Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dydnikovalili
dydnikovalili
19 серпня 2022, 22:53
Лилия, Лозовая
Доброго вечора! Я обслуговуюся у м. Лозова, Харківської області, на вул. Богданівська,22А. Хочу сказати, що банк та сервіс, мене цілком задовільняє. Маю одне питання. Чи можливо Ощадбанку, ще більше розширити свої можливості? А саме, пропускати осіб з інвалідністю та хворих пенсіонерів 70+ на візочках, поза чергою?. Не всі питання, можна вирішити онлайн, інколи доводиться приходити у відділення особисто.
Я сама, маю довічну групу інвалідності.Дуже великі черги( але це зрозуміло, в умовах теперішнього часу, багато переселенців) Охоронець у цьому відділенні, пропускає в банк по одному. Звичайно, люди в черзі, через довге очікування, починають нервувати і вести себе, м'яко кажучи, неприйнятно один до одного. Я не прошу жалості, я дуже прошу, покращити умови обслуговування. Будьте першим банком в нашій країні, кому до людей с особливими потребами ,є хоч якесь діло.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 8:51
Доброго дня.Дякуємо за детальний опис ситуації з якою ви зіткнулися. Роботу співробітників даного відділення ми додатково проаналізуємо. В той же час, співробітники, дійсно, не можуть прийняти на обслуговування всіх клієнтів і тому до відділення формується черга вплинути на яку ми не можемо. Та ми можемо запропонувати клієнтам проводити операції дистанційно через мобільний Ощад, чат-бот та контакт-центр. Ми також розуміємо, що не всі операції можна виконати без відвідування установи банку і тому на сайті банку є можливість призначити собі зустріч на певний день і час. Також її можна призначити по дзвінку до контакт-центру, тоді ви не будете чекати в загальній черзі, а обслуговування буде виконано згідно раніше призначеної зустрічі.

Коментарі - 1

+
0
Мария Обликова
Мария Обликова
26 серпня 2022, 22:54
#
Добрий вечер. Могу ли я заказать выписку по счету на электронную почту, имея ЕЦП , не посещая банк. Личного кабинета нет, картка просрочена, ее нет в ситеме.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися