×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- tatapukas
- 13 листопада 2022, 22:37
Здрастуйте! Розраховувалася картою в АТБ. Довго грузилася операція, часу чекати не було, тому сказала, що розрахуюся готівкою. Касир відмінила операцію. Отримала чек за сплачені покупки готівкою і пішла. Потім приходить повідомлення, що кошти з карти знято. Звернулася в АТБ — сказали, що чеку за безнал не було, оплата їм не пройшла, коштів на їх рахунку немає. Звернулася у відділення Ощадбанку — заказали, що платіж не оброблений — треба чекати. Чекаю вже три дні (з 10.11). Підкажіть, що робити?
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:16
Добрий день. Для детальної інформації по операції яку Ви здійснювали в магазині, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
tatapukas,Оплати проходять три банківські доби (10,11 та 14),Вам не треба було чекати біля каси,поки «операція обробляється"бо гроші знімаються і «тимчасово блокуються»,а через три доби,мінус вихідні, вони поступають до магазину,сьогодні -завтра вони будуть на рахунку магазину,а тепер Вам потрібно після зарахування писати заяву на повернення коштів,а це знову будуть довгі доби чекання.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися