Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
37133360
37133360
23 грудня 2022, 11:13
Сергей
Добридень. Не працює жоден додаток ощад24. Не в смартфоні не в комп'ютері. Заходжу, на операцію з поповнення мобільного зв'язку зробити не виходить. Пише проблеми з додатком повторіть пізніше.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 11:21
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Natali197808
Natali197808
23 грудня 2022, 9:44
Добрый день, не могу зайти в ощадбанк, пишет неверный пароль и отпечаток тоже неверный, смс получить нет возможности, проживаем на неподконтрольной территории. Подскажите как быть в данной ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 9:50
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти. Якщо ж помилка виникатиме повторно, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Якщо Ваш рахунок відкритий на непідконтрольній території, оператор зможе налаштувати надходження паролів на вайбер для входу в додаток Ощад, після чого можна буде налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.
Svetlanaly
Svetlanaly
22 грудня 2022, 19:47
Светлнана
Добрый день.
Я не могу зайти в ощаюбанк ни с телефона (установлено приложение), ни с компьютера через ощад 24/7. С телефона-
пишется, что неправильный код доступу, хотя он правильный.
На компьютере- с первого раза не принимает пароль и пишет, Перевищено максимальну кількість спроб введення паролю. Это с первого раза.
В общем, зайти не могу ни с телефона, ни с компьютера. Как мне разрешить эту проблему? Пыталась звонить по
предлагаемому телефону, было сказано, что звонила не со своего номера. Мой номер Киевстар я тут не использую.
Надеюсь, что поможете мне. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 9:15
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти повторно по логіну та паролю, і налаштувати новий код доступу. Якщо ж помилка повторно виникатиме, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати саме з фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
natamaman
Наталья Авдеева
22 грудня 2022, 16:31
Киев
Переказ Western Union від ВПП ООН, не збігаються дані, імовірно номер телефону. Не можу переказати на рахунок онлайн. Не маю можливості з'явитися особисто.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 грудня 2022, 16:35
Добрий день. Якщо при отриманні грошового переказу в Ощад 24/7 дані отримувача не співпадають, це означає що відправник допустив помилку в даних при відправленні переказу. В такому разі для отримання переказу потрібно звернутися у відділення Ощадбанку. Якщо самостійно не можете звернутися, тоді цей переказ може отримати інша особа по нотаріальній довіреності.
brostyslav
brostyslav
21 грудня 2022, 17:38
Ростислав, Чернігів
20.12.2022 отримував у відділенні(м, вулиця Шевченка, 108, Чернігів, Чернігівська область, 14027) картку для отримання стипендії. Спеціаліст в обов'язковому порядку змусила сплатити місячну страховку банківської картки, не видавши навіть квитанції. Хоча товариш отримував таку саму картку, але в іншого спеціаліста, він нічого не платив. Чи є обов'язкове страхування картки, чи це шахрайство з боку спеціалістів?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 18:08
Добрий вечір. При отриманні картки працівники банку можуть запропонувати відкрити страховку, але чи її відкривати клієнт вирішує самостійно. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та недостовірну консультацію працівника відділення. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для перевірки ситуації, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
invest123
invest123
21 грудня 2022, 12:18
invest 123, Донецк
На моем счете (IBAN) осталась сумма 1952,36 грн. Хочу открыть депозит. Но с этого счета невозможно выполнить перевод на депозит. Поясните, пожалуйста, как это сделать.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 12:22
Добрий день. Для детальної перевірки, чому Ви не можете здійснити відкриття депозиту, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800.
Miaouuu1
Miaouuu1
21 грудня 2022, 7:45
Rita
Доброго дня. Сьогоднi у багатьох людей, у мене в тому числi, не працюють обидва мобiльнi додатки, старий та новий, видають помилку серверу. Коли система почне працювати?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:59
Добрий день. Перевірили інформацію, обидва додатки працюють коректно. Рекомендуємо оновити новий додаток до останньої версії, та спробувати увійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
rere53
rere53
20 грудня 2022, 20:57
Добрый день. Получил смс о необходимости актуализации. Не являюсь клиентом банка с 2017г. Пенсию через Ощадбанк не получаю и не получал никогда… Открытых счетов не имею.Что это за актуализация?,. Актуализацию прохожу в банке, где обслуживаюсь.Поясните
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:55
Добрий день. Якщо Ви не являєтеся клієнтом Ощадбанку, тоді Вам не потрібно звертатися у відділення для актуалізації. Можливо повідомлення було відправлено помилково. Перепрошуємо за незручності.
nella3001
Елла Елла
20 грудня 2022, 11:34
Елла, Киев
На сторінці ФБ Ощадбанку з'явилася інформація, що пенсійні картки з фото (електронні пенсійні посвідчення) продовжуватимуть до 31 травня 2023 року крім пенсійних карток ВПО, осіб з пакетом Мігрант (нібито всі ВПО мають такий пакет). І що робити нам? Якщо мама за кордоном та після інфаркту? 2014 року в Луганській області до нашого будинку потрапив снаряд, у лютому 2022 року ми жили в Київській області і знову війна почалася з нас. Ви пропонуєте привезти маму та Київську область для отримання картки та вкоротити їй життя? І де брати гроші на дорогу? Приношу вибачення, якщо написала різко. Але який вихід із цієї ситуації?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 11:50
Добрий день. Ощадбанк продовжив термін дії карток, в тому числі картки клієнтів ВПО, до 31 травня 2023 року. Для детальної перевірки чи була продовжена картка, Ваша мати може зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за телефоном (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Tovt1994
Tovt1994
20 грудня 2022, 9:50
Інна, Ічня
Доброго дня скажіть будь ласка у мене помер брат ія роблю довіреность у вашому банку у нього на карті залишилися кошти подала у нотаріальний компаній запит більше місяця уже і нема рішення.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 10:12
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення яким нотаріусом направлявся запит та ПІБ уповноваженої особи, вихідний номер звернення, та ПІБ і дату народження померлого клієнта.
Annabelle1984
Annabelle1984
19 грудня 2022, 17:14
Анна, Одеса
Доброго вечора. Підкажіть, будь ласка як отримати реквізити для зарахування заробітної плати.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 17:29
Добрий день. Реквізити свого рахунку можна отримати в додатку Ощад. Потрібно натиснути на свою картку, далі — налаштування, та буде напис — Реквізити для поповнення картки. Також реквізити можна отримати у Веб-банкінгу Ощад 24/7. Для цього потрібно обрати вкладку — Картки та рахунки, натискаєте на потрібний рахунок, та обираєте — Платіжні реквізити.
A0633983825
Александр Широбоков
19 грудня 2022, 15:36
Отрымав повідомленнч про необхідність актуалізації данних в відділенні банку. Моє відділення м. Харків вул Полтавський шлях на дзвінки не відповідає. Куди дозвонився, не впевнені що будуть працювати, а мені їхати з передмістя ( наше відділення закрили в минулому році). Що мені робити? До якого числа буде працювати моя пенсійна карта?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 18:37
Добрий день. Ви можете користуватися карткою як і звичайно. Коли буде можливість, зможете звернутися в будь-яке зручне відділення банку для актуалізації даних.
verabotvinova
verabotvinova
19 грудня 2022, 13:29
можно ли перевести средства с зарплатной карты на пенсионный счетЭПУ?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:14
Добрий день. Так, Ви можете переказувати кошти як між своїми картками, так і на картки інших клієнтів. Якщо Ви бажаєте зробити переказ саме по реквізитам рахунку, тоді це можна зробити в додатку чи Веб-банкінгу Ощад 24/7.
AmbrochiOlga
Ольга Амброчи
19 грудня 2022, 13:10
Ольга, Славутич
Добрий день. Електронне пенсійне посвідчення було подовжено автоматично у серпні 2022 року, за що велика подяка. Зараз на вайбер прийшло повідомлення з, явитися у відділення для актуалізації даних з паспортом. Не маю можливості це зробити зараз, бо знахожусь за кордоном і виїхати не зможу. Як бути? Чи буде знов автоматичне подовження чи подтверждення даних в онлайні? Дякую!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:09
Добрий день. Зараз Ви можете користуватися карткою як і звичайно. Після повернення до України запрошуємо Вас до відділення Ощадбанку з метою проведення актуалізації даних.
edgar4ik
edgar4ik
19 грудня 2022, 8:38
Людмила, Луганск
Здравствуйте.Подскажите если действие ЭПУ закончилось но на нсчёт продолжают поступать средства-значит он активный.Так почему тогда я немогу перевести эти средства со счёта на другой счёт-ведь такая возможность присутствует в Ощад 24
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:50
Добрий день. Якщо ЕПП закінчилося, то на жаль по ньому немає можливості провести операцію в Ощад 24/7, оскільки реєстрація в обліковому записі закріплюється за номером картки. Перепрошуємо за незручності. Рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800, для перевірки чи не було автоматично Вам замовлено нову картку. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
55230818
Игорь Absent
17 грудня 2022, 13:31
Игорь, Харьков
Добрый день! Подскажите пожайлуста будет ли работать старое приложение Ощадбанка после 1.01.2023г.?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:44
Добрий день. Наразі Ощадбанк не закриває доступ до старого додатку Ощад 24/7, та при необхідності Ви далі зможете ним користуватися.
0636412559
0636412559
17 грудня 2022, 4:58
Чо делать, если менеджер банка выспрашивал номер карты и пин код и я назвала… На следующий день в моём приложении 24/7 появилась дополнительная карта куда уже заранее должны перевести мою пенсию…
После этого я звонила на горячую линию и мне отвечали, что мои финансы не привязаны к номеру телефона, с которого я звоню, хотя я звонила с этого номера и не могла уже войти в свой додаток… Попробовала зарегистрироваться в новом приложении Ощад, но как только ввожу пин код пишет, что неверный…
Звонила неоднократно на горячую линию, они спросили телефон с которого мне звонил менеджер, я его назвала и они ответили, что это телефон банка…
Как быть? Кому верить? Они утверждали, что работают шахраи… что теперь будет с моей пенсией?
Я нахожусь в качестве беженцев за рубежом и прийти в отделение банка не могу… Пожалуйста помогите!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:42
Добрий день. Працівники банку не запитують пін код картки, оскільки це конфіденційна інформація. Швидше за все, Вам телефонували шахраї від імені банку. Для детальної перевірки інформації, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення з якого номеру телефону Вам телефонували.
marabu
marabu
16 грудня 2022, 18:42
marabu
Прочитав відповідь, яку ви дали користувачеві під ніком lidadm48 і не можу зрозуміти, яке відношення до Ощадбанку та виплати пенсії має пенсійне посвідчення, яким чином пенсійне посвідчення може мати термін придатності, як таке можливо, якщо воно у всіх країнах видається довічно?

Як можна було випустити карту, на одній стороні якої є безстрокове пенсійне посвідчення, а на іншій стороні є карта Ощадбанку з певним терміном дії, яку необхідно буде змінювати, це ж маразм!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:34
Добрий день. Електронне пенсійне посвідчення та картка має термін дії, яке після закінчення потрібно було перевипустити, але зараз нові ЕПП більше не відкриваються, а видаються звичайні пенсійні картки. Тому, клієнтки зможуть користуватися карткою та пенсійним посвідченням окремо.
Popova18
Popova18
15 грудня 2022, 18:29
Елизавета
Здравствуйте, мой Отец потерял кредитную карту и заблокировал её в приложении Ощад Банк, но ему нужно выплачивать кредит, пойти в Банк он не может, мы находимся в Бразилии, есть варианты что бы восстановить карту онлайн или оплачивать кредит другим методом, возможно открыть новую карту? Пожалуйста ответьте.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 8:55
Добрий день. Картку можна перевипустити зателефонувавши до контакт-центру за номером 044-247-84-18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Але тільки після того як карта буде отримана та активована у відділенні, нею можна буде користуватися. На даний момент кредит можна погашати за реквізитами рахунку. Дані реквізити можна переглянути в додатку Ощад 24/7.
lidadm48
lidadm48
15 грудня 2022, 11:50
Лидия
Термін дії пенсійної банківської карти ЕПП та додаткової картки у мого брата закінчився у лютому 2022 року. Наразі Ощадбанк продовжив картки, які закінчилися, до 31.12.2022 року.
Проте в додатку ощад 24/7 значиться що обидві картки закриті. Відвідати відділення банку немає можливості оскільки перебуває на окупованій території.
Чи можна дистанційно вiдновити дiю однієї з карток або заказати випуск пенсійної картки та користуватися нею через особистий кабінет в ощад 24/7.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 11:57
Добрий день. Банк дійсно продовжив термін дії карток, але на жаль, ЕПП більше не продовжуються та нові ЕПП не відкриваються. Вам потрібно замовити нову пенсійну картку, і коли вона буде отримана та активована, тільки тоді її можна буде використовувати в додатку Ощад 24/7. Також для перевірки, можливо Вам вже було автоматично замовлену нову пенсійну картку, рекомендуємо зателефонувати з фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку