×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Irina1604
- 23 грудня 2022, 15:53
Добрый день. Я не могу зайти в приложение ощад 24. Пишет все время не правильный пароль или логин. Через смс поменять пароль не могу, так как нахожусь на оккупированной территории. Через контакт — центр меня не связывает с оператором. Что делать в такой ситуации?
Відповідь банку
23 грудня 2022, 15:55
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти. Якщо ж помилка виникатиме повторно, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Якщо Ваш рахунок відкритий на непідконтрольній території, оператор зможе налаштувати надходження паролів на вайбер для входу в додаток Ощад, після чого можна буде налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 4
Не связывает с оператором через веб — звонок. Приложение обновлено до последней версии
Старий додаток працює без проблем,вчора,позавчора і сьогодні.Зараз оплачую коммунальні і отримую СМС з кодами від банку.
У меня нету возможности получать сообщения от банка. Я на оккупированной территории нахожусь
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися