Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
VeraBelaya
VeraBelaya
9 вересня 2022, 9:52
Чому не пиходять повiдомлення з кодом пiдтвердження вже другу добу??? неможливо нi одну операцiю здiйснити в мобiльному додатку
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 10:28
Добрий день. Для перевірки надходження кодів з підтвердження, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
zinaidab
zinaidab
9 вересня 2022, 0:56
Добрий вечір! Скажіть, будь ласка, дзвонила до банку, мені сказали, що картка скомпрометована і потрібно звертатися до банку. Я знаю про кожну операцію за своєю картою, про шахрайство не може бути й мови. Знаходжусь зараз закордоном і немає можливості відвідати відділення. Чи можна зняти обмеження по карті або змінити її статус через контакт центр?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 9:28
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Anna250218
Наталья Мацнева
8 вересня 2022, 12:08
Наталья
Добрый день, уже три недели нет возможности в ощад 24 перевести деньги с валютной карты!!! Вы кормите завтраками постоянно!!! У меня цифрова карта, я не могу снять в банкомате и в отделение нет возможности сколько можно издеваться над людьми.Включайте функционал в приложении! В ваши отговорки в скором времени уже никто не верит.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 9:27
Добрий день. Як тільки проблема буде вирішена ми обов'язково повідомимо. Перепрошуємо за незручності.
Nikisan74
Nikisan74
7 вересня 2022, 22:10
Вероніка
Підкажіть будь ласка, ситуація складна, отримую гроші для догляду за дитиною, у зв'язку с останніми подіями, довелося виїхати за кордон, але сім карту було втрачено, тобто перевести гроші не можу, і зняти їх тут х карти не вдалося, які ' варіанти, чи можна змінити вхід у додаток на інший номер, або номер іншої країни?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 9:51
Добрий день. На жаль змінити фінансовий номер телефону можна тільки у відділенні Ощадбанку. Зараз рекомендуємо вам зателефонувати до контакт центру з будь-якого номеру телефону за номером (044) 247−84−18 для того щоб зафіксувати відмітку про виїзд за кордон та користуватися картою. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Marina23livi
Marina23livi
7 вересня 2022, 18:19
Super-marina23livi@ukr.net, Харьков
Как отключить смс.?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 9:50
Добрий день. Для відключення послуги смс рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також ви можете змінити канал інформування на безкоштовні push-повідомлення.
Anna199402
Anna199402
7 вересня 2022, 16:03
Доброго дня, вчора на мою карту були перераховані кошти (банк Монобанк), квитанцію я отримала, що перераховано. Прийшло повідомлення про отримання коштів, але сьогодні використовуючи кошти, написало що в мене заборгованість. Подзвонивши в банк Мані повідомили що на карту зарахування було, а на рахунок банк не перевів ще, як тільки прийдуть на рахунок так все покриється. Як довго чекати переводу коштів на рахунок і з якої сторони може бути затримка? І людина кошти перевела, а я і можна сказати не отримала?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 16:28
Добрий день. При переказі коштів на вашу карту вони дійсно відображаються на рахунку відразу, але термін фінансового зарахування коштів на рахунок становить від 2-ох годин до 3-ох робочих днів і залежить від термінів оброблення цих операцій банко емітентом (монобанком). Відповідно після фінансового зарахування коштів борг автоматично спишеться і ви зможете проводити операції по своїй карті.
93482277
93482277
7 вересня 2022, 11:20
Serhii Demianets, , Кастро- Вали Калифорния Сполучени Штати
Добрый день! Можно ли пенсионной карточкой *Простир* и социальной карточкой *Виза* снимать деньги за границей. если ДА то какими настройками
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 11:33
Добрий день. На жаль по карткам Простір не доступні операції за кордоном. Соціальною картою Віза можна користуватися за кордоном (окрім карток для внутрішньо переміщених осіб).Якщо ви виїжджаєте за кордон, то по карті потрібно зафіксувати відмітку щоб користуватися нею. Для фіксації цієї інформації ви можете зателефонувати з будь якого номеру телефону, або здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок із сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/.
93482277
93482277
7 вересня 2022, 9:43
Serhii Demianets, , Кастро- Вали Калифорния Сполучени Штати
Доброго дня! Скажить буд ласка, чи можу я за кордоном отримати дублiкат або перевипущену картку Ощадбанку замiсть втраченоi.
з повагою,
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 11:24
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо зателефонувати до контакт центру щоб заблокувати вашу карту. Телефон для дзвінків із закордону 044-247-84-18. Також ви можете здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок. Якщо буде можливість карту вам можуть відразу перевипустять після блокування карти, але на жаль отримати її можна буде тільки у відділенні ощадбанку.
Musnuk1979
Musnuk1979
7 вересня 2022, 9:30
Людмила
Я пополнила счёт телефона ещё вчера, пишет операция прошла успешно деньги на счёт не поступили
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 11:21
Добрий день. Кошти на мобільний телефон можуть зараховуватися від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, та зазвичай це відбувається відразу. Тому рекомендуємо зачекати зарахування коштів на ваш телефон. Перепрошуємо за незручності.
99336178
Сергій Гриневич
7 вересня 2022, 7:53
Гриневич Сергей Валериевич, Kiev
Щост у особистому кабінеті пільговика більше не показується інформація про пільгу! З чим це повязано?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:08
Добрий день. Для детальної перевірки вашої інформації в кабінеті пільговика, рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за номером 0800-210-800.
Bdasha2301
Bdasha2301
6 вересня 2022, 12:56
Скажіть будь ласка чому не приходять заощаджені кошти за опалювальний сезон на карту Ощадбанку???
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 15:16
Добрий день. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800, для детальної перевірки статусу вашої виплати.
Saggat
Saggat
5 вересня 2022, 22:14
Анатолий
Добрый вечер.
Подскажите не могу зайти в личный кабинет, никаких данных не изменял.
Да карта не активна, но из-за того что я не могу физически попасть на территорию Украины с оккупированной территории, получается я не могу воспользоваться свои… СВОИМИ деньгами.
Как быть?!!!
На каком основании вы блокируете доступ к личному кабинет??!!!
Почему я не могу открыть виртуальную карту и воспользоваться своими деньгами????!
Дайте пожалуйста развернутый ответ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 10:15
Добрий день. Для детальної перевірки вашого обліковго запису ощад 24/7 рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також можна здійснити дзвінок із сайту.Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку.
Olena6565
Olena6565
5 вересня 2022, 17:55
Добрий день я клієнт банку не можу перевести гроші с карти на карту пише функціонал тимчасово не працює, що це таке і що робити? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 10:10
Добрий день. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 для перевірки, чому саме може виникати помилка по вашій карті. Якщо мова йде про послугу купівлі/продажу валюти в ощад 24/7, то найближчим часом вирішимо проблему. Перепрошуємо за незручності.
YevheniiaHorban
Yevheniia Horban
5 вересня 2022, 16:50
Yevheniia Horban, Lozowa
Доброго дня. З першого серпня не можу оплачувати покупки в магазинах Польші. До того користувалась без проблем. Як можна владнати цю проблему?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:59
Добрий день. Якщо ви виїжджаєте за кордон, то по карті потрібно зафіксувати відмітку щоб користуватися картою. Для фіксації цієї інформації ви можете зателефонувати з будь якого номеру телефону, або здійснити дзвінок з нашого сайту.Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку.
