Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Nenavidju1946
Nenavidju1946
15 листопада 2022, 15:41
Здравствуйте! Я нахожусь за пределами Украины. У меня сегодня последний день действия моего депозита. Мне нужно отключить пролонгацию. Но Смс (подтверждающие) из банка не приходят, оператор банка не перезванивает. Роуминг включён. На горючей линии прождали 3 раза по 10 мин, после чего телефон отключается. Что нам делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 16:09
Добрий день. На жаль оператори контакт-центру не мають можливості відключати автопролонгацію, та це можна зробити самостійно в Ощад 24/7. Рекомендуємо спробувати відмінити автопролонгацію через наш новий мобільний додаток Ощад. Його можна завантажити в Google Play за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo або App Store https://www.apple.com/ua/search/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4?src=globalnav. Якщо ж потрібно з'єднатися з оператором, тоді рекомендуємо спробувати здійснити веб-дзвінок через наш сайт https://www.oschadbank.ua/ua/chat.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися