×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Нажаль,алгоритм дій,де Ви після перевірки правильності реквізитів підтвердили операцію,це як найшвидше переказати кошти.Гроші можуть бути списані,але тимчасво заблоковані,після завершення блокування (три дні) Ви можете перевірити результат оплати в Ощад24в історії платежів.Якщо платіж пішов не туди,то це погано,банк не займається поверненням таких платежів.Але ЕДРПОУ (ІНН)(мені здається ,може і помиляюсь) ,що це не є важливим,головне рахунок IBAN щоб був вказаний вірно.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
При перекази за реквізитами, не вірно вказано одну цифру ЕДРПОУ(ІНН), всі інші данні правильні, гроші списані. Чи повернуться гроші якщо такого ІНН не існує? І який алгоритм дій в такій ситуації?