Huan7882
Huan7882
5 вересня 2022, 16:14
Добрый день! Как мне узнать баланс на пенсионной карте ЭПУ, если карта заблокирована в марте-2022 из-за истечения срока действия, и в это же время прекратили приходить смс от банка о поступлении на счёт пенсии? В личный кабинет не стало тогда же доступа даже с vpn. А при звонке в контакт-центр робот София не отвечает на вопрос о балансе и отказывается соединить меня по любому вопросу с живым сотрудником, мотивируя тем, что у меня карта заблокирована. Как так может быть? И что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:57
Добрий день. Якщо у вас закінчився термін дії карти, то відповідно ощад 24/7 також перестає бути активним, оскільки реєстрація закріплюється за номером карти і по неактивній карті немає можливості перевірити баланс. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 для перевірки чи не було вам замовлено нової карти. Заблокована карта не може бути причиною не з'єднання з оператором.
Anna250218
Наталья Мацнева
5 вересня 2022, 13:49
Наталья
Уважаемые, это уже совсем не смешно, до каких пор я не смогу снять деньги с валютной карты? Третья неделя пошла поломки! Я же не кредит у вас прошу, а снять свои законные деньги!!! Огласите пожалуйста сроки исправления поломки!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:55
Добрий день. Зняти кошти з валютної карти можна в касі та банкоматі. Якщо ви маєте на увазі про функцію купівлі-продажу валюти в ощад 24/7, то найближчим часом вирішимо проблему. Перепрошуємо за незручності.
Irynadavyd555
Irynadavyd555
5 вересня 2022, 12:58
Не могу переслать деньги на другую карту. Звонила на 0800… Говорит, что не мой телефон. Но это мой телефон!!! Что мне делать? Я сейчас из-за войны в Германии!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:52
Добрий день. В такому разі ви можете здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок.
asteria88
Леся Мороз
5 вересня 2022, 12:47
Леся, Винница
Добрый день! Как снять лимит снятия денег в банкомате человеку у которого нет смартфона? Какие его данные нужны при звонке на горячую линию?(Нужно помочь персионеру.В отделении ему не помогли.)
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:47
Добрий день. Рекомендуємо клієнту зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт центру за телефоном 0800-210-800. Потрібно буде озвучити номер карти і оператор допоможе зняти потрібні ліміти.
OksanaDovhienko
OksanaDovhienko
4 вересня 2022, 22:17
Оксана
Добрый вечер! Пенсионная карта с фото ( срок истекает в этом месяце), есть личный кабинет пытаюсь заказать виртуальную карту или дополнительную карту пишет ,:« что для этой карты это не предусмотрено».Как быть? и ещё один вопрос получила СV код по смс для этой карты я смогу осуществлять теперь перевод денег с этой карты?? Если срок действия карты закончиться дополнительная не выпускается… как быть .???.. выехать не могу нахожусь во временной оккупированной территории…
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:21
Добрий день.До електронного пенсійного посвідчення дійсно не має можливості відкрити віртуальну карту. Кошти з цієї карти ви можете переказувати, але тільки через сервіси Ощадбанку, наприклад через ощад 24/7 чи сайт банку. Для детальної перевірки чи була продовжена ваша карта, рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 з того номеру який ви вказували при відкритті рахунку. Також ви можете здійснити дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Код з підтвердженням для здійснення дзвінка надійде на ваш фінансовий номер телефону.
Lesha87
Алексей Богун
4 вересня 2022, 21:16
Алексей, Харьков
Доброго вечора. Як бути з тими людьми ( пенсіонери, інваліди та інші), які отримують на свої особові рахунки кошти та поки не взмозі прийти у віділення банку та отримати їх з тих або інших причин (окуповані території).
Є якісь терміни, чи нема? Зможе людина через рік, 2, або 5 років прийти у відділення банку та забажати зняти всі кошти? Як бути з цим питанням? Є якісь гарантії? Підскажіть будьласка. І є якась можливість отримати кошти іншій особі, наприклад, жінці яка стоїть в шлюбі або близькому родичу.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:24
Добрий день.Ви в будь-який зручний час можете прийти у відділення та зняти кошти з карти або рахунку. За вас може зняти кошти і будь-яка інша особа, але за умови що на цю особу буде оформлена довіреність посвідчена нотаріально.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку