Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Valentin81
Valentin81
13 липня 2022, 16:36
Валентин, смт. Сиваське
Ми знаходимося на тимчасово окупованній території. Знайома пенсіонерка не може витрачати пенсію з картки т.я. вона заблокована перез введення неправильного пін коду. В нас не працює відділення банку та банкомати, немає мобільного звязку. В неї звичайний телефон, вайбера немає і він не зареестрований за її номером. Зверталися до оператора через веб дзвінок, сказали що єдине що можуть зробити це змінити канал інформування на вайбер а його немає. Є якись інший вихід?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2022, 16:59
Доброго дня. Для зняття пін-блокування не обов'язково телефонувати з фінансового номеру телефону, можна з будь-якого, або без авторизації.
Змінити канал інформування на вайбер треба якщо ви плануєте реєструватись в Ощад 24/7. Без мобільного зв'язку і без вайберу на даний момент це не є можливим.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися