×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Анатолій Никитенко
- 14 грудня 2022, 11:07
- Добрий день. Я Нікітенко Анатолій Григорович, Херсон, смт. Комишани
Я не отримав пенсію за оипень місяць 2022р. За даними УПФ в Херосні кошти на виплату були перераховані до вашого банку. Оскільки це було в час окупації і те, що у мене не було відкрито рахунок в банку, а пенсію із-за маломобільності (ампутована нога) отримував чере Укрпошту то до сьогодні це питання мене не турбувало. Вчора отримав пенсію в звернутій сумі, що не відповідала моїм розрахункам за час невіплати. За даними УРФ в місті мою пенсію, як і тих, хто мав рахунки перерахували до банку. Зараз вона в статусі «Заблокована». Як отримати кошти: ви повернене їх до ПФ чи приїхати і отримати? Заздалегідь дякую за відповідь.
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:34
Добрий день. Якщо Пенсійний Фонд України здійснює Вам нарахування пенсії, то кошти одразу зараховуються на Ваш рахунок. Для перевірки зарахованих сум, та чому кошти заблоковані, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Якщо ж кошти не були перераховані в банк, тоді для уточнення інформації чому не було виплат, потрібно буде звертатися до ПФУ.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |