Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Arnautka
Анатолій Никитенко
14 грудня 2022, 11:07
Добрий день. Я Нікітенко Анатолій Григорович, Херсон, смт. Комишани
Я не отримав пенсію за оипень місяць 2022р. За даними УПФ в Херосні кошти на виплату були перераховані до вашого банку. Оскільки це було в час окупації і те, що у мене не було відкрито рахунок в банку, а пенсію із-за маломобільності (ампутована нога) отримував чере Укрпошту то до сьогодні це питання мене не турбувало. Вчора отримав пенсію в звернутій сумі, що не відповідала моїм розрахункам за час невіплати. За даними УРФ в місті мою пенсію, як і тих, хто мав рахунки перерахували до банку. Зараз вона в статусі «Заблокована». Як отримати кошти: ви повернене їх до ПФ чи приїхати і отримати? Заздалегідь дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:34
Добрий день. Якщо Пенсійний Фонд України здійснює Вам нарахування пенсії, то кошти одразу зараховуються на Ваш рахунок. Для перевірки зарахованих сум, та чому кошти заблоковані, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Якщо ж кошти не були перераховані в банк, тоді для уточнення інформації чому не було виплат, потрібно буде звертатися до ПФУ.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися