×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Kris2702
- 12 жовтня 2022, 8:07
Моя бабуся знаходиться на окупованій території, чи можу я заблокувати її пенсійну картку та отримати нову?
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:35
Дорий день. Якщо карта, втрачена, викрадена, або ж по ній відбувалися шахрайські операції, то рекомендуємо заблокувати її як найшвидше зателефонувавши до контакт центру за номером 0-800-210-800. Заблокувати карту клієнта може будь яка особа, але здійснити перевипуск та отримати нову карту, може інша особа тільки по нотаріальній довіреності в якій буде чітко вказано дозвіл на здійснення операцій перевипуску та отримання карти. Також якщо у вашої бабусі є доступ до мережі інтернет, вона може зателефонувати до контакт центру самостійно через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat, та їй повідомлять чи можна перевипустити карту одразу після блокування щоб потім її отримати у будь-якому відділенні Ощадбанку.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися