Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
edgar4ik
edgar4ik
15 грудня 2022, 11:23
Людмила, Луганск
Здравствуйте.Можна ли через чат-бот на сайте Ощадбанка сменить пин код карты.А то при регистрации в приложении пишет неправильный ПИН КОД- хотя он никогда не менялся.Если нет то подскажите какие есть доступные способы.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 11:30
Добрий день. В чат-боті можна змінити пні код по картці. Для цього потрібно вибрати в меню — Управління карткою, далі — Змінити PIN та слідувати підказкам системи. Але якщо у Вас виникає помилка, що неправильний пін код при реєстрації в додатку Ощад, тоді рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800, для перевірки облікового запису.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
15 грудня 2022, 4:30
Сколько времени необходимо ждать ответа от контакт центра ощадбанка при обращении и посредством электронной почты. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:32
Добрий день. Відповідно до статті 20 ЗУ «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
dasha30101991
dasha30101991
14 грудня 2022, 22:33
Доброго вечора.Я намагаюсь зробити власний кабiнет у додатку на пенсiйну картку i пiсля того, як я вводжу код з смс, менi пише <клiэнта не знайдено за вказаними даними, можливо Ваша карта неактивна або заблокована>.Що менi робити? Я зараз знаходжусь закордоном.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:28
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
irenjane
irenjane
14 грудня 2022, 18:53
Jane, Kiev
Доброго дня. Пришла дивна смс моїй мамі проте що необхідно оновити дані: паспорт та інн. Їй не 25 або 45, ВПО. Чи можна ці дані відправити онлайн та як?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:24
Добрий день. На жаль, оновити паспорті дані онлайн немає можливості. Зараз Ваша мати можете користуватися карткою як і звичайно, а коли буде можливість, Вона зможе звернутися у відділення банку для актуалізації даних.
Lesia
Lesia
14 грудня 2022, 17:41
Леся, МАНГОУ
У березні 2021р. в ЦНАП Київського р-ну м. Харкова я отримала ID картку і до неї «Довідку про місце проживання особи» я тоді зверталась до інспектора з проханням завірити Довідку мокрою печаткою мені відмовили — QR-код підписом і печаткою завірять не треба. Але сьогодні я стикнулась з тим що мені відмовили в обслуговуванні в Ощадбанку м.Києва відділення 10026/0864 — вимагають Довідку про місце проживання особи завірити мокрою печаткою у ЦНАП Дарнцького р-ну м.Києва. Це законна вимога? Я отримала листа від Дарнцького ЦНАП: " Питання і відне належить до компетенції ЦНАП м. Києва. Керуйтесь вимогами постанови від 07.02.2022 №265 щодо Витягу з реєстру територіальної громади (пп. 41-46)
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:19
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому аналогічному запитанні.
SomethingElse
SomethingElse
14 грудня 2022, 17:27
Доброго вечора.
Чи може пенсіонер, який раніше отримував кошти укр поштою, відкрити пенсійний рахунок дистанційно(онлайн), щоб отримувати кошти туди, якщо зараз знаходиться на теимчасово окупованій території й немає змоги виїхати?

Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 17:36
Добрий день. На жаль, відкрити пенсійний рахунок онлайн немає можливості. Для відкриття рахунку потрібно особисто звернутися у відділення банку з документами, або ж за Вас рахунок може відкрити інша особа по нотаріальній довіреності.
Suzanne
Suzanne
14 грудня 2022, 15:36
Сюзанна , Херсон
Доброго дня! Скажіть будь ласка що робить? В мене є старий застосунок ощадбанк 24, я завантажила новий, я пам'ятаю и логин и пароль але коли вела дані мені пише що відправляють смс на мій фінансовий номер я знахожусь в Херсонській області зв'язку не має доступу до вайбера за фінансовим номером не має, що робити? Кажуть старий застосунок працює лише до нового року, Підскажіть будь ласка можливо є якесь рішення? Дуже вам буду вдячна
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 16:18
Добрий день. Надали Вам відповідь на аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
a615
a615
14 грудня 2022, 13:35
Доброго дня, які документи потрібні для отримання переказу My transfer від юридичної особи в відділенні банку?
На сайті вказаний лише паспорт, у випадку якщо в людини паспорт в вигляді id-карти, чи потрібно мати витяг до нього (додаток 13)?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 13:54
Добрий день. В залежності від суми переказу потрібні такі документи: якщо сума до 29 999 — паспорт або інший документ, що посвідчує особу (в тому числі ІД паспорт), якщо сума переказу від 30 000 до 399 999 — паспорт або інший документ, що посвідчує особу, ідентифікаційний код та документ, що підтверджує місце проживання або місце перебування.
Arnautka
Анатолій Никитенко
14 грудня 2022, 11:07
Добрий день. Я Нікітенко Анатолій Григорович, Херсон, смт. Комишани
Я не отримав пенсію за оипень місяць 2022р. За даними УПФ в Херосні кошти на виплату були перераховані до вашого банку. Оскільки це було в час окупації і те, що у мене не було відкрито рахунок в банку, а пенсію із-за маломобільності (ампутована нога) отримував чере Укрпошту то до сьогодні це питання мене не турбувало. Вчора отримав пенсію в звернутій сумі, що не відповідала моїм розрахункам за час невіплати. За даними УРФ в місті мою пенсію, як і тих, хто мав рахунки перерахували до банку. Зараз вона в статусі «Заблокована». Як отримати кошти: ви повернене їх до ПФ чи приїхати і отримати? Заздалегідь дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:34
Добрий день. Якщо Пенсійний Фонд України здійснює Вам нарахування пенсії, то кошти одразу зараховуються на Ваш рахунок. Для перевірки зарахованих сум, та чому кошти заблоковані, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Якщо ж кошти не були перераховані в банк, тоді для уточнення інформації чому не було виплат, потрібно буде звертатися до ПФУ.
SomethingElse
SomethingElse
14 грудня 2022, 1:34
Доброго вечора.
1.Якщо оформити цифрову картку онлайн,
Та через оноайн портал пенсійного фонду змінити отримання пенсії з УкрПошти на цю цифрову карткк, то чи можна буде на неї отримувати пенсію?
2. Як проходить оформлення цифрової картки через вайбер?
3. Чи можна буде входити в кабінет ощад24 через вайбер?

Дякую велике
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:31
Добрий день. Відкрити цифрову картку можна через Ощад 24/7, але спочатку потрібно мати вже відкрити рахунок в Ощадбанку. Пенсійні виплати, на жаль немає можливості отримувати на цифрову картку, потрібно тільки відкривати пенсійний рахунок, та банк передасть його реквізити для нарахування виплат. Для реєстрації в Ощад 24/7 надходить код підтвердження на телефон, після чого Ви зможете налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.
0954200886
0954200886
13 грудня 2022, 19:33
Анатолій
Доброго вечора! Що робити якщо заблокували пенсійну картку, а зв'язку у нас немає.Заблокована вода була після того як три рази ввів неправильно пароль.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:24
Добрий день. Якщо Ваша карта була заблокована через неправильне введення пін коду, тоді її можна розблокувати через чат-бот або ж зателефонувати до контакт-центру та оператор допоможе розблокувати картку. Якщо у Вас немає зв'язку, тоді рекомендуємо здійснити Веб-дзвінок через сайт нашого банку за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
sasha200821
sasha200821
13 грудня 2022, 13:06
Решите пожалуйста проблему — дела в том что я захожу в личный кабинет но забыл пароль — для сброса пароля ввожу код из приходящего сообщения, но меня так и не пускает дальше — в связи с чем я не могу со своей карты снять либо перевести деньги — как можно решить эту проблему? поскольку я нахожусь не в Украине — и не могу сам явиться в банк для замены пароля — а онлайн не получается по указаной выше причине, помогите пожалуйста
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 14:12
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
marabu
marabu
13 грудня 2022, 10:43
marabu
Доброго дня!
У мене до вас два питання:
1. Чи будуть продовжені картки Ощадбанку, термін дії яких закінчується 31 грудня 2022 року?
2.Якщо термін дії цих карток не буде продовжено, то можна буде у січні місяці за цією карткою отримати пенсію за грудень?
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 10:46
Добрий день. Ощадбанк продовжив дію карток, термін дії яких сплив чи закінчитися до 30 квітня наступного року. Картки будуть дійсні до 31 травня 2023 року, та Ви зможете використовувати свою картку як і раніше.
leon7tigr
leon7tigr
12 грудня 2022, 22:31
Леонід, Київ
Доброго дня! У січні 2022 року була інформація про те, що термін дії «Картки киянина» автоматично продовжується на 5 років. Її власник отримує СМС про це. Термін дії моєї картки (вона є ще й пенсійною) закінчився 30.11.22. У банку сказали, що термін продовжили до 31.12.22. На жаль, я мусив виїхати з України. Чи буде продовження на 5 років? Що потрібно для цього зробити?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 9:36
Добрий день. Банк автоматично продовжує муніципальні картки, строк дії яких закінчується по 1 січня 2023р. без заміни пластику на наступні 5 (п’ять) років. Для детальної перевірки чи було вже продовжено картку, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
MachOleg29
MachOleg29
12 грудня 2022, 19:11
Олег, Івано-Франківськ
Доброго вечора!
Вже кілька днів не можу поповнити свій депозит. Вибиває, що операція неможлива, тимчасові проблеми зі сервером. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 9:29
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800.
jkmuf75
jkmuf75
12 грудня 2022, 16:22
Добрий день. Чи продовжив ощадбанк термін дії ЕПУ, який закінчився у листопаді 2022 року?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 16:28
Добрий день. Якщо Ваша картка закінчилася у листопаді 2022 року, то вона автоматично буде продовжена банком до 31.05.23 року.
afanaseva7
afanaseva7
12 грудня 2022, 15:14
12\22 — термін дії картки, зазначений на ній( він також відображений у додатку Ощад). У разі продовження терміну, чи буде відображений новий термін дії картки в додатку «Ощад»? Якщо так, то коли?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:35
Добрий день. При продовженні картки, термін дії в додатку залишається той самий. При проведенні операцій в інтернеті необхідно буде вказувати строк дії, який надрукований на платіжній картці.
13327018
13327018
12 грудня 2022, 13:08
Микола Пустовий, смт Мала Данилівка
01\23 закінчуеться дія пенсійної картки.Які потрібні діїї?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 14:14
Добрий день. Ощадбанк продовжив дію карток, термін дії яких сплив чи закінчитися до 30 квітня наступного року. Картки будуть дійсні до 31 травня 2023 року, та Ви зможете використовувати свою картку як і раніше.
roland803831872
roland803831872
12 грудня 2022, 12:20
Руслан Сіврюк
Добрий день.Підкажіть чому не можна зареєструватися в дії через ощадбанк.Вводимо пароль який приходить, а у відповідь пише, що перевірку не пройдено, і так постійно?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 12:27
Добрий день. Якщо у Вас виникає помилка при реєстрації в додатку Дія по картці Ощадбанку, рекомендуємо звернутися до технічної підтримки ресурсу Дія.
Halik
Олег Халіулов
12 грудня 2022, 7:22
Олег, Дружковка
В приложении только лимит на сумму?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 10:30
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому запитанні.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку