Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
2 березня 2023 року я задав банку питання надходження помилкових СМС повідомлення про сплату кредиту. На сьогоднішній день відповіді банку так і не дочекався. Банк не в змозі мені допомогти? Мабуть так потрібно це розуміть? Але реакція якась повинна бути, інакше це не повага до людини, яка є клієнтом банку багато років.
Надіюсь, що все таки отримаю хоч якусь відповідь.
З повагою Рець Петро.
Написати коментар
Днями надійшло смс від банку (oshad- як і при нарахуванні/знятті коштів підписано відправника), що необхідно сплатити 3 грн за якийсь переказ до 20 березня. Жодних переказів не було, лише зняття з банкомату.
Підкажіть, будь ласка, чи то можливе якесь шахрайство, та чи не заблокують картку після 20 березня (Раптом якісь нововведення з‘явились, про які не дізнався). Дуже хвилююсь, бо змоги особисто у відділення банку завітати не маю і все дізнатися.
Дуже дякую!
Коментарі (3)
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (4)
Коментарі (2)
Коментарі (1)
0502827561
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (3)
Коментарі (4)
Два роки працівники Ощадбанку закидають помилковими SMS повідомленнями про сплату кредиту, якого я ніколи не брав. Неодноразово звертався на Гарячу лінію вищевказаного банку про зняття цих повідомлень. На деякий час їх відміняють, а потім знову відновлюють ( говорять- може в мене з'явиться якась інформацію про людину, яка взяла кредит.) Це значить, що я повинен знайти людину, яка взяла кредит і тим самим виправити помилку працівників банку, які помилково внесли мій номер телефону для SMS повідомлень? І як це назвати?
А чому б адміністратору банку чи керівнику ( не знаю чия це компетенція) доручити оператору вияснити дату та номер договору отримання кредиту, в якому повинен бути вказаний правильний номер телефону ( інакше картка на отримання кредиту не була б активована).
Мій номер телефону можно перевірити на отримання кредиту. Дуже прошу допомогти розібратись в даному питанні. Я стара людина і мене дуже нервує кожен раз доводити те, що в мене немає ніякого кредиту.
Думаю, що ви мені все ж допоможете у вирішенні цього питання, буду дуже вдячний.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Я виїхала з дітьми з окупованого міста за кордон. Карти Ощадбанка в мене немає. Но вже другий місяц мені надходять перекази дитячих коштів на Web- mobile banking. Як мені отримати звідти гроші? Реєстрація неможлива, бо немає картки. І як мені без номера рахунка знайти ці перекази? Дякую!
Коментарі (1)