Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vadik1956
vadik1956
18 квітня 2025, 11:40
Вадим, Киев
5 грудня 2024 року на пенсійну банківську карту «Ощадбанку» я отримав чергові пенсійні виплати… Однак протягом ночі з 5 на 6 грудня 2024 року в 1 час 30 хв. невідомими особами з неї тричі були зняті кошти в загальній сумі 13800 гривень без попередження мене банком. При чому картка була у мене, а за усним повідомлення колл-центру (гарячої лінії) Ощадбанку транзакції по зняттю коштів проводилися з закордону.
При зверненні у відділення «Ощадбанку» 10026/020 у Києві по вул. Уінстона Черчилля 35 12 грудня 2024 року щодо отримання нової банківської картки я був поінформований менеджерами щодо можливості повернення втрачених коштів, для чого потрібно надати у відділення банку витяг з ЄРДР (щодо початку досудового слідства по факту шахрайських дій з моєю банківською карткою) який я отримав з Дніпровського РУ поліції міста Києва тільки 1 квітня 2025 року.
6 квітня 2025 року у відділення ОЩАДбанку 10026/020 я надав зазначений Витяг з ЄРДР, оформив всі необхідні документи, які менеджером банку відразу були направлені в електронному вигляді до Служби безпеки ОЩАДбанку і цим же менеджером я був попереджений про строки розгляду моєї заяви про повернення коштів з приблизним терміном 120 діб.
Однак вже 10 квітня 2025 року, тобто через 4 доби по телефону я тримав повідомлення від менеджера банку що служба безпеки відмовилася приймати мої документи і мотиви відмови невідомі. Мої вимоги щодо отримання інформації з цього приводу у письмовому вигляді були проігноровані.
Ст.20 Закону України «Про звернення громадян» встановлений максимальний термін розгляду — 45 діб, якщо визначені у зверненні питання вирішити у місячний термін неможливо, про що повідомляється зацікавлена особа. Наслідок — гроші втратив, контролю за транзакціями зі сторони банку ніякого, внутрішня безпека банку розглядати подані документи відмовилася з невідомих причин, письмової відповіді не отримав. Як повернути гроші?

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Всі курси банку