Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Alexsandrgu
Alexsandrgu
18 жовтня 2022, 2:49
Я військовий пенсіонер. Строк моєї картки закінчився у 2020 році. Багаторазові звернення за поновленням картки у зв’зку з неможливістю особисто звернутись до відділення Ощадбанку, були марними. З гарячої лініі Ощадбанку мені прийшла відповідь, що довірена особа може займатись моєю справою у Ощадбанку. Я склав та завірив довіренність у Консульстві Украіни у Ванкувері (Канада) згідно з правилами легалізаціі документів, представленими на сайті Посольства України в Канаді. Легалізована Українським Посольством в Канаді довіренність не приймається Ощадбанком до розгляду з невідомих причин. Ощадбанк продовжує наполягати на використанні мобільного телефону, що фізично не існує з 2017 року, або моєми особистому відвіданню. Доречі, така сама довіренність була оформлена моєю жінкою для Приват Банку, і банківська картка була перевипущена без жодної проблеми протягом 3 днів.

Я не розумію:

— Чому Ощадбанк не приймає до розгляду довіренність, оформлену за порядком встановленним статтею 38 Закону про Нотаріат України, статтею 44 Консульского Статуту України, Положенням про порядок учинення нотаріальних дій в дипломатичних представництвах та консульских установах України?

— Чому Гаряча лінія Ощадбанку надає поради, що не виконуються відділеннями банку?

— Чому Ощадбанк не має змоги для надання сервісу своїм кліентам через онлайн платформи, якими користується цивілізований світ?

— Чому Ощадбанк не виконує своїх обов’язків переді мною, його клієнтом, і змушує мене вірит що мої гроші вукористовуються Ощадбанком не за призначенням.

— З якою метою Ощадбанк запобіг поновленню моєї банківської картки у 2020, під час ковіду, що призвело до інфляційного знецінення моєї військової пенсії?

Мені здається, що я вичерпав всі розумні можливості для вирішення моєї проблеми з Ощадбанком. Якщо моя справа не буде розглянута протягом 30 днів, я подаю офіційний позов до суду проти Ощадбанку України.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 9:50
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, ПІБ та номер телефону довіреної особи, а також коли та в яке відділення банку довірена особа зверталася для перевипуску карти.

Коментарі - 1

+
0
Alexsandrgu
Alexsandrgu
21 жовтня 2022, 2:56
#
Довірена особа Колінковський Олександр Миколайович. Його мобільний телефон 380677133281.Звертався до відділення Ощадбанку по вулиці Валова у м.Львові. Я Гуров Олександр Михайлович. Сподіваюся на швидке вирішення цієї ненормальної ситуа
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися