Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Julia135689
Julia135689
18 листопада 2022, 1:42
Здравствуйте!!! Подскажите пожалуйста почему, Ощадбанк задерживает выплаты ВПО для клиентов « Альфа Банка « ????? Приват /Моно/Ощад получили … сегодня получили
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 9:31
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплати для ВПО. Як тільки кошти будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на Ваш картковий рахунок.
Viacheslav100
Славик Крюков
17 листопада 2022, 11:50
Славко, Эспо
Здравствуйте. Я нахожусь в Европе. У моей социальной карты по выплатам вышел срок и ее нужно менять. Могу ли я, как-то поменять (заказать) новую карту, чтобы продолжить получать или хотя бы через Ощад24 пользоваться?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:29
Добрий день. Для детальної перевірки чи не було Ваш картку автоматично продовжено або ж чи можна її перезамовити, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
07092021
07092021
16 листопада 2022, 12:36
Доброго дня. Перезамовила картку пенсійну на місто Рокитне рівненська область. Чекаю уже майже 3 тижні, картки немає. Звонила на гарячу лінію, там відповіли що картка у відділенні банку. Зв'язку з банком немає, номер банку не працює, зв'язатися ніяк. Їздила двічі в банк в Рокитне мені відповіли що картки немає. На запитання коли буде картка і де вона зараз я відповіді не отримала. Хочу дізнатись коли картка буде у відділенні банку, їздити до відділення 50 км, а позвонити і дізнатись ніяк.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 12:45
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону, а також адресу відділення в яке Ви замовляли картку.
Nenavidju1946
Nenavidju1946
15 листопада 2022, 15:45
Нечваль Валентина, Украина
Здравствуйте. У меня сегодня истекает срок депозита, мне необходимо отключить срок его пролонгации. Я нахожусь за пределами Украины. При регистрации в личном кабинете, мне не приходят смс из Ощадбанка, и звонки оператора, хотя роуминг включён и деньги на счету есть. Дозвониться на горячую линию нереально, сегодня потратили 30 мин, но соединения не было. Что нам делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 16:14
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому аналогічному запитанні.
Nenavidju1946
Nenavidju1946
15 листопада 2022, 15:41
Здравствуйте! Я нахожусь за пределами Украины. У меня сегодня последний день действия моего депозита. Мне нужно отключить пролонгацию. Но Смс (подтверждающие) из банка не приходят, оператор банка не перезванивает. Роуминг включён. На горючей линии прождали 3 раза по 10 мин, после чего телефон отключается. Что нам делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 16:09
Добрий день. На жаль оператори контакт-центру не мають можливості відключати автопролонгацію, та це можна зробити самостійно в Ощад 24/7. Рекомендуємо спробувати відмінити автопролонгацію через наш новий мобільний додаток Ощад. Його можна завантажити в Google Play за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo або App Store https://www.apple.com/ua/search/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4?src=globalnav. Якщо ж потрібно з'єднатися з оператором, тоді рекомендуємо спробувати здійснити веб-дзвінок через наш сайт https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Veronika13
Veronika13
15 листопада 2022, 9:35
Veronika
Добрий вечір! Я пробувала телефонувати з-за кордону за цим номером і через веб-дзвінок- на жаль, не вдалося. Чи можливо недостатньо коштів на рахунку? Яка сума потрібна для дзвінка? І якщо я перерахувала 12.11 кошти за номером IBAN на рахунок іншого банку, коли найшвидше вони надійдуть до отримувача? При переказі, я не вказала код отримувача, бо не помітила його (натомість вказала всі нулі). З рахунку в мене гроші зняло, але отримувач ще нічого не отримав. Чи можливо те, що я не вказала код спричинило це? Дякую Вам за відповідь заздалегідь!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:53
Добрий день. Стандартні терміни зарахування коштів — від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. Тому рекомендуємо очікувати зарахувань на рахунок отримувача. Якщо ви телефонуєте із-за кордону за номером (044) 247−84−18, тоді дзвінок тарифікується згідно тарифів Вашого оператора. При необхідності рекомендуємо спробувати ще раз зателефонувати через веб-дзвінок за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Stavskiy77
Stavskiy77
15 листопада 2022, 6:33
Михаил
Добрый день, как поменять расчетный счет для пенсионных начислений?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:27
Добрий день. Якщо Ви відкрили новий пенсійний рахунок та бажаєте на нього отримувати виплати пенсій, тоді реквізити даного рахунку потрібно передати в Пенсійний Фонд України.
Iryna858
Iryna858
14 листопада 2022, 23:40
Вітаю. Підкажіть, будь-ласка, якщо зараз замовити виготовлення нової банківської картки (термін дії старої картки через два місяці добігає кінця) чи можливо буде користуватися старою карткою поки не отримана нова? Чи стара картка блокується одразу при запиті на замовлення нової?
Який термін виготовлення нової банківської картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:25
Добрий день. В залежності від типу, картки можуть випускатися до 3-ох та до 5-и років. Картки банку які закінчувалися до листопада 2022 року продовжувалися автоматично до 31.12.22. Стосовно того чи будуть продовжуватися карки які закінчуються після цього терміну, на жаль поки що інформації немає. Для детальної перевірки чи можна дистанційно перевипустити Вашу картку, та користуватися нею до моменту отримання нової, рекомендуємо зателефонувати з фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Subbo33
Олександр Бойко
14 листопада 2022, 18:54
Олександр
Здраствуйте! Вже бiльше тижня в додадку Ощад 24/7 не працюють Налаштування. Пише — «Помилка мережi. Ми прaцюємо над вирішенням проблеми. Будь ласка, спробуйте пізніше». Коли буде вирішена проблема? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:13
Добрий день. Рекомендуємо перевстановити додаток та спробувати виконати операцію повторно. Також рекомендуємо використовувати наш новий додаток Ощад для здійснення операцій. Перепрошуємо за незручності.
qwertyuiop1963
Тетяна Дереш
14 листопада 2022, 16:26
Тетяна, Хмельницкий
Не можу зареєструватися на ощад 24
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 16:41
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
TOZ36
Геннадий Давыдов
14 листопада 2022, 15:59
Куда надо обратиться, если не пришла пенсия?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 16:04
Добрий день. Ощадбанк не затримує пенсійні виплати. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на ваш картковий рахунок. Тому в даному випадку, рекомендуємо звернутися до Пенсійного Фонду України для уточнення інформації про виплату пенсії.
edgar4ik
edgar4ik
14 листопада 2022, 8:19
Людмила, Луганск
Здравствуйте. Оформила доверенность на внука на перевыпуск пенсионной карты в Ощадбанке.Подскажите нужно ли оформлять справку переселенца мне и ему.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:22
Добрий день. Якщо у зв'язку з воєнними діями Ви залишили своє місце проживання, тоді Вам і Вашому онукові потрібно оформити довідку внутрішньо переміщеної особи.
tatapukas
tatapukas
13 листопада 2022, 22:37
Здрастуйте! Розраховувалася картою в АТБ. Довго грузилася операція, часу чекати не було, тому сказала, що розрахуюся готівкою. Касир відмінила операцію. Отримала чек за сплачені покупки готівкою і пішла. Потім приходить повідомлення, що кошти з карти знято. Звернулася в АТБ — сказали, що чеку за безнал не було, оплата їм не пройшла, коштів на їх рахунку немає. Звернулася у відділення Ощадбанку — заказали, що платіж не оброблений — треба чекати. Чекаю вже три дні (з 10.11). Підкажіть, що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:16
Добрий день. Для детальної інформації по операції яку Ви здійснювали в магазині, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
lawandos
lawandos
13 листопада 2022, 18:41
Доброго дня заправлявся на АЗС авіас 13.11.2022 р. в 05. 54 щось у них не спрацювало, провели повернення коштів, підкажіть що із поверненням коштів на карту по RRN:231231881927
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:13
Добрий день. Для перевірки інформації стосовно повернення коштів, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Valerevna66
Valerevna66
12 листопада 2022, 23:50
Виктория
Здравствуйте. Почему не работает ощад 24??
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:11
Добрий день. Сервіс Ощад 24/7 працює. Рекомендуємо оновити додаток та спробувати увійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
Evgenia15
Evgenia15
12 листопада 2022, 23:34
Evgenia, Донецк
Можно ли заказать новую карту ( у старой истек срок годности, она заблокирована и нет доступа к ощад 24) по доверенности?
Есть какая то форма/ образец доверенности? Особая фраза которую вы требуете?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:10
Добрий день. Карту можна перевиупустити по нотаріальній довіреності. Форма довіреності стандартна та в ній має бути вказана інформація про право на здійснення перевипуску. Також для перевірки чи можна здійснити дистанційно перевипуск Вашої картки або ж чи не була вона автоматично перевипущена, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
380663251424
380663251424
12 листопада 2022, 14:56
Нахожусь за приделами Украины не могу зайти в 24 /7 куда можно обратиться?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:05
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номер (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Tauras55
Tauras55
12 листопада 2022, 1:18
Я в шоці від вашого банку, не міг і подумати, що таке можливо! Потрібно перевипустити пенсійну картку переселенцю, так на вашій гарячій лінії відповіли, що цю картку перевипустити не можуть і відмовились сказати з яких причин. Так і заявили — сказати причину не можемо. Роблю висновок, що причина незаконна, інакше навіщо її приховувати. Це жах якийсь, а не обслуговування клієнтів!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:04
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, телефон з якого ви телефонували до контакт-центру та дату дзвінка.
Marla1302
Marla1302
11 листопада 2022, 20:54
Людмила, Дніпро
Підкажить будь-ласка, что з пенсійною карткою «Простір» відсутня можливість входу в мобільний додаток ощад? Постійно пише помилка входу?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:59
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
DiaR906
DiaR906
11 листопада 2022, 16:36
DiaR906
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, яка максимальна разова сумма обміну валюти у додатку?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:58
Добрий день. Ліміт на продаж валюти в мобільному додатку Ощад — 100 000 дол. США/євро на добу.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку