Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
32808177
32808177
27 листопада 2022, 14:26
Olena
Доброго дня, я зареєстрована в Ощад24 вже більше року, але на даний час я знаходжусь не в Україні. Чому, коли я хочу зайти у свій аккаунт, система відправляє СМС з повідомленням на чужий номер і я не можу зайти і виправити це. Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 10:54
Добрий день. Якщо карта заблокована, або вказуються неправильні дані картки при вході в ощад 24/7, то автоматично відображається інший мобільний номер телефону. Для детальної перевірки карти рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися