×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- irinkarr
- 26 жовтня 2023, 11:39
- Ірина, Київська обл.
30.09.2023 р. в 12.50 банкомат не видав 15000,00 грн. При інкасації виник надлишок в банкоматі. В чому проблема підтвердити цей надлишок банку -емітенту моєї карти? Чи ваші співробітники не складають акт надлишку? Є відеокамери на банкоматі, що знаходиться за адресою: Бучанський р-н, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19.Він ламається через день. Люди постійно скаржаться у відділення. Але ніхто нічого не робить.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 4
Що Ви з цим актом? НЕ ХОДІТЬ ДО ОЩАДБАНКУ, це не Ваш банк і Ви для Ощаду НІХТО.Йдіть у свій банк карткою якого Ви користувалися в банкоматі, пишить заяву на повернення коштів, та опишить де і коли Вам банкомат не видав кошти.Може це була не Ваша картка, тому Ви робите з цього проблему? А проблем не існує для повернення коштів, тому що клієнт бере свої документи картку йде у свій банк і пише заяву, а банк ініціює повернення коштів з банкомату Ощадбанку.От тільки не зрозуміла, якщо картка МОНОБАНКУ, то чьму Ви звертаєтесь у Універсал банк?.Передача карток третім особам заборонена у всіх банках.
Будьте більш уважніші- Монобанк і Універсал банк — це один банк. Ви теж для Ощадбанку ніхто. Повірте)))) Але так сильно їх захищаєте. Думаєте, що Вам подякують? Не сподівайтесь. Вони навіть не прокоментували ніяк ситуацію. Залишайтесь далі їх клієнтом і не лізьте у чужі справи.
Irinkarr,помиляєтесь,на відміну від Вас,коли я дзвоню на гарячу лінію,мене називають по им’я по батькові,а коли Ви дзвонили в чужий банк,Вам казали,що Ви не є клієнтом Ощадбанку.Я не захищаю,Ви погано читали мої відгуки,а пишу про такі ситуацї з якими стикалася,або тут читала,а Ви не лізьте на сторінку чужих банків і не стверджуйте того,чого взагалі не розумієте.
До речі, до чого це Ваше питання, якщо гроші Вам вже повернули? Це Ващі слова, що 19 жовтня все повернули.« Монобанк повернули кошти на картку вчора, але з поперердженням, що якщо Ощадбанк не підтвердить, що кошти не були зняті, то кошти з мого рахунку Монобанку будуть списані назавжди. » Не може такого бути, що Ощадбанк вирішить ні з того ні з сього забрати Ваші гроші, чому Ви вірити конкурентам Ощадбанку? Ще не було таких випадків, щоб по технічній причині банкоматів, гроші банк, Ощадбанк, забрав собі назавжди.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.1 | 44.05 |
Всі курси банку |