×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Dok365
- 11 березня 2023, 13:53
- Dok365, Київ
Я пенсіонер з січня 2023р.. Перезамовив 24.01.2023 р. собі нову картку киянина для оформлення в ній пільг та безкоштовного проїзду (стара картка була дійсна до 03/23). Стару картку вивели з обігу. Вже пройшло більше 45 днів. Нової картки немає. Ні в відділенні ні на гарячій лінії Ощад. нічого відповісти чи пояснити з приводу виготовлення картки не можуть. Коли виготовлять? Чому я пенсіонер повинен платити за проїзд в метро кожен день, повинен платити комісію при оплаті комунальних послуг? Щоб отримати свою пенсію, яку заказав на цей картковий рахунок, я повинен відвідувати відділення Ощадбанка та спілкуватися з чергою та персоналом. Причому декілька разів, бо існує ліміт на видачу. Що мені робити? Дуже хочу тут почути відповідь!
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Відповідь чекати, або звонити на 0−800−210−800 мене звісно не влаштовує.
Dok365, тут з січня 2023 ніхто не відповідає, нема кому.Мабудь все ж дзвоніть на гарячу лінію, якщо там ще залишилися працівники.Киянам везе, бо є можливість отримати коли-небудь картку Киянина, а в Одесі пенсіонери за транспорт платять зі своєї пенсії, я пенсіонер з 2014 року,і плачу за транспорт без пільгової картки банку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися