Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Получить карту или же снять наличные возможно по доверенности, для этого в отделение банка необходимо предоставить:
— оригинал паспорта доверенного лица;
— идентификационный код;
— доверенность, оформленная согласно условиям законодательства.
В тексте доверенности должны быть указаны полномочия на получение платёжной карты на имя владельца счёта или на снятие средств. Для оформления доверенности нужно обратиться к нотариусу. Так же хотим отметить, что доверенному лицу не выдаются муниципальные карты и электронное пенсионное удостоверение.
Написати коментар
Ситуація аналогічно попередній, термін дії картки 08/20 (це зарплатна картка), 01.10.2020 прийшло повідомлення, що за вашим зверненням відключено смс інформування, не звернув увагу, картку поглинув банкомат.
Думав, що продовжать термін дії картки до 11/20 відповідно до новин на сайті, щоб встигнути зробити новий рахунок та перевести на неї кошти.
Відповідно зараз в такій ситуації, що потрібно отримати доступ до достатньо великої суми коштів на картці, картки немає (не повернув банкомат), перевести з цього рахунку на інший теж не можу, бо картка заблокована, випустити нову картку теж не можу, бо проект зарплатний, а я вже не працюю в компанії.
Служба підтримки не допомогла. Прошу пояснити, як вийти з цієї ситуації та хто мені допоможе.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Если вас интересует, проводилось ли начисление на счёт, нужно обратиться к организации, выплату от которой вы ожидаете.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Поэтому мы продолжаем работу над масштабным проектом, после реализации которого, у клиентов будет возможность обслуживаться по всем продуктам в любом отделении, в независимости от того, где продукт был открыт.
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)