×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- derteway
- 8 листопада 2022, 15:50
Добрий день! Заблокували карту за те що через ЛК намагалися зробити переклад на карту нібито знаходиться у вас в чорному списку, так само заблокували сам ЛК і картою тепер можна скористатися тільки в банкоматі або в торговельній мережі. Політика у вас дивна звичайно, але питання в іншому. Приїхати в банк можливості немає, в особистому кабінеті був відкритий депозит, але виплата по закінченню вказана на віртуальну карту, чи можна через колл центр або якимись іншими методами поміняти виплату на заблокованою карту, що б можна було хоча б платити їй або зняти в банкоматі кошти?
Відповідь банку
8 листопада 2022, 15:59
Добрий день. На жаль через контакт-центр немає можливості змінити рахунок для виплати депозиту, це можна зробити в Ощад 24/7 або у відділенні Ощадбанку. Стосовно перевірки можливості розблокування Вашої карти та облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 3
Вже дзвонили, сказали що дані карти скомпрометовані-їдьте в банк, маячня якийсь, придумали якісь чорні списки, а страждає кінцевий споживач. У чому проблема змінити рахунок для виплати по телефону? У банк немає можливості приїхати
Derteway, Ваш відгук дивний, якщо картку заблоковано, то нею НІДЕ не можливо користуватися, ні в торг.мережі, ні в банкоматі.Про чорні списки вперше чую, будьте оборежні, шахраї придумують різні схеми.Спробуйте через контакт -центр видалити стару реєстрацію в Ощад 24, та зареєструватися знову.Якщо вийде-переказ зробіть не на номер картки, а на номер рахунку IBAN.Не довіряйте ніяким іншим номерам телефону, тільки 0800-210-800, або. Сьогодні наприклад мені дзвонили з номеру +380 44 364-50-95 назвалися службою безпеки Ощадбанку, а це ШАХРАЇ.
Причому тут шахраї? Головні шахраї тут-це ощадбанк, хочемо блокуємо, а хочемо — ні. У банк ми дзвонили-відповідь одна, і тут і по телефону — нічого зробити не можемо, приходьте в банк. Ось спеціально для вас відповідь офіційного бота в телеграм по статусу моєї карти: дані карти скомпроментована.
Заборонено проведення інтернет-операцій та заблоковано доступ до Ощад 24/7.
Вам необхідно замовити перевипуск карти. При отриманні картки у відділенні Повідомте співробітнику банку про необхідність розблокування доступу до Ощад 24/7
Заборонено проведення інтернет-операцій та заблоковано доступ до Ощад 24/7.
Вам необхідно замовити перевипуск карти. При отриманні картки у відділенні Повідомте співробітнику банку про необхідність розблокування доступу до Ощад 24/7
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися