Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
spitamila1
spitamila1
12 жовтня 2022, 16:16
Таміла. , Чаплинка
Доброго дня. Мені нараховують пенсію на заблокована картку, нічого зробити з коштами я не можу, треба тільки кажуть виїзжати щоб заново відкрити рахунок, а я не можу за станом здоров'я. В наявності є картка яка повністю працююч, чого банк відмовляється активувати стару картку або зарахувати кошти на активну картку. Чого так ставляться до людей, це щоб ми гроші свої не змогли зняти. Ми в окупації, ви нам допомогати повинні, а ви що робите? Підіть на зустріч людям в такий тяжкий час, що нам робити, що їсти, як жити.Не кому не має діла, пишу, дзвоню вам а відповіді все тіж-Виїзжайте і робіть нову картку. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 16:44
Добрий день. Зарахування пенсії здійснюється на ваш активний пенсійний рахунок. Якщо вам перевипустили нову карту якою ви користувалися, то попередня закривається та стає недіючою. Якщо ж у вас є відкритий ще один рахунок в Ощадбанку, то ми на жаль не в змозі здійснювати на нього пенсійні виплати, оскільки в пенсійний фонд безпосередньо передавалися реквізити вашого пенсійного рахунку для зарахувань. Для детальної перевірки по якій причині карту було заблоковано, та чи є можливість її розблокувати, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
nina1938
nina1938
12 жовтня 2022, 14:53
Здравствуйте, переоформили пенсию с почты на карту. Вместе с пенсией на почте бабушка получала субсидию. Будет ли теперь насчитываться субсидия на карту вместе с пенсией?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:18
Добрий день. Дану інформацію вашій бабусі потрібно уточнити в управлінні соціального захисту населення, оскільки вони здійснюють перерахування субсидій.
21629609
adast adast
12 жовтня 2022, 10:01
adast
Добрый день!
Я из Киева, сейчас нахожусь в Ровенской области. Срок действия карты «Киевлянина» заканчивается в следующем месяце, возможности приехать в Киев на данный момент нет, так как ухаживаю за больным родителем.
Есть ли возможность отправить новую карту на отделение банка именно здесь?
Или может есть какой-то другой вариант?

За ранее Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:35
Добрий день. Перш за все рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 для перевірки інформації, оскільки вашу карту можуть продовжити автоматично і її не потрібно буде перевипускати. Якщо ж карта не буде продовжена, то вам повідомлять чи зможуть її перезамовити на новий термін дії в телефонному режимі, але хочемо звернути вагу, що карта киянина доставляється тільки у відділення Ощадбанку в межах міста Києва.
Kris2702
Kris2702
12 жовтня 2022, 8:07
Моя бабуся знаходиться на окупованій території, чи можу я заблокувати її пенсійну картку та отримати нову?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:35
Дорий день. Якщо карта, втрачена, викрадена, або ж по ній відбувалися шахрайські операції, то рекомендуємо заблокувати її як найшвидше зателефонувавши до контакт центру за номером 0-800-210-800. Заблокувати карту клієнта може будь яка особа, але здійснити перевипуск та отримати нову карту, може інша особа тільки по нотаріальній довіреності в якій буде чітко вказано дозвіл на здійснення операцій перевипуску та отримання карти. Також якщо у вашої бабусі є доступ до мережі інтернет, вона може зателефонувати до контакт центру самостійно через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat, та їй повідомлять чи можна перевипустити карту одразу після блокування щоб потім її отримати у будь-якому відділенні Ощадбанку.
98553959
Nadia Mn
12 жовтня 2022, 2:07
Rose, Киев
Банк заблокировал деньги! Получила всего ли 4 платежа на не большие сумы до 15 тыс гривен одномоментно в течении 2 часов: заблокировали весь счёт. Проживаю заграницей! Возможности явиться в отделение банка нет в военное время. Звонки игнорируют говорят Вы звоните не с финансового номера. Я звоню со своего телефона!!! Значит не так высвечивает ваша система! Буду вынуждена обратиться в суд если деньги не будут разблокированы ближайшее время. Информацию по причине блокировки денег не отвечают! Самый худший банк! Буду привлекать адвоката я не собираюсь им дарить свои деньги!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:34
Добрий день. Рекомендуємо спробувати здійснити дзвінок на телефон для закордонних дзвінків (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Саме в контакт-центрі зможуть повідомити причину блокування вашого ранку та повідомити можливість його розблокування. Перепрошуємо за незручності.
