Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
kapsikam
kapsikam
23 листопада 2022, 18:48
Вчера решила выпустить цифровую карту, но оказалось, что в личном кабинете нет такой функции по причине, что я держатель дополнительной карты.Но у меня одна карта -эпу(заканчивается срок 11.22)и другой никогда не было и нет.Логин и пароль брала в терминале.Возможно это какая-то ошибка.Но что делать мне, как выпустить цифровую карту.И как перевыпустить эпу, у которого заканчивается срок действия.Вариант посещения банка не предлагать, идет война, нахожусь за линией фронта.Веб звонок не работает на вашем сайте.Позвонить не могу, нет связи.Есть интернет и то с перебоями.Жду практического решения проблемы, а не отписки. С уважением клиент банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 10:11
Добрий день. До електронного пенсійного посвідчення є можливість випустити цифрову картку, але якщо у Вас недоступна ця функція, то потрібно предметно перевіряти картку. Так як Ви не можете звернутися у відділення банку, то інформацію можуть перевірити тільки працівники контакт-центру. Також зараз нові ЕПП вже не відкриваються, тому Вам буде перевипущена звичайна пенсійна картка, яку потрібно буде отримати у відділенні Ощадбанку. Для детальної перевірки чи не було Вам перевипущено нову картку, та для перевірки помилки при відкритті цифрової картки, рекомендуємо спробувати повторно здійснити Веб-дзвінок із нашого сайту https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Функція веб-дзвінка працює коректно. Перепрошуємо за незручності.
Hornung
Hornung
23 листопада 2022, 17:57
Спасибі за відповідь. Можна хоч просто отримати інформацію, що моя мама не отримує вже з лютого пенсію. Хоча б цей папір можна отримати від Ощадбанку?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 9:40
Добрий день. На жаль, без нотаріальної довіреності працівник Ощадбанку не зможуть видати довідку по рахунку іншого клієнта.
Hornung
Hornung
23 листопада 2022, 15:12
Добрий день. Моя мама зараз перебуває у Німеччині. Я хочу їй допомогти, оформити тут посібник, щоб вона могла отримати тут допомогу. Їй відмовляють. вимагають роздрукувати банківські звіти протягом останніх 6 місяців. У мами карта на руках, але вона не має доступу онлайн банк. Телефон який був до карти закріплений так само відсутній, точніше втрачений. Як мати бути в цій ситуації? Де вона може отримати доступ, щоб роздрукувати квитанції? Мамі 70 років. Вона інвалід, не чує. Усі дії відбуваються через мене. Я її дочка, мешкаю в Німеччині. Куди нам потрібно звернутися? я писала вже емал в Ощадбанк, але мені ніхто не відповідає. Допоможіть будь ласка.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 15:24
Добрий день. На жаль, якщо немає доступу до фінансового номеру телефону, то дистанційно Вона не зможе отримати виписку по рахунку за останні 6 місяців. Отримати виписку або ж змінити фінансовий номер телефону може інша особа у відділенні Ощадбанку, за наявності нотаріальної довіреності. Так як Ваша мати знаходиться за кордоном, тоді така довіреність має бути посвідчена консульськими установами України.
LiydaMaslo0908
LiydaMaslo0908
23 листопада 2022, 14:20
Доброго дня.
У батька закінчує діяти пенсійна карта до 12/2022.
Він проживав в Біляївському районі.
Зараз як ВПО проживає в Миколаївському районі, Одеської обл.
Поїхати в Біляївку за карткою батько немає змоги, через погане самопочуття.
Чи можливо передати його картку до відділення с. Миколаївка, вул. Калініна 60. Одеської обл., Миколаївського району. Там автомобілем його зможуть доправити до відділення.
Звернення від доньки.
Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 14:33
Добрий день. Якщо була перезамовлена карта, то щоб доставити її в інше відділення, потрібно замовляти нову картку. Для перезамовлення картки потрібно звернутися у відділення Ощадбанку, або ж зателефонувати з фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800, і оператор зможе повідомити, чи можна картку перезамовити дистанційно. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Svetlana4321
Svetlana4321
23 листопада 2022, 11:43
Добрый день. Что делать пенсионеру, если карта с фото заблокирована с апреля месяца, он лежачий и выехать с окупированой территории возможности нет. Можно как-то перевести деньги на карту жены или дочери??? Или что можно сделать в этом случае?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 12:42
Добрий день. По заблокованій карті неможливо проводити операції. Для детальної перевірки чи можливо розблокувати картку, або ж чи було автоматично перезамовлено картку, рекомендуємо клієнту зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Registr78
Registr78
23 листопада 2022, 11:42
Registr78, Харьков
Добрий день.
Питання з приводу «Безготівкової монетизації пільг», а саме щодо оплати газу ТОВ 'ГК'НАФТОГАЗ УКРАЇНИ, в кабінеті з пільги вказується, що все сплачено і навіть залишається залишок грошей, а «Нафтогаз» надсилає борги, питання чому???
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 12:39
Добрий день. В кабінеті пільговика відображається та інформація, яку передало комунальне підприємство банку. Тому, якщо у Вас все сплачено, рекомендуємо уточнити інформацію безпосередньо в «Нафтогаз України» чому у вас борг, можливо в них довший час оновлюється інформація.
leonenkosergiyy
leonenkosergiyy
22 листопада 2022, 16:10
Скажіть, яку сумму я можу знімати з банкомату Ощадбанку з карти іншого банку? Мені банкомат дає лише по 200 грн за 1 раз
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 16:21
Добрий день. З карток іншого банку в банкоматі Ощадбанку можна знімати такі суми: ПК платіжної системи VISA — 10 000 грн на добу без обмеження по кількості операцій, ПК платіжної системи MasterCard — 5 000 грн на добу без обмеження по кількості операцій. Щоб зняти одразу в банкоматі суму більше ніж 200 гривень, потрібно в меню банкомату обрати — Інші операції, та потім — Видача готівки.
hnitsevich
hnitsevich
21 листопада 2022, 10:04
Yana
На моей карте заблокировали деньги, якобы потому что я хотела провести операцию неоднократно за границей что то типо того! На других иностранных ресурсах, как мне сказали! Карта оформлена как ВПО! Какая разница где т как я хочу рассчитаться через интернет, оплатить! Зачем блокировать мне карту и мои деньги? 4790729947894432 проверяйте номер карты и снимайте ограничения!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 10:30
Добрий день. При проведені операцій на закордонних сайтах, окрім суми проведення операції, додатково блокується 1% від суми операції для уникнення несанкціонованого овердрафту, і після опрацювання платежу сума розблокується. Якщо у Вас також заблокована картка, тоді для перевірки можливості її розблокування, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
ZhukovaTetiana
ZhukovaTetiana
20 листопада 2022, 22:22
Добрий вечір. Вже неділю пробую в оновленому додатку Ощад оформити допомогу, яка мені надійшла від WU на свою картку, але все без результатів. Після підтвердження, зразу вспливає віконечко, де написано: Помилка сервісу. Спробуйте пізніше. Як отримати переказ? Попасти у відділення банку до кінця цього року немає можливості.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 9:49
Добрий день. Рекомендуємо оновити додаток та спробувати провести операцію повторно. Якщо ж проблема повториться, тоді для перевірки помилки заповніть, будь ласка, при можливості форму зворотного зв'язку в додатку. Перепрошуємо за незручності.
Tatatatata55
Tatatatata55
20 листопада 2022, 19:13
Татьяна, Буча
Здравствуйте. Бабушка переселенка, находится в ДНР. Последний раз с её карты пенсия снималась в марте 2022г. Банкомат съел карту в апреле 2022г. До какого времени будет начисляться пенсия на её счёт? Как ей получить новую карту? Ищем возможность выезда на подконтрольную территорию. Какие документы иметь с собой для получения новой карты. Номер счета она утеряла. Нужно помочь пока не прекратились начисления.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 9:55
Добрий день. Якщо картка недійсна, то виплати пенсії як і раніше будуть далі нараховуватися. Для того щоб отримати нову картку з собою потрібно мати паспорт, але спочатку її потрібно перевипустити. Картку можна перевипустити у відділенні Ощадбанку, або також можна зателефонувати до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800, та оператор повідомить чи можна дистанційно замовити картку, щоб потім тільки звернутися у відділення для її отримання. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
brazecka18
brazecka18
20 листопада 2022, 10:36
здравствуйте, нахожусь на окупированой территории, нету доступа к старому номеру, нужны срочно деньги, а без подтверждения смс пользоваться деньгами не могу, можно ли онлайн изменить номер телефона?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 9:45
Добрий день. На жаль, немає можливості змінити фінансовий номер телефону онлайн. Якщо немає доступу до попереднього телефону, тоді його можна змінити тільки у відділенні Ощадбанку особисто, або довіреною особою, за умови, що в тексті нотаріальної довіреності чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта або право на зміну персональних даних клієнта.
Genay88
Genay88
18 листопада 2022, 12:56
Евгений
Здравствуйте, не могу дозвонить по веб-звонок, второй день пробую, по смс код ввожу и после пару секунд пишет что вызов завершен, как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 13:59
Добрий день. Перевірили інформацію, веб-дзвінок працює кореткно. Перевірте, будь ласка, з'єднання з мережею інтернет, та спробуйте повторно здійснити веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Також є можливість здійснити дзвінок до контакт-центру за телефоном (044) 247−84−18, згідно тарифів вашого оператора. Перепрошуємо за незручності.
TOZ36
Геннадий Давыдов
18 листопада 2022, 11:39
Геннадий, Харьков
Это не серьёзно! Пенсионный фонд начислил пенсию 7 ноября 2022, указав номер вида, номер списка, порядковый номер по списку.
Я прошу проверить перечислены ли деньги Ощадбанком на её карту, то есть проведена ли эта операция… и ВСЁ!
Отказ лишь потому, что я муж, а жена в Польше… и без пенсии.
ПОЧЕМУ ТАК? Мы же люди!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 11:49
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплати пенсій. Як тільки кошти будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на картковий рахунок. В телефонному режимі, інформація по рахунку клієнта може надаватися тільки особисто клієнту. Іншій особі інформації по рахунку може надаватися у відділенні Ощадбанку за наявності нотаріальної довіреності. Тому перевіряти інформацію про зарахування Ваша дружина може через Ощад 24/7, чат-боти, або ж зателефонувавши до контакт-центру за телефоном (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Julia135689
Julia135689
18 листопада 2022, 1:42
Здравствуйте!!! Подскажите пожалуйста почему, Ощадбанк задерживает выплаты ВПО для клиентов « Альфа Банка « ????? Приват /Моно/Ощад получили … сегодня получили
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 9:31
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплати для ВПО. Як тільки кошти будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на Ваш картковий рахунок.
Viacheslav100
Славик Крюков
17 листопада 2022, 11:50
Славко, Эспо
Здравствуйте. Я нахожусь в Европе. У моей социальной карты по выплатам вышел срок и ее нужно менять. Могу ли я, как-то поменять (заказать) новую карту, чтобы продолжить получать или хотя бы через Ощад24 пользоваться?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:29
Добрий день. Для детальної перевірки чи не було Ваш картку автоматично продовжено або ж чи можна її перезамовити, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
07092021
07092021
16 листопада 2022, 12:36
Доброго дня. Перезамовила картку пенсійну на місто Рокитне рівненська область. Чекаю уже майже 3 тижні, картки немає. Звонила на гарячу лінію, там відповіли що картка у відділенні банку. Зв'язку з банком немає, номер банку не працює, зв'язатися ніяк. Їздила двічі в банк в Рокитне мені відповіли що картки немає. На запитання коли буде картка і де вона зараз я відповіді не отримала. Хочу дізнатись коли картка буде у відділенні банку, їздити до відділення 50 км, а позвонити і дізнатись ніяк.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 12:45
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону, а також адресу відділення в яке Ви замовляли картку.
Nenavidju1946
Nenavidju1946
15 листопада 2022, 15:45
Нечваль Валентина, Украина
Здравствуйте. У меня сегодня истекает срок депозита, мне необходимо отключить срок его пролонгации. Я нахожусь за пределами Украины. При регистрации в личном кабинете, мне не приходят смс из Ощадбанка, и звонки оператора, хотя роуминг включён и деньги на счету есть. Дозвониться на горячую линию нереально, сегодня потратили 30 мин, но соединения не было. Что нам делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 16:14
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому аналогічному запитанні.
Nenavidju1946
Nenavidju1946
15 листопада 2022, 15:41
Здравствуйте! Я нахожусь за пределами Украины. У меня сегодня последний день действия моего депозита. Мне нужно отключить пролонгацию. Но Смс (подтверждающие) из банка не приходят, оператор банка не перезванивает. Роуминг включён. На горючей линии прождали 3 раза по 10 мин, после чего телефон отключается. Что нам делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 16:09
Добрий день. На жаль оператори контакт-центру не мають можливості відключати автопролонгацію, та це можна зробити самостійно в Ощад 24/7. Рекомендуємо спробувати відмінити автопролонгацію через наш новий мобільний додаток Ощад. Його можна завантажити в Google Play за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo або App Store https://www.apple.com/ua/search/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4?src=globalnav. Якщо ж потрібно з'єднатися з оператором, тоді рекомендуємо спробувати здійснити веб-дзвінок через наш сайт https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Veronika13
Veronika13
15 листопада 2022, 9:35
Veronika
Добрий вечір! Я пробувала телефонувати з-за кордону за цим номером і через веб-дзвінок- на жаль, не вдалося. Чи можливо недостатньо коштів на рахунку? Яка сума потрібна для дзвінка? І якщо я перерахувала 12.11 кошти за номером IBAN на рахунок іншого банку, коли найшвидше вони надійдуть до отримувача? При переказі, я не вказала код отримувача, бо не помітила його (натомість вказала всі нулі). З рахунку в мене гроші зняло, але отримувач ще нічого не отримав. Чи можливо те, що я не вказала код спричинило це? Дякую Вам за відповідь заздалегідь!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:53
Добрий день. Стандартні терміни зарахування коштів — від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. Тому рекомендуємо очікувати зарахувань на рахунок отримувача. Якщо ви телефонуєте із-за кордону за номером (044) 247−84−18, тоді дзвінок тарифікується згідно тарифів Вашого оператора. При необхідності рекомендуємо спробувати ще раз зателефонувати через веб-дзвінок за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Stavskiy77
Stavskiy77
15 листопада 2022, 6:33
Михаил
Добрый день, как поменять расчетный счет для пенсионных начислений?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:27
Добрий день. Якщо Ви відкрили новий пенсійний рахунок та бажаєте на нього отримувати виплати пенсій, тоді реквізити даного рахунку потрібно передати в Пенсійний Фонд України.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.45 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 41.75 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.45 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 41.75 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку