Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Zxc147bnm
Zxc147bnm
26 грудня 2022, 13:28
Добрый день Вы ответили второй раз позвонить контакт центр нам ответили ожидайте 30 дней пока рассмотрят деньги есть на счету но Вы их не получите но Вы держитесь живя хостоле платить через 6дней не считая что нужно что то купить на питание да СМС пришла думали разблокировали да нет С новым годом поздравили нет слов просто Спасибо Ощадбанк надёжный банк
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 14:06
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення більш детальніше ситуцію по картці.
irinasrd
irinasrd
26 грудня 2022, 11:28
IRYNA S
Добрый день! Заканчивается срок действия пенсионной карты 31.12.2022 ( ЭПП и ВПО ). Хотелось узнать, будет ли продлятся ее действие на 2023 год и как узнать подробнее, находясь на границей?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 11:59
Добрий день. Ощадбанк продовжив дію карток, термін дії яких сплив чи закінчитися до 30 квітня наступного року. Ваша картка буде дійсна до 31 травня 2023 року, та Ви зможете використовувати її як і раніше.
Mylovankina
Mylovankina
25 грудня 2022, 19:27
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи можна стати клієнтом Вашого банку онлайн? Відкрити онлайн картку знаходячись закордоном? Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:31
Добрий день. Якщо Ви ще не є клієнтом Ощадбанку, тоді, на жаль, відкрити рахунок онлайн немає можливості.
Zxc147bnm
Zxc147bnm
25 грудня 2022, 18:08
Добрый вечер на каком основании заблокировали пенсионную карту моей жены за границей не может получить свою зароботаную пенсию Звонили контакт центр нам говорят надо было сообщить что вы едите за границу и сколько будете находиться там люди живут в другом мире Ощадбанк Война в стране
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:30
Добрий день. Коли клієнт їде за кордон, то по картці дійсно потрібно внести відмітку щоб користуватися нею. Рекомендуємо Вашій дружині повторно зателефонувати до контакт-центру для внесення відмітки про перебування за-кордоном, та перевірки можливості розблокування кратки. Перепрошуємо за незручності.
D2208
D2208
24 грудня 2022, 20:54
Игорь, Покровск
Добрый вечер, кто то получал в этом месяце регресс на ощад банк, в Донецкой обл, Покровском районе… я обычно 10числа получаю, в этом месяце еще не было.может кто что знает?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:26
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому повідомленні.
D2208
D2208
24 грудня 2022, 20:49
Игорь, Покровск
Добрый вечер, Есть кто еще не получил Регресс в этом месяце на Ощад банке?
Каждый месяц давали 10числа.а в Этом что то нет досих пор… С чем может быть связано?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:25
Добрий день. Ощадбанк не затримує соціальні виплати. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на ваш картковий рахунок.
Nsky
Nsky
24 грудня 2022, 20:04
Natalia, Zaporozhye
Добрый день, не могу зайти в ощадбанк, пишет неверный пароль и отпечаток тоже неверный, смс получить нет возможности, проживаем на неподконтрольной территории. Подскажите как быть в данной ситуации?

Тот же вопрос. Читала ваши ответы, но веб звонок не проходит, пишет вызов завершен, веб чат — просит смс. Как еще можно связаться с оператором или восстановить доступ к личному кабинету ощад 24?
Есть активный вайбер чат бот и на вайбер приходят уведомления.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:23
Добрий день. Якщо немає можливості зв'язатися з оператором через Веб-дзвінок, тоді рекомендуємо спробувати зателефонувати до контакт-центру за номером для закордонних дзвінків (044) 247−84−18, та оператор зможе допомогти підключити повідомлення на вайбер, для входу в мобільний додаток Ощад.
74838andrey
74838andrey
24 грудня 2022, 16:08
Был открыт депозит 6месяцев назад, автопродление я отключил через приложение, депозит должен был прийти 23.12.2022, сегодня уже 24 число, до сих пор ничего не пришло, ни смс, ничего, но сам вклад с приложения Ощадбанка пропал, в чем может заключаться проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:19
Добрий день. Якщо автопролонгація депозиту була відключена, кошти з депозиту автоматично зараховується на Ваша картковий рахунок на наступний робочий день після його закінчення. Відповідно сьогодні кошти з депозиту мають бути зараховані на картковий рахунок.
Stavskiy77
Stavskiy77
24 грудня 2022, 12:10
Михаил
Добрый день, подскажите, пожалуйста? Если срок действия карточки истек и нет активных карт, Мобильное либо другое приложение может ограничить, заблокировать вход?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:16
Добрий день. Якщо Ваша картка закрита і немає інших активних карток відкритих в цій самій області, то обліковий запис Ощад 24/7 закривається автоматично. Також хочемо звернути увагу, якщо Ваша картка була продовжена банком автоматично, то обліковий запис буде і далі активний. Для перевірки, чи була ваша картка продовжена, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Halik
Олег Халіулов
23 грудня 2022, 22:19
Олег, Дружковка
Здрастуйте. Як спілкуватися у чаті боті не чуючий людині? Там тільки подзвонити, а як не чуючи?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:08
Добрий день. Ви можете написати нашому спеціалісту в чат боті при переході через застосунок Мобільний Ощад — вкладка Ще, де Вам потрібно обрати додаток, через який буде здійснено авторизацію (Telegram/Viber).
Irina1604
Irina1604
23 грудня 2022, 15:53
Добрый день. Я не могу зайти в приложение ощад 24. Пишет все время не правильный пароль или логин. Через смс поменять пароль не могу, так как нахожусь на оккупированной территории. Через контакт — центр меня не связывает с оператором. Что делать в такой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 15:55
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти. Якщо ж помилка виникатиме повторно, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Якщо Ваш рахунок відкритий на непідконтрольній території, оператор зможе налаштувати надходження паролів на вайбер для входу в додаток Ощад, після чого можна буде налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.
37133360
37133360
23 грудня 2022, 11:13
Сергей
Добридень. Не працює жоден додаток ощад24. Не в смартфоні не в комп'ютері. Заходжу, на операцію з поповнення мобільного зв'язку зробити не виходить. Пише проблеми з додатком повторіть пізніше.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 11:21
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Natali197808
Natali197808
23 грудня 2022, 9:44
Добрый день, не могу зайти в ощадбанк, пишет неверный пароль и отпечаток тоже неверный, смс получить нет возможности, проживаем на неподконтрольной территории. Подскажите как быть в данной ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 9:50
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти. Якщо ж помилка виникатиме повторно, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Якщо Ваш рахунок відкритий на непідконтрольній території, оператор зможе налаштувати надходження паролів на вайбер для входу в додаток Ощад, після чого можна буде налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.
Svetlanaly
Svetlanaly
22 грудня 2022, 19:47
Светлнана
Добрый день.
Я не могу зайти в ощаюбанк ни с телефона (установлено приложение), ни с компьютера через ощад 24/7. С телефона-
пишется, что неправильный код доступу, хотя он правильный.
На компьютере- с первого раза не принимает пароль и пишет, Перевищено максимальну кількість спроб введення паролю. Это с первого раза.
В общем, зайти не могу ни с телефона, ни с компьютера. Как мне разрешить эту проблему? Пыталась звонить по
предлагаемому телефону, было сказано, что звонила не со своего номера. Мой номер Киевстар я тут не использую.
Надеюсь, что поможете мне. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 9:15
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти повторно по логіну та паролю, і налаштувати новий код доступу. Якщо ж помилка повторно виникатиме, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати саме з фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
natamaman
Наталья Авдеева
22 грудня 2022, 16:31
Киев
Переказ Western Union від ВПП ООН, не збігаються дані, імовірно номер телефону. Не можу переказати на рахунок онлайн. Не маю можливості з'явитися особисто.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 грудня 2022, 16:35
Добрий день. Якщо при отриманні грошового переказу в Ощад 24/7 дані отримувача не співпадають, це означає що відправник допустив помилку в даних при відправленні переказу. В такому разі для отримання переказу потрібно звернутися у відділення Ощадбанку. Якщо самостійно не можете звернутися, тоді цей переказ може отримати інша особа по нотаріальній довіреності.
brostyslav
brostyslav
21 грудня 2022, 17:38
Ростислав, Чернігів
20.12.2022 отримував у відділенні(м, вулиця Шевченка, 108, Чернігів, Чернігівська область, 14027) картку для отримання стипендії. Спеціаліст в обов'язковому порядку змусила сплатити місячну страховку банківської картки, не видавши навіть квитанції. Хоча товариш отримував таку саму картку, але в іншого спеціаліста, він нічого не платив. Чи є обов'язкове страхування картки, чи це шахрайство з боку спеціалістів?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 18:08
Добрий вечір. При отриманні картки працівники банку можуть запропонувати відкрити страховку, але чи її відкривати клієнт вирішує самостійно. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та недостовірну консультацію працівника відділення. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для перевірки ситуації, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
invest123
invest123
21 грудня 2022, 12:18
invest 123, Донецк
На моем счете (IBAN) осталась сумма 1952,36 грн. Хочу открыть депозит. Но с этого счета невозможно выполнить перевод на депозит. Поясните, пожалуйста, как это сделать.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 12:22
Добрий день. Для детальної перевірки, чому Ви не можете здійснити відкриття депозиту, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800.
Miaouuu1
Miaouuu1
21 грудня 2022, 7:45
Rita
Доброго дня. Сьогоднi у багатьох людей, у мене в тому числi, не працюють обидва мобiльнi додатки, старий та новий, видають помилку серверу. Коли система почне працювати?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:59
Добрий день. Перевірили інформацію, обидва додатки працюють коректно. Рекомендуємо оновити новий додаток до останньої версії, та спробувати увійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
rere53
rere53
20 грудня 2022, 20:57
Добрый день. Получил смс о необходимости актуализации. Не являюсь клиентом банка с 2017г. Пенсию через Ощадбанк не получаю и не получал никогда… Открытых счетов не имею.Что это за актуализация?,. Актуализацию прохожу в банке, где обслуживаюсь.Поясните
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:55
Добрий день. Якщо Ви не являєтеся клієнтом Ощадбанку, тоді Вам не потрібно звертатися у відділення для актуалізації. Можливо повідомлення було відправлено помилково. Перепрошуємо за незручності.
nella3001
Елла Елла
20 грудня 2022, 11:34
Елла, Киев
На сторінці ФБ Ощадбанку з'явилася інформація, що пенсійні картки з фото (електронні пенсійні посвідчення) продовжуватимуть до 31 травня 2023 року крім пенсійних карток ВПО, осіб з пакетом Мігрант (нібито всі ВПО мають такий пакет). І що робити нам? Якщо мама за кордоном та після інфаркту? 2014 року в Луганській області до нашого будинку потрапив снаряд, у лютому 2022 року ми жили в Київській області і знову війна почалася з нас. Ви пропонуєте привезти маму та Київську область для отримання картки та вкоротити їй життя? І де брати гроші на дорогу? Приношу вибачення, якщо написала різко. Але який вихід із цієї ситуації?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 11:50
Добрий день. Ощадбанк продовжив термін дії карток, в тому числі картки клієнтів ВПО, до 31 травня 2023 року. Для детальної перевірки чи була продовжена картка, Ваша мати може зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за телефоном (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку