×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- 380663251424
- 12 листопада 2022, 14:56
Нахожусь за приделами Украины не могу зайти в 24 /7 куда можно обратиться?
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:05
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номер (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- Veronika13
- 14 листопада 2022, 21:00
- #
Добрий вечір! Я пробувала телефонувати з-за кордону за цим номером і через веб-дзвінок- на жаль, не вдалося. Чи можливо недостатньо коштів на рахунку? Яка сума потрібна для дзвінка?
І якщо я перерахувала 12.11 кошти за номером IBAN на рахунок іншого банку, коли найшвидше вони надійдуть до отримувача? При переказі, я не вказала код отримувача, бо не помітила його (натомість вказала всі нулі). З рахунку в мене гроші зняло, але отримувач ще нічого не отримав. Чи можливо те, що я не вказала код спричинило це? Дякую Вам за відповідь заздалегідь!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися