Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vasil1941
Vasil1941
7 травня 2022, 21:08
доброго дня. чому я не можу перекинути грошi з моєй попереднiй картки на мою нову картку? показує «помилка у роботi серверу, спробуйте пiзнiше». допоможiть менi перекинути усе на нову картку, будь ласка.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 9:48
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 (цілодобово).

Коментарі - 1

+
+15
19036256
19036256
7 травня 2022, 21:58
#


Vasil1941,Ви щось не зрозуміле пишете? Стара, нова карта? Якщо є нова карта, то стару карту банк блокує і вона стає не активною.І нову карту потрібно у відділенні активувати. У Вас обидві карти активні? Стара карта,якщо вона не активна, має відображатися в Ощад 24 сірим кольором.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися