Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
verabotvinova
verabotvinova
19 грудня 2022, 13:29
можно ли перевести средства с зарплатной карты на пенсионный счетЭПУ?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:14
Добрий день. Так, Ви можете переказувати кошти як між своїми картками, так і на картки інших клієнтів. Якщо Ви бажаєте зробити переказ саме по реквізитам рахунку, тоді це можна зробити в додатку чи Веб-банкінгу Ощад 24/7.
AmbrochiOlga
Ольга Амброчи
19 грудня 2022, 13:10
Ольга, Славутич
Добрий день. Електронне пенсійне посвідчення було подовжено автоматично у серпні 2022 року, за що велика подяка. Зараз на вайбер прийшло повідомлення з, явитися у відділення для актуалізації даних з паспортом. Не маю можливості це зробити зараз, бо знахожусь за кордоном і виїхати не зможу. Як бути? Чи буде знов автоматичне подовження чи подтверждення даних в онлайні? Дякую!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:09
Добрий день. Зараз Ви можете користуватися карткою як і звичайно. Після повернення до України запрошуємо Вас до відділення Ощадбанку з метою проведення актуалізації даних.
edgar4ik
edgar4ik
19 грудня 2022, 8:38
Людмила, Луганск
Здравствуйте.Подскажите если действие ЭПУ закончилось но на нсчёт продолжают поступать средства-значит он активный.Так почему тогда я немогу перевести эти средства со счёта на другой счёт-ведь такая возможность присутствует в Ощад 24
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:50
Добрий день. Якщо ЕПП закінчилося, то на жаль по ньому немає можливості провести операцію в Ощад 24/7, оскільки реєстрація в обліковому записі закріплюється за номером картки. Перепрошуємо за незручності. Рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800, для перевірки чи не було автоматично Вам замовлено нову картку. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
55230818
Игорь Absent
17 грудня 2022, 13:31
Игорь, Харьков
Добрый день! Подскажите пожайлуста будет ли работать старое приложение Ощадбанка после 1.01.2023г.?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:44
Добрий день. Наразі Ощадбанк не закриває доступ до старого додатку Ощад 24/7, та при необхідності Ви далі зможете ним користуватися.
0636412559
0636412559
17 грудня 2022, 4:58
Чо делать, если менеджер банка выспрашивал номер карты и пин код и я назвала… На следующий день в моём приложении 24/7 появилась дополнительная карта куда уже заранее должны перевести мою пенсию…
После этого я звонила на горячую линию и мне отвечали, что мои финансы не привязаны к номеру телефона, с которого я звоню, хотя я звонила с этого номера и не могла уже войти в свой додаток… Попробовала зарегистрироваться в новом приложении Ощад, но как только ввожу пин код пишет, что неверный…
Звонила неоднократно на горячую линию, они спросили телефон с которого мне звонил менеджер, я его назвала и они ответили, что это телефон банка…
Как быть? Кому верить? Они утверждали, что работают шахраи… что теперь будет с моей пенсией?
Я нахожусь в качестве беженцев за рубежом и прийти в отделение банка не могу… Пожалуйста помогите!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:42
Добрий день. Працівники банку не запитують пін код картки, оскільки це конфіденційна інформація. Швидше за все, Вам телефонували шахраї від імені банку. Для детальної перевірки інформації, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення з якого номеру телефону Вам телефонували.
marabu
marabu
16 грудня 2022, 18:42
marabu
Прочитав відповідь, яку ви дали користувачеві під ніком lidadm48 і не можу зрозуміти, яке відношення до Ощадбанку та виплати пенсії має пенсійне посвідчення, яким чином пенсійне посвідчення може мати термін придатності, як таке можливо, якщо воно у всіх країнах видається довічно?

Як можна було випустити карту, на одній стороні якої є безстрокове пенсійне посвідчення, а на іншій стороні є карта Ощадбанку з певним терміном дії, яку необхідно буде змінювати, це ж маразм!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:34
Добрий день. Електронне пенсійне посвідчення та картка має термін дії, яке після закінчення потрібно було перевипустити, але зараз нові ЕПП більше не відкриваються, а видаються звичайні пенсійні картки. Тому, клієнтки зможуть користуватися карткою та пенсійним посвідченням окремо.
Popova18
Popova18
15 грудня 2022, 18:29
Елизавета
Здравствуйте, мой Отец потерял кредитную карту и заблокировал её в приложении Ощад Банк, но ему нужно выплачивать кредит, пойти в Банк он не может, мы находимся в Бразилии, есть варианты что бы восстановить карту онлайн или оплачивать кредит другим методом, возможно открыть новую карту? Пожалуйста ответьте.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 8:55
Добрий день. Картку можна перевипустити зателефонувавши до контакт-центру за номером 044-247-84-18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Але тільки після того як карта буде отримана та активована у відділенні, нею можна буде користуватися. На даний момент кредит можна погашати за реквізитами рахунку. Дані реквізити можна переглянути в додатку Ощад 24/7.
lidadm48
lidadm48
15 грудня 2022, 11:50
Лидия
Термін дії пенсійної банківської карти ЕПП та додаткової картки у мого брата закінчився у лютому 2022 року. Наразі Ощадбанк продовжив картки, які закінчилися, до 31.12.2022 року.
Проте в додатку ощад 24/7 значиться що обидві картки закриті. Відвідати відділення банку немає можливості оскільки перебуває на окупованій території.
Чи можна дистанційно вiдновити дiю однієї з карток або заказати випуск пенсійної картки та користуватися нею через особистий кабінет в ощад 24/7.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 11:57
Добрий день. Банк дійсно продовжив термін дії карток, але на жаль, ЕПП більше не продовжуються та нові ЕПП не відкриваються. Вам потрібно замовити нову пенсійну картку, і коли вона буде отримана та активована, тільки тоді її можна буде використовувати в додатку Ощад 24/7. Також для перевірки, можливо Вам вже було автоматично замовлену нову пенсійну картку, рекомендуємо зателефонувати з фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
edgar4ik
edgar4ik
15 грудня 2022, 11:23
Людмила, Луганск
Здравствуйте.Можна ли через чат-бот на сайте Ощадбанка сменить пин код карты.А то при регистрации в приложении пишет неправильный ПИН КОД- хотя он никогда не менялся.Если нет то подскажите какие есть доступные способы.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 11:30
Добрий день. В чат-боті можна змінити пні код по картці. Для цього потрібно вибрати в меню — Управління карткою, далі — Змінити PIN та слідувати підказкам системи. Але якщо у Вас виникає помилка, що неправильний пін код при реєстрації в додатку Ощад, тоді рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800, для перевірки облікового запису.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
15 грудня 2022, 4:30
Сколько времени необходимо ждать ответа от контакт центра ощадбанка при обращении и посредством электронной почты. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:32
Добрий день. Відповідно до статті 20 ЗУ «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
dasha30101991
dasha30101991
14 грудня 2022, 22:33
Доброго вечора.Я намагаюсь зробити власний кабiнет у додатку на пенсiйну картку i пiсля того, як я вводжу код з смс, менi пише <клiэнта не знайдено за вказаними даними, можливо Ваша карта неактивна або заблокована>.Що менi робити? Я зараз знаходжусь закордоном.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:28
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
irenjane
irenjane
14 грудня 2022, 18:53
Jane, Kiev
Доброго дня. Пришла дивна смс моїй мамі проте що необхідно оновити дані: паспорт та інн. Їй не 25 або 45, ВПО. Чи можна ці дані відправити онлайн та як?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:24
Добрий день. На жаль, оновити паспорті дані онлайн немає можливості. Зараз Ваша мати можете користуватися карткою як і звичайно, а коли буде можливість, Вона зможе звернутися у відділення банку для актуалізації даних.
Lesia
Lesia
14 грудня 2022, 17:41
Леся, МАНГОУ
У березні 2021р. в ЦНАП Київського р-ну м. Харкова я отримала ID картку і до неї «Довідку про місце проживання особи» я тоді зверталась до інспектора з проханням завірити Довідку мокрою печаткою мені відмовили — QR-код підписом і печаткою завірять не треба. Але сьогодні я стикнулась з тим що мені відмовили в обслуговуванні в Ощадбанку м.Києва відділення 10026/0864 — вимагають Довідку про місце проживання особи завірити мокрою печаткою у ЦНАП Дарнцького р-ну м.Києва. Це законна вимога? Я отримала листа від Дарнцького ЦНАП: " Питання і відне належить до компетенції ЦНАП м. Києва. Керуйтесь вимогами постанови від 07.02.2022 №265 щодо Витягу з реєстру територіальної громади (пп. 41-46)
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:19
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому аналогічному запитанні.
SomethingElse
SomethingElse
14 грудня 2022, 17:27
Доброго вечора.
Чи може пенсіонер, який раніше отримував кошти укр поштою, відкрити пенсійний рахунок дистанційно(онлайн), щоб отримувати кошти туди, якщо зараз знаходиться на теимчасово окупованій території й немає змоги виїхати?

Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 17:36
Добрий день. На жаль, відкрити пенсійний рахунок онлайн немає можливості. Для відкриття рахунку потрібно особисто звернутися у відділення банку з документами, або ж за Вас рахунок може відкрити інша особа по нотаріальній довіреності.
Suzanne
Suzanne
14 грудня 2022, 15:36
Сюзанна , Херсон
Доброго дня! Скажіть будь ласка що робить? В мене є старий застосунок ощадбанк 24, я завантажила новий, я пам'ятаю и логин и пароль але коли вела дані мені пише що відправляють смс на мій фінансовий номер я знахожусь в Херсонській області зв'язку не має доступу до вайбера за фінансовим номером не має, що робити? Кажуть старий застосунок працює лише до нового року, Підскажіть будь ласка можливо є якесь рішення? Дуже вам буду вдячна
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 16:18
Добрий день. Надали Вам відповідь на аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
a615
a615
14 грудня 2022, 13:35
Доброго дня, які документи потрібні для отримання переказу My transfer від юридичної особи в відділенні банку?
На сайті вказаний лише паспорт, у випадку якщо в людини паспорт в вигляді id-карти, чи потрібно мати витяг до нього (додаток 13)?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 13:54
Добрий день. В залежності від суми переказу потрібні такі документи: якщо сума до 29 999 — паспорт або інший документ, що посвідчує особу (в тому числі ІД паспорт), якщо сума переказу від 30 000 до 399 999 — паспорт або інший документ, що посвідчує особу, ідентифікаційний код та документ, що підтверджує місце проживання або місце перебування.
Arnautka
Анатолій Никитенко
14 грудня 2022, 11:07
Добрий день. Я Нікітенко Анатолій Григорович, Херсон, смт. Комишани
Я не отримав пенсію за оипень місяць 2022р. За даними УПФ в Херосні кошти на виплату були перераховані до вашого банку. Оскільки це було в час окупації і те, що у мене не було відкрито рахунок в банку, а пенсію із-за маломобільності (ампутована нога) отримував чере Укрпошту то до сьогодні це питання мене не турбувало. Вчора отримав пенсію в звернутій сумі, що не відповідала моїм розрахункам за час невіплати. За даними УРФ в місті мою пенсію, як і тих, хто мав рахунки перерахували до банку. Зараз вона в статусі «Заблокована». Як отримати кошти: ви повернене їх до ПФ чи приїхати і отримати? Заздалегідь дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:34
Добрий день. Якщо Пенсійний Фонд України здійснює Вам нарахування пенсії, то кошти одразу зараховуються на Ваш рахунок. Для перевірки зарахованих сум, та чому кошти заблоковані, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Якщо ж кошти не були перераховані в банк, тоді для уточнення інформації чому не було виплат, потрібно буде звертатися до ПФУ.
SomethingElse
SomethingElse
14 грудня 2022, 1:34
Доброго вечора.
1.Якщо оформити цифрову картку онлайн,
Та через оноайн портал пенсійного фонду змінити отримання пенсії з УкрПошти на цю цифрову карткк, то чи можна буде на неї отримувати пенсію?
2. Як проходить оформлення цифрової картки через вайбер?
3. Чи можна буде входити в кабінет ощад24 через вайбер?

Дякую велике
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:31
Добрий день. Відкрити цифрову картку можна через Ощад 24/7, але спочатку потрібно мати вже відкрити рахунок в Ощадбанку. Пенсійні виплати, на жаль немає можливості отримувати на цифрову картку, потрібно тільки відкривати пенсійний рахунок, та банк передасть його реквізити для нарахування виплат. Для реєстрації в Ощад 24/7 надходить код підтвердження на телефон, після чого Ви зможете налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.
0954200886
0954200886
13 грудня 2022, 19:33
Анатолій
Доброго вечора! Що робити якщо заблокували пенсійну картку, а зв'язку у нас немає.Заблокована вода була після того як три рази ввів неправильно пароль.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:24
Добрий день. Якщо Ваша карта була заблокована через неправильне введення пін коду, тоді її можна розблокувати через чат-бот або ж зателефонувати до контакт-центру та оператор допоможе розблокувати картку. Якщо у Вас немає зв'язку, тоді рекомендуємо здійснити Веб-дзвінок через сайт нашого банку за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
sasha200821
sasha200821
13 грудня 2022, 13:06
Решите пожалуйста проблему — дела в том что я захожу в личный кабинет но забыл пароль — для сброса пароля ввожу код из приходящего сообщения, но меня так и не пускает дальше — в связи с чем я не могу со своей карты снять либо перевести деньги — как можно решить эту проблему? поскольку я нахожусь не в Украине — и не могу сам явиться в банк для замены пароля — а онлайн не получается по указаной выше причине, помогите пожалуйста
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 14:12
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку