Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Veronika13
Veronika13
15 листопада 2022, 9:35
Veronika
Добрий вечір! Я пробувала телефонувати з-за кордону за цим номером і через веб-дзвінок- на жаль, не вдалося. Чи можливо недостатньо коштів на рахунку? Яка сума потрібна для дзвінка? І якщо я перерахувала 12.11 кошти за номером IBAN на рахунок іншого банку, коли найшвидше вони надійдуть до отримувача? При переказі, я не вказала код отримувача, бо не помітила його (натомість вказала всі нулі). З рахунку в мене гроші зняло, але отримувач ще нічого не отримав. Чи можливо те, що я не вказала код спричинило це? Дякую Вам за відповідь заздалегідь!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 9:53
Добрий день. Стандартні терміни зарахування коштів — від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. Тому рекомендуємо очікувати зарахувань на рахунок отримувача. Якщо ви телефонуєте із-за кордону за номером (044) 247−84−18, тоді дзвінок тарифікується згідно тарифів Вашого оператора. При необхідності рекомендуємо спробувати ще раз зателефонувати через веб-дзвінок за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/chat.

Коментарі - 1

+
0
19036256
19036256
15 листопада 2022, 13:39
#
Veronika13, нажаль без коду Ваші гроші не дойдуть до адресата.а повернуться назад на Вашу картку, в мене була рівно точно така ситуація, неділю гроші десь гуляли, працівники Ощадбанку весь цей час бачили та казали, що операція пройшла вдало і треба чекати, поки банк отримувача прийме їх.Потім вони мені сказали йти у відділення, та писати заяву на повернення коштів, бо другий банк чомусь не приймає мій вдалий в Ощад переказ, прийти в банк в мене не було можливості, та зная, що гроші все одно повернуться, я чекала, та через 7 діб, гроші самі повернулися, де було написано,«повернення по причині відсутності вказівки коду ІПН».Якщо Ви переказували з карти, то гроші туди й повернуться.Не дзвоніть не витрачайте марно кошти, а чекайте повернення, а потім зробіть правильний переказ, з кодом ІПН, обов'язково.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися