Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Huan7882
Huan7882
5 вересня 2022, 16:14
Добрый день! Как мне узнать баланс на пенсионной карте ЭПУ, если карта заблокирована в марте-2022 из-за истечения срока действия, и в это же время прекратили приходить смс от банка о поступлении на счёт пенсии? В личный кабинет не стало тогда же доступа даже с vpn. А при звонке в контакт-центр робот София не отвечает на вопрос о балансе и отказывается соединить меня по любому вопросу с живым сотрудником, мотивируя тем, что у меня карта заблокирована. Как так может быть? И что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:57
Добрий день. Якщо у вас закінчився термін дії карти, то відповідно ощад 24/7 також перестає бути активним, оскільки реєстрація закріплюється за номером карти і по неактивній карті немає можливості перевірити баланс. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 для перевірки чи не було вам замовлено нової карти. Заблокована карта не може бути причиною не з'єднання з оператором.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися