Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Huan7882
Huan7882
17 серпня 2022, 10:02
Добрый день! Объясните, пожалуйста, логику действий Ощадбанка. Почему, если у меня сейчас нет активной пенсионной карты, но пенсия продолжает поступать на мой банковский счёт, Ощадбанк лишил меня, то бишь клиента, даже возможности узнать баланс? Ни с финансового телефонного номера через контакт-центр, ни в Вайбере — сразу отключили от смс, ни в Ошад24 — перекрыли доступ. По логике банка получается, что мои пенсионные деньги уже не мои? Неужели от того, что я по финансовому номеру узнаю свой баланс или получу, как раньше, смс о поступлении средств в Вайбере, пострадает банковская безопасность? Почему все действия Ощадбанка направлены против клиентов? Или существует альтернативный вариант узнавать баланс в подобной ситуации, но он тоже засекречен от клиентов?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 10:09
Добрий день. Саме по собі закінчення термну дії/блокування картки не закриває доступ ні до додатку, ні до отримання повідомлень про зарахування коштів. Кошти на рахунок і далі надходять і вони, звісно ж, залишаються вашими. Вони чекатимуть на рахунку до того моменту, коли ви зможете звернутися до відділення та зняти їх.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися