Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Sergey44t
Сергiй Смирнов
26 липня 2022, 12:33
Мій депозитний вклад №150695704 закінчився 11 січня 2022 р. в м. Волновасі. Пролонгація була відмінена. Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку. Але цього не було виконано. Протягом останніх декількох місяців я багато разів звертався на «Гарячу лінію» «Ощадбанку», де мені зовсім по іншому відповідали, що треба особисто звернутися до «Ощадбанку». Але це неможливо, оскільки в даний час йдуть бойові дії, «Ощадбанку» в м. Волновасі вже немає, і я не можу прийти ні до якого відділення «Ощадбанку».
Дуже прошу переглянути мою справу і перевести МОЇ КОШТИ на дiючу картку «Ощадбанку».
З повагою Сергiй
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 13:37
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення банку. Прослухаємо консультацію надану співробітниками та перевіримо інформацію по вашому депозиту.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися