×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- BOROVIKOVDMYTRO
- 6 листопада 2022, 16:54
- Дмитро
Доброго дня. Маю карту Ощадбанку для монетизації субсідії. У лютому 2022 р. закінчився термін карти. Останній платіж був 9 лютого. Як можно відновити карту, аби сплачювати услуги?
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Відповідь банку
7 листопада 2022, 10:05
Добрий день. Якщо карта була закрита то для подальшого користування послугами потрібно здійснити перевипуск нової картки у відділенні Ощадбанку. Також для перевірки чи не було Вашу карту автоматично продовжено або перевипущено, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися