Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
V1990
V1990
25 жовтня 2022, 14:34
Татьяна, Донецк
Добрый день! Помогите, пожалуйста, найти выход из ситуации.
Моя пенсионная карта переселенца была заблокирована, так как на ней( до сих пор не пойму как) была установлена опция»снятие в кассе наличными». По состоянию здоровья я не могла доехать до Краматорска и сделала доверенность с широким спектром полномочий, но без моего присутствия действия доверенного лица ограничились снятием наличных только в кассе, где был открыт счёт.Сейчас отделения нёс, этог человека тоже.
Я сейчас в Германии. Могу ли я сделать доверенность ЗДЕСЬ на другого человека на снятие денег в ДРУГОМ городе Украины и получение новой или дополнительной Карты?
Да ещё, открытая по Вашему совету виртуальная карта в МОЁМ случае не работает.
Должен же быть какой-то выход, новые подходы в условиях военного времени? Нельзя лишать людей доступа к своим деньгам!
Помогите, пожалуйста!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 15:03
Добрий день. Ви можете оформити за кордоном довіреність посвідчену консульськими установами України, щоб довірена особа мала змогу отримати карту або ж знімати кошти з вашого рахунку в Ощадбанку. Також для детальної перевірки розблокування та користування картою яка у вас є в наявності, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
lbt787
lbt787
25 жовтня 2022, 13:19
Здравствуйте! Сколько времени снимается лимит с карточки через ощад 24/7? При переводе денег с карты на депозит пишет превышен лимит. Лимит установлен на нужную сумму
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 13:51
Добрий день. Якщо ви знімаєте ліміт на переказ між картками, то обмеження знімається одразу. Для перевірки, чому у вас спрацював ліміт на поповнення депозиту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Zvonaridiot1941
Zvonaridiot1941
25 жовтня 2022, 11:43
Київ
Щойно робила реєстрацію і знову пише: 505 помилка сервера.
Чому? Це так постійно, я не один день пробую зареєструватись і не можу!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 11:47
Добрий день. Відповіли на ваше аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
Zvonaridiot1941
Zvonaridiot1941
25 жовтня 2022, 11:15
Доброго дня. Чому я не можу зареєструватися, створити особистий кабінет в ощадбанку?
Починаю реєстрацію і в кінцевому результаті пише 404 помилка.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 11:25
Добрий день. Можливо виникла технічна помилка або були проблеми з мережею інтернет. Рекомендуємо спробувати провести реєстрацію повторно. Перепрошуємо за незручності.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
24 жовтня 2022, 22:37
Мені незрозуміло, чому моя довіреність, оформлена через посольство України в Канаді, для Приватбанку має законодавчу силу, а для Ощадбанку немає. Шкода, що у відділенні Ощадбанку на вулиці Валова 9 у Львові працюють некомпетентні юристи. А ви, як гаряча лінія, не дійшли до суті моєї ситуації. Підкажіть хоч до якої інстанції мені потрібно звернутися для вирішення цієї проблеми.
Військовий пенсіонер Гуров
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 10:26
Добрий день. Ваша довірена особа зверталася у відділення Ощадбанку та їй було повідомлено про те, чому по даній довіреності неможливо виконати обслуговування. Рекомендуємо уточнити в довіреної особи які зміни потрібно внести в довіреності, для того щоб можна було отримувати банківські послуги. Перепрошуємо за незручності.
anton1991
anton1991
24 жовтня 2022, 19:50
Антон, Луганск
С февраля 2022 по настоящее время нет возможности снять деньги с карты Ощадбанка, подскажите пожалуйста не заблокируют ли пенсионную карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 9:52
Добрий день. Якщо ви не користуєтеся картою тривалий період то банк не буде її блокувати та зарахування будуть здійснюватися як і раніше.
VLADIS93
VLADIS93
24 жовтня 2022, 18:53
Vlad, Должанск (Свердловск)
Добрый день, подскажите пожалуста что могло произойти, переводил на карту моно деньги, платёж отправлен не был а после вообще вылетело приложение и даже не получается востановить вход в него с созданием нового пороля. Идёт загрузка на последнем этапе и дальше ничего не происходит?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 9:47
Добрий день. Для детальної перевірки вашого облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Wiwiliona3006
Wiwiliona3006
24 жовтня 2022, 16:20
Надія Я. , Тернопіль
Добрий день. Зараз я знаходжуся за межами України. Термін дії моєї банківської картки до 1.01.2023р. Чи є можливість її автоматично продовжити? І як це зробити. Друге запитання. В договорі про відкриття банківського рахунку у мене зазначений старий номер телефону, а зараз зовсім інший. Як його змінити, щоб скачати програму руху коштів. І як телефонувати на гарячу лінію із Польщі. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 9:45
Добрий день. Картки Ощадбанку які закінчувалися, були продовжені автоматично до 31.12.2022. Поки що інформації щодо продовження карток які закінчуються в січні 2023 року немає, тому ви можете користуватися картою як і звичайно. На жаль змінити фінансовий номер телефону за кордоном немає можливості. Якщо є доступ до попередньої сім карт то телефон можна змінити через банкомат або термінал Ощадбанку, якщо ж доступу до попереднього номеру немає то змінити його телефон можна тільки у відділенні Ощадбанку. Також зміна фін. номеру клієнта можлива довіреною особою, за умови, що в тексті довіреності чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта.
Alex1950
Alex1950
24 жовтня 2022, 13:53
Олександр
Доброго дня. Чи буде продовжена до кінця 2022 року дія картки ВПО, термін дії якої закінчується у жовтні, якщо ВПО війна застигла на непідконтрольній території і можливості виїхати для отримання нової картки немає?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 14:07
Добрий день. Для детальної перевірки чи було продовжену картку, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
alla2407
alla2407
23 жовтня 2022, 15:15
Меня зовут Алла
Неприходит код подтвержденияна карту ощадбанка? Как мне быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 9:33
Добрий день. Для предметної перевірки стосовно не надходжень кодів підтвердження, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Andrey2023
Andrey2023
23 жовтня 2022, 15:02
Доброго дня…
У моїх батьків є картки ощадбанку дійсні до 01/24… Але картки чомусь закрили, хоча їми користувалися щомісчно і в додатку ОЩАД вони зникли…
Поясніть будьласка чому????
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 9:31
Добрий день. Для детальної інформації чому картки були закриті, рекомендуємо Вашим батькам зателефонувати з фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 або ж звернутися у відділення банку.
OPERATION
OPERATION
23 жовтня 2022, 14:53
Владислав, Київська обл.
Як зареєструвати або додати додаткову картку до ощад 24/7. Дякую,
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 9:26
Добрий день. Якщо це ваша додаткова карта яка відкрита в тій самій області, то вона буде відображатися в додатку. Якщо це додаткова карта яка відкрита до рахунку в іншій області, або відкрита на іншу особу, то потрібно провести нову реєстрацію по даній карті в додатку.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
21 жовтня 2022, 21:15
Я военный пенсионер Гуров Александр до сих пор не получил ответа на свой вопрос на горячей линии от 18.10.2022г.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 9:19
Добрий день. Надали Вам відповідь на ваше аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
Mama0606
Mama0606
21 жовтня 2022, 13:37
Тетяна
Доброго дня! Підкажіть, що потрібно зробити, мати помилково видалила смс повідомлення про нарахування 2200 грн. Куди звернутися? Вона знаходиться з нами в іншому місті. Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 13:47
Добрий день. Якщо вашій матері надходило смс повідомлення про зарахування грошового переказу, то в даному випадку для отримання виплати, рекомендуємо їй звернутися у відділення Ощадбанку з документами.
nizai
Джаміла Нізай
21 жовтня 2022, 12:34
Джаміла, Киев
Вопрос по еГранту. Когда банк планирует проводить деньги на спецсчета, для третей волны? Мы уже второй месяц уходим в минус, и вообще не понятно ждать нам этот хвалебный грант или это все большой популизм с ощадбанком вкупе?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 12:40
Добрий день. Порядок надання мікрогрантів на створення або розвиток власного бізнесу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2022 р. №738 головним розпорядником бюджетних коштів, за рахунок яких здійснюється надання мікрогрантів, є Міністерство економіки України. В даному випадку рекомендуємо надіслати письмовий запит до Міністерства економіки України, оскільки ми лише уповноважений банк на обслуговування рахунків мікрогрантів.
pajtera
pajtera
21 жовтня 2022, 12:09
Чутове
Чи можна замовити гроші у відділення ОщадБанку в Чутове, Полтавської області? Майже 70000.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 12:20
Добрий день. Для замовлення готівки потрібно звернутися безпосередньо у відділення Ощадбанку.
YurijBoiko
YurijBoiko
21 жовтня 2022, 1:02
Юрій, Київ
Доброго вечора! Моя мама подавала заявку на Єдопомогу, перший раз допомогу отримала через переказ вестернюніон в розмірі 2220 грн., переказ без проблем переказали на карту і далі вона вже розпоряжалася за своїми потребами. Але зараз мама змінила прізвище і переказ який знову прийшов через вестернюніон вона не може переказати на картку, так як прізвище раніше було Бесараб, а зараз Бесараб-Цимбал, чи є якась можливість вирішити цю проблему і отримати переказ по єдопомозі через касу банку? Чи можливо є якісь інші рішення? Прошу допомогти в вирішенні. Завчасно дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 10:42
Добрий день. Для можливості отримання грошового переказу, рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку із свідоцтвом про шлюб.
ArchEnemy
Станислав Штойко
20 жовтня 2022, 15:18
Станислав
Добрый день, знаходимося на тимчасово окупованій території, раніше бабуся отримувала пенсію на почті, тепер така змога відсутня. Бабуся є клієнтом вашого банку і через деякий час пенсія стала надходити на стару картку мастеркард яка давно закрита, хоча є і діюча віза. Чи є можливість перевести кошти на діючу карту якщо немає змоги відвідати відділення банку
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:02
Добрий день. Пенсійні виплати зараховуються на активний рахунок в Ощадбанку, а не на саму карту. Якщо вашій бабусі відкрили ще один новий рахунок і нову карту, то в такому разі необхідно передати в пенсійний фонд реквізити нового рахунку для отримання виплат. Або вона зможе перевипустити карту яка закрита та далі отримувати кошти з рахунку на який зараз нараховують пенсію. На жаль дистанційно немає можливості переказати кошти із закритої карти на активну. Для детальної перевірки чи не було перезамовлено нову карту або чи можна її замовити дистанційно, ваша бабуся може зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Ponomarenkoel
Ponomarenkoel
20 жовтня 2022, 11:34
Доброе утро, скажите пожалуйста я 16.10.22 вывела перевод манигрей на катку евровую, а деньги не пришли!!! я нахожусь сейчас за границей, в отделение прийти не могу, что же делать??? как получить перевод?? раньше проблем с переводами не было проблем
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 12:04
Добрий день. Після виплати грошового переказу MoneyGram на карту, кошти одразу стають доступні для використання. Для перевірки інформації стосовно неотримання переказу на карту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Fernandez
Fernandez
20 жовтня 2022, 10:02
Кирило , Радивилів
Потрібн лі паперовий додаток до ай ди карти щоб отримати грошовий переказ з іншої країни? тк Вимогають на касі постійно,і є можливість отримання за застосунком дія?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 11:24
Добрий день. У відділенні Ощадбанку ви можете отримати грошовий переказ по ІД карті без надання додатково витягу про місце проживання. По застосунку Дія, на жаль неможливо отримати грошовий переказ із-за кордону. Також грошові перекази можна отримувати в додатку Ощад якщо ви зареєстровані.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку