×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Два роки працівники Ощадбанку закидають помилковими SMS повідомленнями про сплату кредиту, якого я ніколи не брав. Неодноразово звертався на Гарячу лінію вищевказаного банку про зняття цих повідомлень. На деякий час їх відміняють, а потім знову відновлюють ( говорять- може в мене з'явиться якась інформацію про людину, яка взяла кредит.) Це значить, що я повинен знайти людину, яка взяла кредит і тим самим виправити помилку працівників банку, які помилково внесли мій номер телефону для SMS повідомлень? І як це назвати?
А чому б адміністратору банку чи керівнику ( не знаю чия це компетенція) доручити оператору вияснити дату та номер договору отримання кредиту, в якому повинен бути вказаний правильний номер телефону ( інакше картка на отримання кредиту не була б активована).
Мій номер телефону можно перевірити на отримання кредиту. Дуже прошу допомогти розібратись в даному питанні. Я стара людина і мене дуже нервує кожен раз доводити те, що в мене немає ніякого кредиту.
Думаю, що ви мені все ж допоможете у вирішенні цього питання, буду дуже вдячний.