказали, що протягом декількох днів кошти будуть зараховані. Пройшло більше місяця, але на карті по нулях. Ніяких смс чи дзвінків про відмову мені не було. Мені відмовлено у наданні кредитного ліміту???
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 16:14
Доброго дня! Радимо звернутись до вашого обслуговуючого відділення.
28623130
Виктор Летинский
25 лютого 2020, 14:54
Виктор
Доброго дня при спробі зайди в особистий кабінет по безготівковому нарахування коштів вибиває помилку що знайдено більш ніж один обліковий запис. Звертався на горячу лінію до ощадбанку мені відповіли що мої данні вірні і щоб я спробував зайти з іншого браузера. І вони не розуміють чому програма мене не пускаю. Питання що мені тепер потрібно робити куди ще Я можу звернутись чи до кого по даному питанню. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 16:09
Доброго дня! Дана помилка виникає, коли УПСЗН реєструє більше одного облікового запису на один і той самий номер телефону. Радимо звернутись до УПСЗН для редагування вашого персонального кабінету.
shkirya272103
shkirya272103
25 лютого 2020, 14:29
Світлана
Я отримала, через Ощад-24, довідку про фінансовий стан для заповнення декларації, в якій зазанчено надходження на рахунок певна сума та інші нарахування 320 грн, які саме не зазанчено. Крім заробітної плати я на даний рахунок ніяких поштів не отртмувала. Як мені дізнатися, що за інші нарахування надійшли на мій рахунок?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 15:54
Доброго дня! Ви можете отримати необхідну інформацію у вашому обслуговуючому відділенні.
Olena1976
Olena1976
25 лютого 2020, 14:26
Як швидко закрити рахунок в Ощадбанку?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 15:48
Доброго дня! Звернутись до вашого обслуговуючого відділення та написати заяву про закриття рахунку.
Shulya97
Shulya97
25 лютого 2020, 12:02
ОЛЕКСАНДР
Что за непонятные операции ?standing payment order что это за операция которая сняла 2000 ????
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 12:17
Добрый день! Получить детальную консультацию по вашему счету, вы можете получить в контакт-центре банка: 0800-210-800.
Cargill
Cargill
25 лютого 2020, 11:46
Cargill, Київ
Добрый день!
Как узнать какая сумма находилась на моей карточке Ощадбанк по состоянию на 31.12.2019?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 12:15
Добрый день! Данную информацию вы можете узнать через Ощад 24/7 либо обратившись в контакт-центр банка 0800-210-800.
Labuda
Labuda
25 лютого 2020, 10:55
Срок действия ЭПУ 06.2020, а пенсионного удостоверения на обратной стороне до 02.03.2020. В ПФУ ответили, что перевыпуск ЭПУ осуществляет Ощадбанк, куда мне необходимо обратиться в апреле-мае для запроса о перевыпуске ЭПУ.
Прошу ответить работкиков Ощадбанка, куда и когда необходимо обратиться для своевременного перевыпуска ЭПУ?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 12:14
Добрый день! Учитывая тот факт, что ваше пенсионное удостоверение заканчивается раньше срока окончание карты, рекомендуем вам обратиться в пенсионный фонд и написать заявление на перевыпуск.
Kolya1910
Kolya1910
25 лютого 2020, 10:44
У меня закончилась действия карты, могу ли я перевести через приложения деньги с банковского счёта на банковский счёт?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 12:11
Добрый день! Вы можете осуществить перевод средств после получения вами новой карты.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку