Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Anyakherson20
Anyakherson20
18 червня 2022, 10:37
Добрый день. У моего дедушки депозит в Ощадбанк. Он находятся на окуппированной территории в Херсоне. Срок депозита заканчивается 22 июня автопролонгацію не було вимкнено. И естественно нет мобильной связи там и все отделения Ощадбанка закрыты. Вопрос. Как им снять свой депозит и выключить автопролонгацию?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 10:23
Доброго дня. Автопролонгацію можна вимкнути через додаток. Найближчим часом можна буде використовувати альтернативний спосіб для підтвердження входу/реєстрації в додатку для клієнтів, які вимушено залишились без мобільного зв'язку, скоро розповімо всі деталі.

Коментарі - 1

+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
20 червня 2022, 15:16
#
Повідомляємо, що на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської та Херсонської та Запорізької областей реалізовано можливість доступу до нового нашого додатку «Мобільний Ощад». Тепер повідомлення з одноразовим паролем для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу виключно до застосунку «Мобільний Ощад» можна отримати в мессенджер Viber. Для цього потрібно звернутись до контакт-центру з будь-якого номеру телефону або здійснити Веб-дзвінок з офіційного сайту https://www.oschadbank.ua/chat. СМС-повідомлення в додаток Viber буде відправлятись на фінансовий номер телефону. Якщо на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і немає можливості отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка. При дзвінку потрібно буде назвати оператору повний номер платіжної картки та пройти ідентифікацію. Посилання для завантаження додатку Мобільний Ощад: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися