Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Коментарі (3)
Доброго времени суток! Вопрос банку. Находимся на неподконтрольной территории (Донецкая область) На смартфоне установлены обе версии ошад 24 (старая/новая)
Возникла необходимость сменить смартфон. Как перенести приложения на новый телефон? Точнее как авторизоваться в приложении, не имея мобильной связи украинского оператора?
Коментарі (4)
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Возникла необходимость сменить смартфон. Как перенести приложения на новый телефон? Точнее как авторизоваться в приложении, не имея мобильной связи украинского оператора?
Коментарі (3)
Коментарі (1)
Третій раз звертаюсь до банку ( 02 березня та 12 березня) з однім і тим же питанням. Коли все ж таки банк дасть мені хоч якусь відповідь?
Невже так важко перевірити, що в мене немає ніякого кредиту і я ніколи його не брав, та зняти СМС повідомлення.
Чекаю на вашу відповідь.
Написати коментар
Коментарі (5)
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (5)