LERA2213
LERA2213
11 жовтня 2022, 14:34
Добрий день! Не приходить одноразовий пароль для переведення коштів на іншу карту
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 16:05
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Victoria1234
Victoria1234
9 жовтня 2022, 16:22
Виктория
Доброго дня, поповнила мобільний через додаток в 9.05 — 10.10.22, гроші на год 16.20 так і не прийшли та не були зараховані. Куда звернуттсь щоб з'ясувати причину?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:45
Добрий день. Зарахування коштів може здійснюватися від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. Якщо реквізити були вказані правильні, рекомендуємо очікувати зарахування. Перепрошуємо за незручності.
Kris2702
Kris2702
9 жовтня 2022, 8:27
Хотела снять деньги, ввожу пин-код, но выдаёт чек, что неверный номер карты, что это значит?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:45
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Rus270191tar
Руслан Т.
8 жовтня 2022, 12:58
Руслан
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка? Та як я знаходжусь в зоні бойових дій, чи повинні в мене з кредитки зніматися відсотки? Обов'язковий платіж на картку вношу без затримок. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:44
Добрий день. Ощадбанк впроваджував кредитні канікули які діяли до 31 травня. Зараз обов'язковий платіж виставляється як і раніше. Тому при можливості рекомендуємо вносити частину коштів для того щоб не виникало заборгованості.
boris22
boris22
8 жовтня 2022, 6:59
Борис, лозовая
при попытке получить перевод western union от онн в приложении ощад24 выдает что-то вида «не совпало имя получателя перевода и держателя карты». С чем это связано и как получить перевод?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:43
Добрий день. Дана помилка може означати що відправник вказав ваші дані некоректно і зараз на жаль ви не можете отримати цей переказ в Ощад 24/7. В даному випадку для отримання грошового переказу рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
Tanakorz
Tanakorz
7 жовтня 2022, 14:03
Добрый день почему в новом приложение конвертация валюты работает. А в старом нет. Будет в старом работать или надо установить новое и выполнять конвертацию
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:37
Добрий день. Ми перевіримо ситуацію стосовно неможливості проведення продажу валюту в старому додатку. Перепрошуємо за незручності. В даному випадку рекомендуємо завантажити новий додаток та використовувати функцію продажу валюти, а також іншими можливостями застосунку.
Nurkova
Nurkova
6 жовтня 2022, 21:01
Херсон
Доброго вечора! Скажіть будь-ласка, чи можна дізнатися баланс карткового рахунку, якщо поточний номер незареєстрований в ощад24, не має мобільного зв'язку, так як, я знаходжусь на окупованій території?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:18
Добрий день. Якщо у вас немає мобільно зв'язку, але є доступ до мережі інтернет, ви можете здійснити веб дзвінок на сайті Ощадбанку вказавши ваш фінансовий номер телефону та перевірити залишок на рахунку через оператора контакт-центру. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок.
0972709994
Лариса Міняйло
6 жовтня 2022, 15:18
Добрий день, мені ощадбанк гарантіровав безопасность моєї пенсії, я в мене шахраї ощадбанк вкрали мою пенсію, 5.10.2022 пенсія пришла о16 годині, а 21.годину була переведене не мною на іншу карту, прошу мою заяву прийняти і вернуть мені мої кошти
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 16:11
Добрий день. Перш за все рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером 0800-210-800 та заблокувати вашу карту для уникнення шахрайства в подальшому. Якщо ви нікому не передавали коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам, то ніхто не може скористатися вашою картою. Після блокування карти рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про вчинення шахрайських дій по вашій карті.
irenkrasnova1
Iryna Krasnova
6 жовтня 2022, 13:09
Добрий день. 14 днів назад замовила пластикову картку. Її до сих пір немає. Пару днів назад приходила в банк, сказали чекати на смс. Але вже всі терміни вийшли. Скільки можна чекати? Ця картка мені терміново потрібна
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 14:27
Добрий день. Дійсно, стандартний термін виготовлення карток до 14 календарних днів, але на жаль в період воєнного стану він може бути трохи довший. Перепрошуємо за незручності. До моменту отримання карти ви можете зняти кошти в будь-якому відділенні Ощадбанку з рахунку по паспорту.
Lana1705
Lana1705
5 жовтня 2022, 15:20
Світлана, Каховка
Доброго дня. В мене дідусь не може розрахуватися карткою у магазині через термінал, а також обготівкувати с терміналу кошти.
Чи можливо якось розблокувати картку?
Вайбера у нього немає, тільки є додаток ощад 24, але він встановлений на телефон дружини. Бо в нього телефон не смартфон. Як вирішити проблему та допомогти людям зняти кошти. Херсонська область. Місто Каховка. Водафон не працює. Ми в окупації
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:04
Добрий день. Для того щоб перевірити чому ваш дідусь не може розрахуватися картою, необхідно перевірити інформацію в контакт-центрі. Якщо у вашого дідуся немає мобільного зв'язку, але є доступ до мережі інтернет, він може здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок.
16649286
16649286
5 жовтня 2022, 9:53
Макс
При покупці побутових товарів в Польщі і розрахунку в магазинах пенсійною карткою word debit на яку суму денну можна купити товар… Живу в Польщі…
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 10:04
Добрий день. Для детальної перевірки обмежень, а також для фіксації відмітки про виїзд за кордон, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Якщо ви вже за кордоном, можете зателефонувати до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
shevtsov31
shevtsov31
4 жовтня 2022, 15:07
чому в мене заблоковані гроші висять, я поповнив карту через киівстар з мобільного рахунку, гроші висять але заблоковані, я оплатив замовлення в інтернеті и в мене теперь заборгованість а ті гроші досі заблоковані
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 15:57
Добрий день. По 05.10.2022 на стороні компанії Київстар проводяться планові технічні роботи, тому платіж зараз досі може виконуватися системою і кошти відображаються як заблоковані. Перепрошуємо за незручності.
spitamila1
spitamila1
4 жовтня 2022, 13:51
Добрий день. Мамі на рахунок вашого банку нараховують пенсію. Вона знаходиться на окупованій території в Херсонской обл., українського зв'язку не має. Виїхати у неї не має можливості у зв'язку з поганим станом здоров'я. У неї також є картка вашого банку. Чи можливо перевезти ці кошти з рахунку на картку щоб можливо було їх зняти. Допоможіть будьласка. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 14:17
Добрий день. Якщо у вашої мами є доступ до мережі інтернет, тоді вона може зателефонувати до контакт-центру за номером 0800-210-800 або ж здійснити дзвінок з сайту, перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок. Далі повідомити консультанту, що потрібно змінити код для підтвердження в додатку на вайбер. Потім потрібно завантажити додаток «Ощад» в Google Play за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo або App Store https://www.apple.com/ua/search/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4?src=globalnav. І там вона зможе здійснювати перекази коштів між картками.
16649286
16649286
4 жовтня 2022, 12:51
Макс
Якою сумою пенсійної картки в день я можу розраховати в магазинах Польщі… Чи є обмеження...і по якому курсу… Яку суму я можу зняти готівки з банкомату Польщі…
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 13:54
Добрий день. Для детальної перевірки обмежень, а також для фіксації відмітки про виїзд за кордон, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Якщо ви вже за кордоном, можете зателефонувати до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Olya97
Olya97
3 жовтня 2022, 19:44
Чи може розблокувати картку Ощадбанку не власник, а довірена особа?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 9:53
Добрий день. В телефонному режимі карту може розблокувати тільки власник карти при дзвінку до контакт-центру зі свого фінансового номеру телефону. Через відділення Ощадбанку карту може розблокувати довірена особа, за наявності нотаріальної довіреності.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку