Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Я не могу зайти в ощаюбанк ни с телефона (установлено приложение), ни с компьютера через ощад 24/7. С телефона-
пишется, что неправильный код доступу, хотя он правильный.
На компьютере- с первого раза не принимает пароль и пишет, Перевищено максимальну кількість спроб введення паролю. Это с первого раза.
В общем, зайти не могу ни с телефона, ни с компьютера. Как мне разрешить эту проблему? Пыталась звонить по
предлагаемому телефону, было сказано, что звонила не со своего номера. Мой номер Киевстар я тут не использую.
Надеюсь, что поможете мне. Спасибо.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (5)
Написати коментар
После этого я звонила на горячую линию и мне отвечали, что мои финансы не привязаны к номеру телефона, с которого я звоню, хотя я звонила с этого номера и не могла уже войти в свой додаток… Попробовала зарегистрироваться в новом приложении Ощад, но как только ввожу пин код пишет, что неверный…
Звонила неоднократно на горячую линию, они спросили телефон с которого мне звонил менеджер, я его назвала и они ответили, что это телефон банка…
Как быть? Кому верить? Они утверждали, что работают шахраи… что теперь будет с моей пенсией?
Я нахожусь в качестве беженцев за рубежом и прийти в отделение банка не могу… Пожалуйста помогите!!!
Коментарі (6)
Як можна було випустити карту, на одній стороні якої є безстрокове пенсійне посвідчення, а на іншій стороні є карта Ощадбанку з певним терміном дії, яку необхідно буде змінювати, це ж маразм!
Написати коментар
Коментарі (1)
Проте в додатку ощад 24/7 значиться що обидві картки закриті. Відвідати відділення банку немає можливості оскільки перебуває на окупованій території.
Чи можна дистанційно вiдновити дiю однієї з карток або заказати випуск пенсійної картки та користуватися нею через особистий кабінет в ощад 24/7.
Написати коментар